abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2004 @ 00:47:30 #1
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_23065168
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen is welkom, zelfs extreem gelovige idioten.

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol. en natuurlijk MSN.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  donderdag 4 november 2004 @ 00:49:43 #2
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_23065251
LoL @ OP.

Ik wil hierbij Amerika veel succes wensen met hun christelijke missie. Moge het land ten onder gaan door inmenging van politiek en religie. Jammer dat de nadenkende helft daar het dupe van is.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_23065280
Moeten we het nou jammer vinden dat homo's in het overgrote deel van Amerika niet kunnen trouwen en zo...

of dat er vandaag een conservatieve storm over de Verenigde Staten raast?
Mwoa..., als die mensen dat zo graag willen, prima toch? Wees blij dat je in een progressief en openminded Nederland woont.

[ Bericht 0% gewijzigd door Davidboaz op 04-11-2004 01:06:18 ]
How could it hurt you when it looks so good...
  donderdag 4 november 2004 @ 00:57:22 #5
89730 Drugshond
pi_23065349
Eigenlijk zouden de Indianen de Amerikanen moeten bevrijden uit hun angstige dromen, en samen lekker een dikke vredespijp roken om alle boze geesten te verjagen. Onder het genot van wat vuurwater.
pi_23065351
Nederland is anders ook niet zo'n fijn land meer om in te leven. Machteloosheid ten top en de regering weet niet wat haar te doen staat. 118.000 Nederlanders zijn sinds kort al geemigreerd en daar komen er nog velen bij. Dit land is een land in verval, hoeveel voordelen we nu ook nog hebben tov andere landen.

En is het niet zozeer dat homo's niet kunnen trouwen, maar het opwekken van extremistische christenen. Homosexuelen worden gediscrimineerd. Maar ach, ik kan wel Amerika gaan bashen voor de zoveelste keer, ik woon er niet, dus veel nut heeft dat ook niet.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_23065374
quote:
Op donderdag 4 november 2004 00:52 schreef Steeven het volgende:
LoL @ OP.

Ik wil hierbij Amerika veel succes wensen met hun christelijke missie. Moge het land ten onder gaan door inmenging van politiek en religie. Jammer dat de nadenkende helft daar het dupe van is.
Bush deed wel een aantal verzoenende uitspraken vandaag, misschien is hij dit termijn wat gematigder. Misschien moet 'ie ook wel, nog een grondoorlog is praktisch niet haalbaar. En de staatsschuld is wat uit de hand gelopen....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 4 november 2004 @ 00:59:37 #8
89730 Drugshond
pi_23065387
quote:
Op donderdag 4 november 2004 00:53 schreef Davidboaz het volgende:
Wees blij dat je in een progressief en openminded Nederland woont.
Wat ook zijn prijskaartje heeft....

Heeft Nederland uberhaupt wel een uiterste houdsbaarheidsdatum ?!?
pi_23065391
quote:
Op donderdag 4 november 2004 00:57 schreef Steeven het volgende:
Nederland is anders ook niet zo'n fijn land meer om in te leven. Machteloosheid ten top en de regering weet niet wat haar te doen staat. 118.000 Nederlanders zijn sinds kort al geemigreerd en daar komen er nog velen bij. Dit land is een land in verval, hoeveel voordelen we nu ook nog hebben tov andere landen.
Ik vind het best meevallen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_23065412
quote:
Op donderdag 4 november 2004 00:53 schreef Davidboaz het volgende:
Moeten we het nou jammer vinden dat homo's in het overgrote deel van Amerika niet kunnen trouwen en zo...

of dat er vandaag een conservatieve storm over de Verenigde Staten land raast?
Mwoa..., als die mensen dat zo graag willen, prima toch?
Inderdaad, ze moeten het intern gezien helemaal zelf weten.
  donderdag 4 november 2004 @ 01:03:38 #11
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_23065453
quote:
Op donderdag 4 november 2004 00:57 schreef Steeven het volgende:

En is het niet zozeer dat homo's niet kunnen trouwen, maar het opwekken van extremistische christenen. Homosexuelen worden gediscrimineerd. Maar ach, ik kan wel Amerika gaan bashen voor de zoveelste keer, ik woon er niet, dus veel nut heeft dat ook niet.
Helemaal mee eens, er zouden meer zinnige posts als dit moeten komen in dit draadje
pi_23065462
Ik heb m'n relatie net een uur geleden verbroken

Het is als autorijden met de handrem
je moet wat meer gas geven maar het gaat wel
maar op een gegeven moment wordt alles warm
en gaat stinken
en de boel gaat hou langer het duurt meer stinken

totdat je er genoeg van hebt

Dan moet die handrem los.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_23065510
quote:
Op donderdag 4 november 2004 00:58 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Bush deed wel een aantal verzoenende uitspraken vandaag, misschien is hij dit termijn wat gematigder. Misschien moet 'ie ook wel, nog een grondoorlog is praktisch niet haalbaar. En de staatsschuld is wat uit de hand gelopen....
Hehe , een béétje uitgelopen maar he [/sarcasme]

Irak zal echt zijn laatste oorlogje niet zijn, hoeveel moeite hij ook heeft met troepen leveren, moraal e.d. Ik hoorde hem al spreken over Cuba en de andere Axis of Evil. Hoe fout kun je zijn om landen in te delen in goed en slecht? Ik heb het er veel over gehad met Amerikanen op verschillende fora, en ze hebben echt een extreem gedachtengoed. De Bush-aanhangers geloven nog steeds in zijn inmiddels tegenbewezen leugens, en de anti-Bushaanhangers zijn net zo fel terug. Hij heeft het er zo naar gemaakt dat een normale discussie voeren extreem lastig is tussen Democraten en Republikeinen, simpelweg omdat niet-meewerkenden worden ingedeeld als de vijand. Dus de Democraten zijn de vijand. Bovendien verschillen de meningen van standpunten radicaal. En hij wil meer eenheid in het land brengen? Ha, z'n wil opleggen bedoelt 'ie. Het ergste is nog dat hij invloed heeft op onze kontlikkende regering, terwijl de meerderheid van de bevolking het helemaal niet eens is met ons buitenlands beleid. Misschien moet de EU maar eens vaart gaan zetten aan onze eigen Europese Minister van Buitenlandse Zaken, want de meerderheid in de EU steunt de VS niet.
  donderdag 4 november 2004 @ 01:08:30 #14
89730 Drugshond
pi_23065529
quote:
Op donderdag 4 november 2004 01:04 schreef George-Butters het volgende:
De handrem moet toch zo-ie-zo los bij een relatie , hoe kun je anders vreemdgaan. ?
Je laat toch wel het potje met slaappillen staan ?

Maar klote dude, maar statistisch gezien bestaan onze samenleving uit +49 (nog wat) % vrouwen.
En daar zitten ook een stel aantrekkelijke moslima's tussen.
pi_23065553
quote:
Ik heb m'n relatie net een uur geleden verbroken

Het is als autorijden met de handrem
je moet wat meer gas geven maar het gaat wel
maar op een gegeven moment wordt alles warm
en gaat stinken
en de boel gaat hou langer het duurt meer stinken

totdat je er genoeg van hebt

Is POL-SC jouw relatie en dit is je afscheidsbrief?
pi_23065558
quote:
[..]
Kut voor je.

Heb je nog leuke naaktfoto's van haar die je nu als wraak gaat sharen?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_23065599
quote:
Op donderdag 4 november 2004 01:08 schreef Drugshond het volgende:

[..]

De handrem moet toch zo-ie-zo los bij een relatie , hoe kun je anders vreemdgaan. ?
Je laat toch wel het potje met slaappillen staan ?

Maar klote dude, maar statistisch gezien bestaan onze samenleving uit +49 (nog wat) % vrouwen.
En daar zitten ook een stel aantrekkelijke moslima's tussen.
Neeeeheeee zij was de handrem op de relatie, waardoor de boel vastliep!

Ja ik ben nu nog jong en aantrekkelijk, dan moet je er ook gebruik van maken.
Dat wordt het komende half jaar iig sletten.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_23065618
quote:
Op donderdag 4 november 2004 01:09 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Is POL-SC jouw relatie en dit is je afscheidsbrief?
Jemig de pemig ik wil niet dood heur. Ik baal er alleen van dat ik zoveel relaties verslijt
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_23065635
Serieuze relaties die zonder duidelijke reden ontsporen.

Alle vrouwen zijn KUThoeren

H. Teeuwen zo waar
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 4 november 2004 @ 01:14:05 #20
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_23065640
quote:
Op donderdag 4 november 2004 01:12 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Jemig de pemig ik wil niet dood heur. Ik baal er alleen van dat ik zoveel relaties verslijt
Meer zuipen, dat werkt
pi_23065649
quote:
Op donderdag 4 november 2004 01:10 schreef sizzler het volgende:

[..]

Kut voor je.

Heb je nog leuke naaktfoto's van haar die je nu als wraak gaat sharen?
Ik had een mooie pijpfoto. Maar die wil ik nog gebruiken om geld mee te verdienen
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 4 november 2004 @ 01:15:33 #22
89730 Drugshond
pi_23065667
quote:
Op donderdag 4 november 2004 01:11 schreef George-Butters het volgende:
Neeeeheeee zij was de handrem op de relatie, waardoor de boel vastliep!

Ja ik ben nu nog jong en aantrekkelijk, dan moet je er ook misbruik van maken.
Dat wordt het komende half jaar iig sletten naar de hoeren.
, die komt er wel.
  donderdag 4 november 2004 @ 01:19:40 #23
89730 Drugshond
pi_23065742
quote:
Op donderdag 4 november 2004 01:15 schreef Drugshond het volgende:

[..]

, die komt er wel.
Heb jij andere voorstellen?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 4 november 2004 @ 01:27:50 #25
89730 Drugshond
pi_23065842
quote:
Op donderdag 4 november 2004 01:20 schreef George-Butters het volgende:
Heb jij andere voorstellen?
Sletten : afgetrapte roemeense reserve-crack-whores

Nu Bush heeft gewonnen ?, ik zou in put opties gaan - Amerikaanse aandelen -.
Kun je binnenkort met een BMW sport serie nog meer sletten oppikken.

Je moet dan wel iets vaker je autoramen wassen vanwege vingervlekken, maar daar heb je ook gastarbeiders voor. Echter, ik zou die gastarbeiders niet in de keuken neerzetten. Voor je het weet steekt er weer een-of-ander keukenmes in een onschuldig slachtoffer en heb jij het straks gedaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Drugshond op 04-11-2004 01:33:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')