Onder welke naamquote:
Ik stop met het forum, maar zo'n meet lijkt me best leuk. Als kloon van Sidekick.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Onder welke naam????
Kunnen we gezellig een biertje drinken in het JOVD-stamcafe De Florin.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:36 schreef Parabola het volgende:
anyway, iemand een voorkeur voor een no-go-uitje. Lombok ligt natuurlijk wel het centraalst, en vrijwel naast Kanaleneiland. Utrecht Centrum heeft genoeg geschikte eindpunten.
Peerke.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Onder welke naam????
Laat die jochies maar komenquote:Op donderdag 30 december 2004 16:37 schreef sizzler het volgende:
Maargoed, mijn vriendin heeft vier jaar op een school in Kanaleneiland gezeten. Niet echt leuk. Elke dag als ze van de bus naar school liep werd ze wel nagefloten, ge-"he, psssssht" of zelfs achtervolgd door auto's met jongens erin. Toen was het ook nog "in" om met een groepje pubers (11 tot 14 jaar) andere mensen met stokken in elkaar te slaan.
Prima locatie voor een meet.
Cool das schuin tegenover mijn uitzendbureau........quote:Op donderdag 30 december 2004 16:40 schreef sizzler het volgende:
[..]
Kunnen we gezellig een biertje drinken in het JOVD-stamcafe De Florin.
Ik dacht meer aan het Anarchisties Centrum Utrechtquote:Op donderdag 30 december 2004 16:40 schreef sizzler het volgende:
[..]
Kunnen we gezellig een biertje drinken in het JOVD-stamcafe De Florin.
waarom is dat zo??die blanke barbaarse appartheidsregimequote:Op donderdag 30 december 2004 17:15 schreef Monidique het volgende:
Yo. Kon vandaag al om half twee weg, morgen is het ook te rustig, dus... weekeinde.
Ik dacht dat alle varaleut in Amsterdam werd opgenomenquote:Op donderdag 30 december 2004 16:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Cool das schuin tegenover mijn uitzendbureau........
en de uitzendlocatie van Spijkers met koppen btw dus ook een beetje een rood nest
Nope, Spijkers met koppen wordt live uitgezonden vanaf de Florin te Utrecht, sorryquote:Op donderdag 30 december 2004 17:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle varaleut in Amsterdam werd opgenomen![]()
Spijkerman in het Werktheater op de Oostenburgergracht en de rest naast Artis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |