Bush deed wel een aantal verzoenende uitspraken vandaag, misschien is hij dit termijn wat gematigder. Misschien moet 'ie ook wel, nog een grondoorlog is praktisch niet haalbaar. En de staatsschuld is wat uit de hand gelopen....quote:Op donderdag 4 november 2004 00:52 schreef Steeven het volgende:
LoL @ OP.
Ik wil hierbij Amerika veel succes wensen met hun christelijke missie. Moge het land ten onder gaan door inmenging van politiek en religie. Jammer dat de nadenkende helft daar het dupe van is.
Wat ook zijn prijskaartje heeft....quote:Op donderdag 4 november 2004 00:53 schreef Davidboaz het volgende:
Wees blij dat je in een progressief en openminded Nederland woont.
Ik vind het best meevallen.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:57 schreef Steeven het volgende:
Nederland is anders ook niet zo'n fijn land meer om in te leven. Machteloosheid ten top en de regering weet niet wat haar te doen staat. 118.000 Nederlanders zijn sinds kort al geemigreerd en daar komen er nog velen bij. Dit land is een land in verval, hoeveel voordelen we nu ook nog hebben tov andere landen.
Inderdaad, ze moeten het intern gezien helemaal zelf weten.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:53 schreef Davidboaz het volgende:
Moeten we het nou jammer vinden dat homo's in het overgrote deel van Amerika niet kunnen trouwen en zo...
of dat er vandaag een conservatieve storm over de Verenigde Staten land raast?
Mwoa..., als die mensen dat zo graag willen, prima toch?
Helemaal mee eens, er zouden meer zinnige posts als dit moeten komen in dit draadjequote:Op donderdag 4 november 2004 00:57 schreef Steeven het volgende:
Nederland is anders ook niet zo'n fijn land meer om in te leven. Machteloosheid ten top en de regering weet niet wat haar te doen staat. 118.000 Nederlanders zijn sinds kort al geemigreerd en daar komen er nog velen bij. Dit land is een land in verval, hoeveel voordelen we nu ook nog hebben tov andere landen.
En is het niet zozeer dat homo's niet kunnen trouwen, maar het opwekken van extremistische christenen. Homosexuelen worden gediscrimineerd. Maar ach, ik kan wel Amerika gaan bashen voor de zoveelste keer, ik woon er niet, dus veel nut heeft dat ook niet.
Hehequote:Op donderdag 4 november 2004 00:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bush deed wel een aantal verzoenende uitspraken vandaag, misschien is hij dit termijn wat gematigder. Misschien moet 'ie ook wel, nog een grondoorlog is praktisch niet haalbaar. En de staatsschuld is wat uit de hand gelopen....
De handrem moet toch zo-ie-zo los bij een relatiequote:Op donderdag 4 november 2004 01:04 schreef George-Butters het volgende:
Dan moet die handrem los.
Is POL-SC jouw relatie en dit is je afscheidsbrief?quote:Op donderdag 4 november 2004 01:04 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb m'n relatie net een uur geleden verbroken
Het is als autorijden met de handrem
je moet wat meer gas geven maar het gaat wel
maar op een gegeven moment wordt alles warm
en gaat stinken
en de boel gaat hou langer het duurt meer stinken
totdat je er genoeg van hebt
Dan moet die handrem los.
Kut voor je.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:04 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Neeeeheeee zij was de handrem op de relatie, waardoor de boel vastliep!quote:Op donderdag 4 november 2004 01:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De handrem moet toch zo-ie-zo los bij een relatie, hoe kun je anders vreemdgaan. ?
Je laat toch wel het potje met slaappillen staan ?
Maar klote dude, maar statistisch gezien bestaan onze samenleving uit +49 (nog wat) % vrouwen.
En daar zitten ook een stel aantrekkelijke moslima's tussen.
Meer zuipen, dat werktquote:Op donderdag 4 november 2004 01:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jemig de pemig ik wil niet dood heur. Ik baal er alleen van dat ik zoveel relaties verslijt
quote:Op donderdag 4 november 2004 01:11 schreef George-Butters het volgende:
Neeeeheeee zij was de handrem op de relatie, waardoor de boel vastliep!
Ja ik ben nu nog jong en aantrekkelijk, dan moet je er ook misbruik van maken.
Dat wordt het komende half jaar iig sletten naar de hoeren.
Sletten : afgetrapte roemeense reserve-crack-whoresquote:Op donderdag 4 november 2004 01:20 schreef George-Butters het volgende:
Heb jij andere voorstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |