abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24300239
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Alles is welkom, behalve criminele allochtonen.

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol. en natuurlijk MSN.

Go on!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_24300261
Aftel of no go.
pi_24300270
Allah Al Watan Al Malik
pi_24300273
no-go me here, no, rufuse I will yes
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_24300303
quote:
Maar als je rondhangende jongeren 's nachts gezellig vindt....
Die heb je overal, maar dan ook echt overal .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_24300312
Leuke TT trouwens .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_24300325
anyway, iemand een voorkeur voor een no-go-uitje. Lombok ligt natuurlijk wel het centraalst, en vrijwel naast Kanaleneiland. Utrecht Centrum heeft genoeg geschikte eindpunten.
Slaapt winter
en zomer
pi_24300348
Mij best .
pi_24300354
Maargoed, mijn vriendin heeft vier jaar op een school in Kanaleneiland gezeten. Niet echt leuk. Elke dag als ze van de bus naar school liep werd ze wel nagefloten, ge-"he, psssssht" of zelfs achtervolgd door auto's met jongens erin. Toen was het ook nog "in" om met een groepje pubers (11 tot 14 jaar) andere mensen met stokken in elkaar te slaan.

Prima locatie voor een meet.
pi_24300375
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:36 schreef RichardQuest het volgende:
Mij best .
Onder welke naam ????
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_24300405
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Onder welke naam ????
Ik stop met het forum, maar zo'n meet lijkt me best leuk. Als kloon van Sidekick. .
pi_24300423
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:36 schreef Parabola het volgende:
anyway, iemand een voorkeur voor een no-go-uitje. Lombok ligt natuurlijk wel het centraalst, en vrijwel naast Kanaleneiland. Utrecht Centrum heeft genoeg geschikte eindpunten.
Kunnen we gezellig een biertje drinken in het JOVD-stamcafe De Florin.
pi_24300425
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Onder welke naam ????
Peerke.
pi_24300434
* DoG is listening to : Neil Diamond - I am..... I said
pi_24300454
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:37 schreef sizzler het volgende:
Maargoed, mijn vriendin heeft vier jaar op een school in Kanaleneiland gezeten. Niet echt leuk. Elke dag als ze van de bus naar school liep werd ze wel nagefloten, ge-"he, psssssht" of zelfs achtervolgd door auto's met jongens erin. Toen was het ook nog "in" om met een groepje pubers (11 tot 14 jaar) andere mensen met stokken in elkaar te slaan.

Prima locatie voor een meet.
Laat die jochies maar komen .
pi_24300457
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:40 schreef sizzler het volgende:

[..]

Cool das schuin tegenover mijn uitzendbureau........

en de uitzendlocatie van Spijkers met koppen btw dus ook een beetje een rood nest
pi_24300465
Sizzler, er staat nog iets open.
pi_24300620
Religion doesn't mean a thing
Its just another way of being right wing
I think sex films are okay
I don't dig that poko way

pi_24300694
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:40 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan het Anarchisties Centrum Utrecht

Maar als er genoeg belangstelling is, wil ik best eens bij de gemeente Utrecht informeren wat de mogelijkheden zijn. Voor de liefhebbers van architectuur: het stadhuis is onlangs heel stijlvol gerestaureerd.
Slaapt winter
en zomer
pi_24301184
Yo. Kon vandaag al om half twee weg, morgen is het ook te rustig, dus... weekeinde.
pi_24301257
Blergh, ik moet morgen weer vroeg opstaan. Ik zit me te bedenken wanneer ik morgen kan slapen want 24 uur wakker blijven is niet zo heel verstandig .
pi_24301274
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:15 schreef Monidique het volgende:
Yo. Kon vandaag al om half twee weg, morgen is het ook te rustig, dus... weekeinde.
waarom is dat zo??die blanke barbaarse appartheidsregime

waarom denken ze dat???de barbaarse blanke bevolking kunnen zich nieteens deftig wassen!!!!

hoe komt het dan jullie honderden jaren lang bende vuilaards waren en zijn!!!! jullie de nederlandse barbaarse bevolking!!!????hoe komt dat???

ik wil die vraag beleefd stellen maar het gaat niet!!!
pi_24301383
.
  donderdag 30 december 2004 @ 17:26:50 #24
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24301439
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Cool das schuin tegenover mijn uitzendbureau........

en de uitzendlocatie van Spijkers met koppen btw dus ook een beetje een rood nest
Ik dacht dat alle varaleut in Amsterdam werd opgenomen
Spijkerman in het Werktheater op de Oostenburgergracht en de rest naast Artis
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24301482
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:26 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Ik dacht dat alle varaleut in Amsterdam werd opgenomen
Spijkerman in het Werktheater op de Oostenburgergracht en de rest naast Artis
Nope, Spijkers met koppen wordt live uitgezonden vanaf de Florin te Utrecht, sorry
pi_24301530
Overigens, Wolffje, zal Lebbis en Jansen jou dit maal misschien wel bevallen:

Lebbis en Jansen zijn níet in verwarring

AMSTERDAM - Wat kun je in Nederland na de moord op Theo van Gogh als cabaretier nog zeggen? Als een rode draad loopt de vraag door de oudejaarsconference van Lebbis en Jansen.

Omstandig proberen ze te achterhalen of er wellicht moslims in de zaal zijn. Als opgestoken vingers uitblijven (’dat kan niet, vijfhonderd bezoekers en geen enkele moslim’) vragen ze de zaal of er dan niet iemand wellicht náást een moslim zit. Ook geen vingers. Dan kan eindelijk de monoloog van Lebbis, waarin hij in een parabel de vloer aanveegt met de profeet Mohammed, beginnen.

Nederland is in verwarring, maar het cabaretduo, bezig aan hun zestiende oudejaarsconference, duidelijk niet. De editie 2004 is een van hun beste. Dat begint al meteen als ze twee vrienden van hun vermoorde collega-kunstenaar spelen, die elkaar de loef proberen af te steken in hun band met de overledene.

Al ontbeert de scène een overtuigend slot, de hypocrisie van het alsmaar uitdijende vriendenbestand van de betreurde wordt fraai getroffen. Minstens zo belangrijk: het vaak aan ADHD lijdende duo durft elkaar de tijd te gunnen, waardoor hun programma niet meteen in de overdrive schiet.

Snel genoeg raken ze alsnog op stoom. Lebbis levert weer een reeks uit de bocht vliegende monologen (over het petje van Ali B, Jip en Janneke en de Tokkies) die Jansen van commentaar voorziet. Geestig zijn ze onder meer in hun observaties over de Oekraïne (’Een journalist vermoord, de oppositieleider vergiftigd - er wordt al gewaarschuwd voor Nederlandse toestanden’) en de gegijzelde school in Beslan: ,,Kan bij ons niet voorkomen, daarvoor zijn onze scholieren veel te goed bewapend.’’

Hun vorm etaleren ze ook als ze de zaal betrekken bij een analyse van de toestand in Nederland. Vanaf het derde balkon klinkt na enig aandringen een luid en duidelijk ‘Teringzooi’. Jansen: ,,Prima! Nog twee van die termen erbij en je hebt gelijk vijftien zetels.’’ Zelfs het onvermijdelijke lied dat in elke oudejaarsconference opduikt is deze keer goed te doorstaan.

De sterke show van Lebbis en Jansen maakt het eens te meer betreurenswaardig dat vakgenoten als Youp en Freek het op oudjaar laten afweten. Juist nu is de behoefte immers groot aan cabaretiers die ongegeneerd van leer trekken tegen de huichelachtigheid die de kop opsteekt, zoals de smadelijke godslastering die minister Donner overwoog strafbaar te stellen.

Lebbis en Jansen wagen zich even aan 'smaalloze' godslastering en constateren tevreden dat dat gelukkig niet werkt. Mooi is hun slot, waarbij ze begrafenis van de zo massaal betreurde André Hazes afzetten tegen die van Bram Vermeulen. De zanger die zich met hart en ziel verzette tegen onverschilligheid, maar wiens dood in de meeste kranten niet meer dan een bescheiden tweekolommertje opleverde. Hij krijgt dankzij Lebbis en Jansen alsnog even de prominente plek die hij verdient.

Martin Hendriksma

Oudejaarsconference van Lebbis en Jansen. Gezien: maandag 27 december, Kleine Komedie, Amsterdam. Uitzending 31 december VARA, Nederland 3, 21.00 uur
  donderdag 30 december 2004 @ 18:03:54 #27
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24301725
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nope, Spijkers met koppen wordt live uitgezonden vanaf de Florin te Utrecht, sorry
Excuses geaccepteerd
pi_24302541
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:53 schreef Parabola het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan het Anarchisties Centrum Utrecht

Maar als er genoeg belangstelling is, wil ik best eens bij de gemeente Utrecht informeren wat de mogelijkheden zijn. Voor de liefhebbers van architectuur: het stadhuis is onlangs heel stijlvol gerestaureerd.
Als je een topic opent wil ik hem wel sticky maken.
  donderdag 30 december 2004 @ 18:51:05 #29
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24302688
Verkiezing AD politicus van het jaar.

Dit is toch gewoon te erg!
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24302712
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:51 schreef Sidekick het volgende:
Verkiezing AD politicus van het jaar.

Dit is toch gewoon te erg!
pi_24303092
Leuke jongerenpartij hebben jullie, Harry:

pi_24303263
Elsevier deze week: Moordcijfer daalt al sinds Paars, PvdAmsterdams moordcijfer daalt meer dan die van Rotterdam, terwijl dat in het door het CDA gedomineerde zuiden stijgt.

1+1.
pi_24303287
quote:
He also worries of another trend that may mirror the Afghan experience. "These fighters have been practicing terrorist tactics, car-bombings, in Iraq from day one and now they're much more radicalized. They'll take their tactics home with them when they leave."
http://www.csmonitor.com/2004/1230/p01s03-woiq.html

Mission Accomplished
  donderdag 30 december 2004 @ 19:27:09 #34
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24303414
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Leuke jongerenpartij hebben jullie, Harry:

[afbeelding]
Je zou het studentenkrantje eens moeten lezen, snotneus
pi_24303485
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:27 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Je zou het studentenkrantje eens moeten lezen, snotneus
Waar kan ik dat halen?
  donderdag 30 december 2004 @ 19:41:03 #36
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24303737
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:30 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Waar kan ik dat halen?
Geen idee, ik ga altijd naar de fractiekamer
pi_24303838
Na een ramp die meer dan honderdduizend levens eiste stuurt Bush bijna drie miljard dollar, maar om honderdduizend mensen af te maken schenkt hij het leger wel honderd miljard.

Kwestie van 1+1.

donderdag 30 december 2004 @ 19:50:30 #38
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24303896
pi_24304270
alles ok hier?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_24304296
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Oveeirgns Wfojfle zal Lbebis en Jnasen jou dit maal michsesin wel blleaven Lbeibs en Jasenn zjin n et in vrwrniaerg

ARMTSEADM Wat kun je in Nreeadnld na de mrood op Teho van Ggoh als cbartaieer nog zeggen Als een rode daard lpoot de varag door de oncedrsoruaaneefjce van Lbbeis en Jansen Odtnismag pboerren ze te ahleretachn of er weillcht mlmosis in de zaal zijn Als ootgkpesen vneigrs utlvijebin dat kan neit vnjordfheid bzekeoers en geen eknele mislom vreagn ze de zaal of er dan neit iamend wlliehct n st een msliom zit Ook geen venigrs Dan kan enediljik de moloonog van Lbiebs wraain hij in een prabael de veolr aevngeat met de porefet Moahmmed binegenn Needrland is in vwaernrrig maar het cdrabteauo bzeig aan hun zseetnide oeaoajrudsncfreecne diudeljik niet De etiide is een van hun beste Dat biegnt al mteeen als ze tewe vdrineen van hun vrmodreoe celolga ksauntnear sleepn die eklaar de leof prbeoern af te skteen in hun bnad met de oedlenvree Al onrtebet de sc ne een ovitrgueend solt de hypsriicoe van het alsmaar ujindtiede veeandbirstnend van de bruerdtee wordt fraai getroffen Metinsns zo brngeialjk het vaak aan ADHD lenijdde duo durft eklaar de tijd te gnunen waadoorr hun pgmaorrma neit mteeen in de odverrive scieht Snel genoeg rkaen ze alonsg op sotom Lebbis levert weer een rekes uit de bocht vilegende moneologn oevr het petje van Ali B Jip en Jnaenke en de Tokikes die Jnsaen van cmeomantar voozriet Geeistg zjin ze odner meer in hun orbseiaevts oevr de Okera ne Een jaisluornt voomrred de odielieeoitsppr vteirggfid er wordt al gaaewhcwursd voor Nelrnaddsee tateosendn en de gegledijze sochol in Baelsn Kan bij ons neit vokroomen daarvoor zjin onze seierhcoln veel te goed bwepnead Hun vorm eltaeern ze ook als ze de zaal betkkreen bij een analyse van de tstenoad in Nanredled Vnaaf het drede balokn kilnkt na enig anarigednn een liud en duleiidjk Tzrneogioi Jansen Pmira Nog twee van die tremen eirbj en je hbet glejik vtjfiien zteles Zlefs het onmvijerleidjke lied dat in ekle oucdfjonaersearncee odiupkt is dzee keer geod te drsotoaan De serkte show van Libbes en Jsnaen mkaat het eens te meer buereewtsriradang dat vgektanoen als Youp en Freek het op oudjaar ltean afweetn Jsiut nu is de bheoefte immers groot aan ceaetrirbas die oeneerngged van leer tkreken teegn de hhhtieicgiheaclud die de kop otpekset zoals de sledjamike gatlsdesoring die msenitir Dnoenr oevwroog satrabfar te sltleen Lebibs en Jasnen weagn zcih eevn aan saalzmloe gdtisolasenrg en ctaesrtneon tdvereen dat dat gkikelug niet wekrt Mooi is hun solt wrbaaij ze bfienagres van de zo maassal beuetrdre Andr Hazes aftezten tgeen die van Bram Veremeuln De zenagr die zich met hart en ziel vezertte tgeen oeshlcirgnelivihd maar wiens dood in de mseete kaerntn niet meer dan een biedeceshn twmoeerektjlmoe oevplrede Hij krjigt dknziaj Lebbis en Janesn anlsog even de pomeirtnne pelk die hij verident Miratn Hikmsnreda Oaaseruefodrjencnce van Lbbeis en Janesn Gieezn madaang demebcer Kilene Komdeie Amtsedram Undinztieg demceebr VRAA Ndereland uur
Ja, ik kijk altijd wel, maar het valt altijd weer tegen. Enkele jaren terug met de grote Freek was het nog leuk, nu hij dat ook niet meer is en is vervallen in Verdonkbashen is er geen enkel persoon meer die hem sinds een paar jaar heeft kunnen overtreffen.

Jammer.
pi_24304303
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:26 schreef pberends het volgende:
poep in je hoofd
Kijk eens in je mailbox.
pi_24304328
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
! Dat is niet grappig!
pi_24304343
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:27 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Kijk eens in je mailbox.
Ik heb al teruggemailed.
pi_24304364
pi_24304393
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:19 schreef Monidique het volgende:
Elsevier deze week: Moordcijfer daalt al sinds Paars, PvdAmsterdams moordcijfer daalt meer dan die van Rotterdam, terwijl dat in het door het CDA gedomineerde zuiden stijgt.

1+1.
Moorden is gewoon een bourgondisch gebruik. Je moet er de lol alleen van inzien. Er valt best mee te leven hoor.
pi_24304412
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:31 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Moorden is gewoon een bourgondisch gebruik. Je moet er de lol alleen van inzien. Er valt best mee te leven hoor.
Dus Hitler was de grootste grappenmaker aller tijden?
pi_24304418
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:26 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ja, ik kijk altijd wel, maar het valt altijd weer tegen. Enkele jaren terug met de grote Freek was het nog leuk, nu hij dat ook niet meer is en is vervallen in Verdonkbashen is er geen enkel persoon meer die hem sinds een paar jaar heeft kunnen overtreffen.

Jammer.
pi_24304438
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:33 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Nee, Mao. Of toch Stalin? Misschien was het wet Djenghis Kahn.
Maar die deed het niet op grond van religie, dus dan mag het.
pi_24304440
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:33 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Zoiets ja. Maar ben je het niet met me eens dat de joden er gewoon om vroegen? Ik bedoel, die neus .
pi_24304490
Vlak deze Christelijke prins trouwens ook niet uit:

pi_24304492
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

http://www.csmonitor.com/2004/1230/p01s03-woiq.html

Mission Accomplished
Leuk vooruitzicht voor de Amerikanen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_24304493
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:33 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_24304508
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:36 schreef Johan_de_With het volgende:

[afbeelding]
Die wist hoe hij met turken om moest gaan.
pi_24304518
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:37 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

[afbeelding]
Wie's dat? Xander Buisjone?
pi_24304530
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:37 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_24304539
quote:

[afbeelding]
Zo te zien waren dreadlocks toen ook al in de mode. Ik denk alleen dat ze doen deadlocks heetten.
pi_24304542
quote:

[afbeelding]
Prins Carnaval.
pi_24304568
Zo te zien draagt hij overigens een Davidsster. Mokrokees had gelijk, de Kerk krijgt een slechte naam.
pi_24304587
quote:
''Waar izzzz die nekschot?''
pi_24304591
Dubbbel
Allah Al Watan Al Malik
pi_24304598
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 30 december 2004 @ 20:41:47 #64
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_24304605
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_24304615

pi_24304641
''Er werden TWEE Armeniers gedeporteerd! TWEE!''

donderdag 30 december 2004 @ 20:43:32 #67
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24304650
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:28 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

! Dat is niet grappig!
Zo jij komt ook net de shop uitrollen
pi_24304678
Allah Al Watan Al Malik
pi_24304688
''Come on, let's twist again..''

pi_24304762
En weer een Black Hawk down:

Ik ben glad vergeten waar dat nu ook weer symbool voor staat. Murder Inc. of de East Coast?
pi_24304795
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:48 schreef Johan_de_With het volgende:
En weer een Black Hawk down:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben glad vergeten waar dat nu ook weer symbool voor staat. Murder Inc. of de East Coast?
Waarom zijn die moslims altijd zo behaard? En hebben ze altijd zo'n zweetmatje? Das toch ranzig.
pi_24304822
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Waarom zijn die moslims altijd zo behaard? En hebben ze altijd zo'n zweetmatje? Das toch ranzig.
Zo gaat iedere gediscrimineerde zwarte in Amerika gekleed. Althans, dat denkt menigeen.
pi_24304873
Ach..het zijn allemaal turken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_24304881

. Iedere seconde van je leven je hele houding jatten van Amerikaanse schoolverlaters. .
pi_24304933
Zo. Dracula, Hitler en het ruigste gedeelte van Kampen. Inmiddels doen we de titel eer aan.
pi_24304942
Die rechter staat erbij als een homo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_24304969
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]

. Iedere seconde van je leven je hele houding jatten van Amerikaanse schoolverlaters. .
http://www.retecool.com/comments.php?id=657_0_1_15_C
pi_24304982
Ook thugs laten tegenwoordig hun kleding kiezen door Frans Molenaar en hun klokken door Jos Brink:

pi_24305054
pi_24305268
LOL, heb echt zitten janken van het lachen
Allah Al Watan Al Malik
pi_24305270
pi_24305335
quote:
Op donderdag 30 december 2004 21:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hewzijank gnsagters
pi_24305386
pi_24305645
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:43 schreef Johan_de_With het volgende:
''Er werden TWEE Armeniers gedeporteerd! TWEE!''

[afbeelding]
Hazelip gangstaz

pi_24305763
quote:
Op donderdag 30 december 2004 21:12 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Hewzijank gnsagters
Het Gneis virus is overduidelijk overgeslagen.
pi_24305875
Ik zal RQ nog gaan missen.
pi_24305972
Ja ik ook maar hij houdt het toch niet lang vol .
  donderdag 30 december 2004 @ 21:38:14 #90
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_24306027

Politiek moet weer dichter bij de burger staan....... deze topper op het gebied van "marketing" had het tenminste begrepen. Met zo'n figuur heb je geen Balki of Wildermans nodig.

Toch verbaasd het mij zeer dat hij zo'n sterk joods uiterlijk had. Alleen de neus al.

En niemand die er iets aan deed........
pi_24306089
quote:
Op donderdag 30 december 2004 21:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zal RQ nog gaan missen.
Ik jou ook.
pi_24306109
quote:
Op donderdag 30 december 2004 21:36 schreef du_ke het volgende:
Ja ik ook maar hij houdt het toch niet lang vol .
Aachwaal!
  donderdag 30 december 2004 @ 21:41:46 #93
89730 Drugshond
pi_24306298
RQ
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_24306346
quote:
'Vechten als een leeuw voor Nederland'

Juist nu de stuitende omvang van de ramp in Zuidoost-Azië duidelijk begint te worden, is een onbekende club een geldverslindende campagne begonnen onder het motto 'Nederland. Niet kapot te krijgen'.

'Nederland heeft het moeilijk. Want Nederland is geschrokken,' luidt de aanhef van een paginagrote tekst in de landelijke dagbladen.

Nederland is niet geschrokken van meer dan 125.000 doden in Zuidoost-Azië, maar - blijkbaar, zijn naam wordt hier net zo min genoemd als in de kerstrede van koningin Beatrix - van de moord op Theo van Gogh.

'En natuurlijk wordt er meteen veel gescholden. En er wordt nog meer met de vinger gewezen. (...) Maar van wijzen wordt niemand wijzer. Integendeel. Nederland dreigt er verlamd door te worden. Nog erger, Nederland begint zijn kracht te verliezen.'

'Bezorgd'
Enkele Nederlanders die zichzelf 'bezorgd' noemen zijn de campagne met paginagrote advertenties in de dagbladen begonnen omdat zij Nederland ‘veiliger, beter, leefbaarder en perspectiefvoller' willen maken.

Om dat perspectief terug te krijgen moet Nederland 'het land zijn waar joden en moslims elkaar het licht in de ogen gunnen. En gewoon tegen elkaar durven te voetballen'.

Hebben Nederlandse joden zich soms agressief betuigd jegens Nederlandse moslims?

Nederland moet ook 'het land zijn voor een vluchteling die uit doodsangst alles heeft moeten achterlaten.'

Alsof het asielbeleid de echte, eerlijke vluchtelingen nu weert.

Suggesties
Zo buitelen in vreselijke copywriterstaal de valse suggesties over elkaar heen. Nog eentje dan: 'Nederland moet het land zijn waar wij bij de buren op de koffie gaan. Of op de thee met mint. Om te kletsen over alles.'

De bedoeling van de campagne is 'iedereen ertoe te bewegen zelf iets te veranderen in de manier waarop we met elkaar omgaan'. Dit is te lezen op de website van de club.

Maar wie zitten erachter? Tot nu toe hebben organisaties als VluchtelingenWerk, Novib, het Nederlandse Rode Kruis, de Nederlandse Moslimraad en de vakbonden CNV en FNV zich positief over het initiatief uitgesproken of het zelfs gesteund.

Onduidelijk
Wie de 'bezorgde' initiatiefnemers zijn, blijft onduidelijk. het zijn ‘gewone Nederlanders', werkzaam in allerlei branches.

Een handjevol bekende Nederlanders, onder wie presentator Diewertje Blok en CNV-voorzitter Doekle Terpstra, werken aan de campagne mee. Presentator Sjors Fröhlich sprak de tekst van een van de spotjes in die vanaf 31 december op de radiozenders zijn te horen zijn.

Hopelijk overstemd door luidruchtig vuurwerk.

Publicatiedatum: 30 december 2004
http://www.elsevier.nl/ni(...)/versie/1/index.html

"onafhankelijke journalistiek"
pi_24306557
quote:
Op donderdag 30 december 2004 21:41 schreef Drugshond het volgende:
Ik hem niet........ bij een verhuizing uit EHV... is de deportatie pas echt compleet.
Zeg....Ik zie je overmorgen in de Bakkerij, be there. Gaan we matten.
pi_24306564
quote:
Op donderdag 30 december 2004 21:51 schreef sizzler het volgende:

[..]

http://www.elsevier.nl/ni(...)/versie/1/index.html

"onafhankelijke journalistiek"
Wat is dit voor bullshit?
pi_24306585
Sjors Fröhlich heeft nooit gepretendeerd onafhankelijk te zijn hoor....
pi_24306629
Elsevier is inderdaad niet overdreven onafhankelijk !
  donderdag 30 december 2004 @ 22:04:28 #100
89730 Drugshond
pi_24306644
quote:
Op donderdag 30 december 2004 22:00 schreef RichardQuest het volgende:
Zeg....Ik zie je overmorgen in de Bakkerij, be there. Gaan we matten.
Nieuwjaar vieren in de Bakkerij.....
Damn.... wie ga je nieuwjaar wensen een aantal crack-dames... ?

Ik zit ik cafe Whilamina.... geen kaartjes dit jaar en geen gezeik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')