in dat geval veel succes morgenquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:53 schreef du_ke het volgende:
Je had ook het verkeerde nummer.
En het AZG heet tegenwoordig het UMCG.maar ik ga lekker pitten morgen een drukke dag.
staat het op jouw naam? krijgen we nu een wedstrijd waarbij het modje met het eerste slotje een bokaal wint?quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:55 schreef sizzler het volgende:
POL #534 Nu eens niet Johan
Kortste slowchat ooit.
Ik als TS heb hem er om gevraagd.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:59 schreef zoalshetis het volgende:
staat het op jouw naam? krijgen we nu een wedstrijd waarbij het modje met het eerste slotje een bokaal wint?
lol ok! lachenquote:Op donderdag 3 maart 2005 01:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik als TS heb hem er om gevraagd.
RIP The Generalquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:23 schreef sjun het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig maakte hij de afgedwongen winst van 0-2 voor de beker op ADO nog mee.![]()
ik kan me inderdaad voorstellen dat dit niveau hem op het hart is geslagenquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:23 schreef sjun het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig maakte hij de afgedwongen winst van 0-2 voor de beker op ADO nog mee.![]()
Oe interressant zeg, de naam Jezus staat erin!! Die kennen we nog niet!quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:25 schreef du_ke het volgende:! Wordt het eerst tijd voor wat nieuwe aanslagen.
Loopt er niet nog ergens een limburgse poedel rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |