die moeten inderdaad gepaald worden door een kudde dwergen.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:02 schreef -Xerxes- het volgende:
De zusjes van eneco energ^#$@$#@!#%^$%^%![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal niet aan de kwaliteit van de reclames liggen, neequote:Op donderdag 4 november 2004 01:13 schreef FredvZ het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat door die overvloed van reclames, me de meeste reclame niet eens opvalt...
Als ik bij mn vriedin naar goede tijden kijk, dan zie ik vaak niet eens het verschil tussen de reclame en goede tijden, maar dat kan ook aan de kwaliteit van goede tijden liggen.
Een horde losgeslagen negers lijkt me beter; anaal....bij voorkeurquote:Op donderdag 4 november 2004 01:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
die moeten inderdaad gepaald worden door een kudde dwergen.
geen moslims?quote:Op donderdag 4 november 2004 01:16 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Een horde losgeslagen negers lijkt me beter; anaal....bij voorkeur
die doen idd altijd anaal, anders gaan ze vreemdquote:Op donderdag 4 november 2004 01:16 schreef Markster het volgende:
[..]
geen moslims?
quote:Op donderdag 4 november 2004 01:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
die doen idd altijd anaal, anders gaan ze vreemd
wel hoofddoekjes op he, uit respect voor het geloofquote:Op donderdag 4 november 2004 01:18 schreef Markster het volgende:
[..]
Het maakt me eik niet zo heel veel uit, als het er maar minimaal 300 zijn. Om de beurt zegmaar.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:16 schreef Markster het volgende:
[..]
geen moslims?
schreeuwen schreeuwt dat al in een ander topic.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:20 schreef Drugshond het volgende:
Moet ik hier schreeuwen voor meer blote tieten op TV en in de kranten ?!
help je zelf ook mee? scheelt alweer een iemand.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:20 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Het maakt me eik niet zo heel veel uit, als het er maar minimaal 300 zijn. Om de beurt zegmaar.
De sletjes van eneco ener$#%^%^%#$$%#@@!@#![]()
meer ja, maar wel in kwaliteitsprogramma's en niet in reclames voor sexlijnen met afgetrapte roemeense reserve-crack-whores delegatiequote:Op donderdag 4 november 2004 01:20 schreef Drugshond het volgende:
Moet ik hier schreeuwen voor meer blote tieten op TV en in de kranten ?!
Uitstekende omschrijving.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:24 schreef dr.dunno het volgende:
afgetrapte roemeense reserve-crack-whores
iddquote:Op donderdag 4 november 2004 01:31 schreef Eightball het volgende:
[..]
Uitstekende omschrijving.
Ik draai me even om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |