Zou het niet verstandig zijn als je dat eens gaat onderbouwen?quote:Ik denk dat iets dergelijks als een seksbewijs wel degelijk zin kan hebben.
Nog meer gesext dan denk je...?quote:Op zondag 20 juni 2004 09:37 schreef sampoo het volgende:
Ik hoef geen seksbewijs. Lekker spannend om te sexen zonder sexbewijs en ik denk dat er dan alleen maar meer gesext wordt en kennis over sex zal zo'n beetje een vies woord worden.
Daarbij valt 't ook nog eens nauwelijks te controleren.quote:Op zondag 20 juni 2004 09:37 schreef sampoo het volgende:
Ik hoef geen seksbewijs. Lekker spannend om te sexen zonder sexbewijs en ik denk dat er dan alleen maar meer gesext wordt en kennis over sex zal zo'n beetje een vies woord worden.
Dat is natuurlijk niet waar. Hoe groot zal de kans zijn dat je betrapt wordt? Bovendien als je zegt dat iets niet mag, wordt het verlangen om het toch te doen, groter in de meeste gevallen.quote:Op zondag 20 juni 2004 09:50 schreef FuifDuif het volgende:
Controle doormiddel van het trekken van steekproeven. Het neveneffect daarvan is dat het mensen direct afschrikt om zonder seksbewijs te gaan seksen.
Ik neem aan dat je een grap maakt. Of zullen we anders maar gewoon weer een dictator in dienst stellen die bepaalt wat iedereen wel en niet mag doen? Wie is een regering of religie om te bepalen wat iemand wel of niet mag doen? Wie is iemand anders uberhaupt om te bepalen wanneer je wel of geen sex mag hebben? Die keuze ligt altijd nog gewoon bij jezelf.quote:Op zondag 20 juni 2004 09:50 schreef FuifDuif het volgende:
Controle doormiddel van het trekken van steekproeven. Het neveneffect daarvan is dat het mensen direct afschrikt om zonder seksbewijs te gaan seksen.
Dat zouden ze wel moeten invoeren!quote:Op zondag 20 juni 2004 10:39 schreef Logician het volgende:
je vergeet de soa-vrij verklaring
Dat is op zich nog een minder gek idee. Hoorde van een marokkaans collegaatje van me, dat voor het huwelijk een officieel document moet worden overhandigd aan de schoonfamilie dat ze volledig gezond is, en hetzelfde geldt voor haar toekomstige echtgenoot. Mannen worden hierbij ook getest op soa's, vrouwen soms.quote:Op zondag 20 juni 2004 10:39 schreef Logician het volgende:
je vergeet de soa-vrij verklaring
quote:Op zondag 20 juni 2004 09:25 schreef Toeps het volgende:
En als je dan gepakt bent, moet je dan naar sex-court?
Nee, dat weet jij, broekie. Je bent niets anders dan een product van deze verloederde samenleving en je denkt dan ook nog een ander te kunnen bekritiseren. Man, ga weer terug naar de meute om samen hetzelfde te bleren waarvan 80% de betekenis niet eens kent.quote:Op zondag 20 juni 2004 10:37 schreef OutKast het volgende:
Echt sneu om te zien hoe jij denkt de waarheid van het leven in pacht te hebben.
en alweer een ikhebnikstedoendusikverzinmaareenseenaandachtszoekendetopicophetfokforum van fuifduifquote:Op zondag 20 juni 2004 12:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, dat weet jij, broekie. Je bent niets anders dan een product van deze verloederde samenleving en je denkt dan ook nog een ander te kunnen bekritiseren. Man, ga weer terug naar de meute om samen hetzelfde te bleren waarvan 80% de betekenis niet eens kent.
Op de andere posts kom ik later deze dag terug.
Sterk argument!quote:Op zondag 20 juni 2004 12:40 schreef Buttercup het volgende:
En bovendien: van die dingen kun je ook halen bij de fopwinkel.
Ja, vast. Het 14 jarige VMBO-meisje met een IQ van 90 heeft op die leeftijd inderdaad uitermate goed door hoe je verantwoordelijk met seksualiteit om moet gaat. Vergeleken met bovenstaande opmerking is het seksbewijs bijna een goed idee.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:40 schreef Buttercup het volgende:
Ik vind het een belachelijk idee om de leeftijd van hen die seks mogen hebben vast te leggen. Mensen bepalen altijd zelf nog wel wanneer zij er aan toe zijn.
OMFG , OMFG OMG!!! Ben je nou dom, of doe je nou alleen zo enorm domquote:Op zondag 20 juni 2004 11:49 schreef SeLang het volgende:
Een Certificaat van Maagdelijkheid lijkt me wel wat.
De maagdelijkheids check moet wel regelmatig door een erkende keuringsinstantie worden uitgevoed.
Lijkt me ideaal, hoef je niet meer zelf eerst het vlies te checken.
Goed, je hebt natuurlijk uitzonderingen.Maar kom op hey.Mensen beroven van hun vrijheid op seks? Nee, dan zal de misdaad cijfers lekker hoog oplopen.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, vast. Het 14 jarige VMBO-meisje met een IQ van 90 heeft op die leeftijd inderdaad uitermate goed door hoe je verantwoordelijk met seksualiteit om moet gaat. Vergeleken met bovenstaande opmerking is het seksbewijs bijna een goed idee.
Ja (gebeurt al), tenslotte bepalen mensen ook al voor ons of we mogen drinken, rijden, stemmen op een bepaalde leeftijd. Dat er dan soms mensen zijn die zich niet aan de regeltjes houden kan gebeuren maar dat neemt niet weg dat die regels goed en juist zijn.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:49 schreef Buttercup het volgende:
Moet iemand dan voor jou bepalen of jij op je 16e (ik noem maar een dwarsstraat) toe bent aan seks of niet?
Toch blijft het probleem in dat geval: hoe controleer je of er aan seks gedaan wordt?quote:Op zondag 20 juni 2004 12:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja (gebeurt al), tenslotte bepalen mensen ook al voor ons of we mogen drinken, rijden, stemmen op een bepaalde leeftijd. Dat er dan soms mensen zijn die zich niet aan de regeltjes houden kan gebeuren maar dat neemt niet weg dat die regels goed en juist zijn.
Bekijk het zo; de meeste mensen zijn op een jonge leeftijd niet toe aan seks. Dus wordt daar de grens gesteld. Dan is het geval van seks nog betrekkelijk gecompliceerd dus niemand zal ooit een veroordeling krijgen wegens copuleren op 15 jarige leeftijd maar er moet een grens gesteld worden anders krijgen die VMBO leraren al helemaal geen ruk meer gedaan door de ochtendzieke hordes in de klassen.
Niet. Het seksbewijs is dan ook een onzinnig en onhaalbaar idee. Het actief opsporen van seks onder kinderen van jonger dan 16 wordt nu ook al niet gedaan.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:56 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Toch blijft het probleem in dat geval: hoe controleer je of er aan seks gedaan wordt?
Okay, dan had ik je verkeerd begrepen.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Niet. Het seksbewijs is dan ook een onzinnig en onhaalbaar idee. Het actief opsporen van seks onder kinderen van jonger dan 16 wordt nu ook al niet gedaan.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het seksbewijs een idee van gruwelijke stupiditeit maar als mensen gaan zeggen "Dat moet iedereen toch voor zichzelf bepalen." dat is een gevaarlijke gedachte.
Een 14 jarig meisje zal ook inderdaad een seksbewijs nodig denken te hebben om seks te hebben.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, vast. Het 14 jarige VMBO-meisje met een IQ van 90 heeft op die leeftijd inderdaad uitermate goed door hoe je verantwoordelijk met seksualiteit om moet gaat. Vergeleken met bovenstaande opmerking is het seksbewijs bijna een goed idee.
We zouden gebruik kunnen maken van een soort geïmplanteerde chip die seksuele activiteit detecteert. De sateliet in de ruimte kan dan vrij snel niet toegestane seksuele activiteit bespeuren en dit doorgeven aan een speciaal team dat de sancties direct ten uitvoer gaat brengen. Dit klinkt ongetwijfeld allemaal behoorlijk sci-fi, maar in principe zijn er mogelijkheden.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:14 schreef erodome het volgende:
En hoe wil je dat dan in de praktijk brengen dan????
Mensen moeten namelijk wel op dat moment met sex bezig zijn wil je een sanctie op kunnen leggen als ze geen sexbewijs hebben...
Ten eerste, wat is privacy tegenwoordig nog wat betreft seks? Iedereen hier praat openlijk over zijn/haar seksuele ervaringen, dus is een controle op het wel of niet hebben van seks ook niets ernstigs lijkt me. En verder snap ik niet waarom je nou een onderscheid maakt tussen een lekkere agent of niet. Ik bedoel, wat boeit dat nou? Een agent is er om zijn werk te doen, simpel.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:14 schreef erodome het volgende:
Dan stap je toch echt wel over de grensen van privecy heen, laat ik het zo zeggen, als ik lekker bezig ben dan wil ik niet gestoort worden door een politie agent die om mijn sexbewijs vraagt, dat mag alleen als het een ontzettend lekker ding is, maar dan moet hij gelijk ook maar meedoen om te controleren of ik nog wel genoeg weet voor een sexbewijs
Wanneer jij je seksbewijs hebt, kun je gewoon ongestoord je gang gaan hoor. Maar je moet er even wat meer moeite voor doen om zover te komen... dat komt de spanning juist ten goede denk ikquote:Op zondag 20 juni 2004 13:14 schreef erodome het volgende:
Nee, geen goed idee dat sexbewijs, al die stomme regeltjes en dat gedoe, het mag ook nog wel een beetje leuk blijven hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |