abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24300239
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Alles is welkom, behalve criminele allochtonen.

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol. en natuurlijk MSN.

Go on!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_24300261
Aftel of no go.
pi_24300270
Allah Al Watan Al Malik
pi_24300273
no-go me here, no, rufuse I will yes
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_24300303
quote:
Maar als je rondhangende jongeren 's nachts gezellig vindt....
Die heb je overal, maar dan ook echt overal .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_24300312
Leuke TT trouwens .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_24300325
anyway, iemand een voorkeur voor een no-go-uitje. Lombok ligt natuurlijk wel het centraalst, en vrijwel naast Kanaleneiland. Utrecht Centrum heeft genoeg geschikte eindpunten.
Slaapt winter
en zomer
pi_24300348
Mij best .
pi_24300354
Maargoed, mijn vriendin heeft vier jaar op een school in Kanaleneiland gezeten. Niet echt leuk. Elke dag als ze van de bus naar school liep werd ze wel nagefloten, ge-"he, psssssht" of zelfs achtervolgd door auto's met jongens erin. Toen was het ook nog "in" om met een groepje pubers (11 tot 14 jaar) andere mensen met stokken in elkaar te slaan.

Prima locatie voor een meet.
pi_24300375
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:36 schreef RichardQuest het volgende:
Mij best .
Onder welke naam ????
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_24300405
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Onder welke naam ????
Ik stop met het forum, maar zo'n meet lijkt me best leuk. Als kloon van Sidekick. .
pi_24300423
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:36 schreef Parabola het volgende:
anyway, iemand een voorkeur voor een no-go-uitje. Lombok ligt natuurlijk wel het centraalst, en vrijwel naast Kanaleneiland. Utrecht Centrum heeft genoeg geschikte eindpunten.
Kunnen we gezellig een biertje drinken in het JOVD-stamcafe De Florin.
pi_24300425
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Onder welke naam ????
Peerke.
pi_24300434
* DoG is listening to : Neil Diamond - I am..... I said
pi_24300454
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:37 schreef sizzler het volgende:
Maargoed, mijn vriendin heeft vier jaar op een school in Kanaleneiland gezeten. Niet echt leuk. Elke dag als ze van de bus naar school liep werd ze wel nagefloten, ge-"he, psssssht" of zelfs achtervolgd door auto's met jongens erin. Toen was het ook nog "in" om met een groepje pubers (11 tot 14 jaar) andere mensen met stokken in elkaar te slaan.

Prima locatie voor een meet.
Laat die jochies maar komen .
pi_24300457
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:40 schreef sizzler het volgende:

[..]

Cool das schuin tegenover mijn uitzendbureau........

en de uitzendlocatie van Spijkers met koppen btw dus ook een beetje een rood nest
pi_24300465
Sizzler, er staat nog iets open.
pi_24300620
Religion doesn't mean a thing
Its just another way of being right wing
I think sex films are okay
I don't dig that poko way

pi_24300694
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:40 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan het Anarchisties Centrum Utrecht

Maar als er genoeg belangstelling is, wil ik best eens bij de gemeente Utrecht informeren wat de mogelijkheden zijn. Voor de liefhebbers van architectuur: het stadhuis is onlangs heel stijlvol gerestaureerd.
Slaapt winter
en zomer
pi_24301184
Yo. Kon vandaag al om half twee weg, morgen is het ook te rustig, dus... weekeinde.
pi_24301257
Blergh, ik moet morgen weer vroeg opstaan. Ik zit me te bedenken wanneer ik morgen kan slapen want 24 uur wakker blijven is niet zo heel verstandig .
pi_24301274
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:15 schreef Monidique het volgende:
Yo. Kon vandaag al om half twee weg, morgen is het ook te rustig, dus... weekeinde.
waarom is dat zo??die blanke barbaarse appartheidsregime

waarom denken ze dat???de barbaarse blanke bevolking kunnen zich nieteens deftig wassen!!!!

hoe komt het dan jullie honderden jaren lang bende vuilaards waren en zijn!!!! jullie de nederlandse barbaarse bevolking!!!????hoe komt dat???

ik wil die vraag beleefd stellen maar het gaat niet!!!
pi_24301383
.
  donderdag 30 december 2004 @ 17:26:50 #24
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24301439
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Cool das schuin tegenover mijn uitzendbureau........

en de uitzendlocatie van Spijkers met koppen btw dus ook een beetje een rood nest
Ik dacht dat alle varaleut in Amsterdam werd opgenomen
Spijkerman in het Werktheater op de Oostenburgergracht en de rest naast Artis
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24301482
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:26 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Ik dacht dat alle varaleut in Amsterdam werd opgenomen
Spijkerman in het Werktheater op de Oostenburgergracht en de rest naast Artis
Nope, Spijkers met koppen wordt live uitgezonden vanaf de Florin te Utrecht, sorry
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')