Kopen? Nee, dat is voor het proleteriaat.quote:Op zondag 27 november 2005 03:58 schreef Godslasteraar het volgende:
Kut! is dat andere topic alweer vol. Jullie ouwehoeren teveel![]()
Dan herhaal mijn heldendaad maar even:
quote:
Ik heb een cd gekocht!!!!!! [afbeelding]
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05470/dimmuborgir_stormblast.gif]afbeelding][/url]
heb nu alleen wel een knetterende koppijn
Las net op een jazz forum een mooie post:quote:Op zondag 27 november 2005 03:59 schreef Drugshond het volgende:
@GL......
Ik ben gestopt bij (black metal).. bij Panthera (is dat black ?!) en Morbid Angel (dat is meer death metal) ?
Ik ben meer en meer een blues-liefhebber aan het worden met een vleugje jazz. . Mijn bloed wordt stroperig....... i know.
quote:Het probleem dat ik heb bij de meeste blackmetal of deathmetal of hoe dat ook mag heten, zijn de afgrijselijke vocalen. Instrumentaal vind ik het heel knap, en ik wil al na de eerste intro te beluisteren naar de platenzaak hollen, maar dan begint er zo'n vent aaaargh-brul-braak te doen en dan is mijn kooplust meteen bekoeld.
http://www.yannick.34sp.com/jazz/index.php?showtopic=1821
Nou, zo nu en dan koop ik wel een cd, maar dan moet ik'm echt goed vinden, en niet alleen één, of twee nummers. Dat zaakje had zelfs LP's te koop, ook van dat album wat net uit is. Blijkbaar is daar nog steeds handel in.quote:Op zondag 27 november 2005 03:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kopen? Nee, dat is voor het proleteriaat.![]()
Klopt...quote:Op zondag 27 november 2005 04:10 schreef Godslasteraar het volgende:
Black Metal is vooral Noors en Zweeds.
Nou niet zo zeer andersom... dan nog liever Sepultura.quote:Panthera ligt meer op de lijn van Metallica, of andersom.
Ik laat me niet in een stroming drukken.... hoewel een combi met trip-hop/metal/klassiek een bovengemiddelde belangstelling heeft. En zoveel bands zijn er niet.quote:Maar goed, die topic van dat jazz-forum is wel lollig. veel metalheads die richting Jazz zijn gestroomd lijkt het. En blues, dan moet je eens naar Robert Johnson luisteren, uit de jaren dertig. Mooi, maar die muziek is mij iets te wezensvreemd, een hele andere cultuur en tijd.
Ik betwijfel ten zeerste of er Vlamingen zijn die bij Nederland, of Brabant/Limburg willen. En ze zullen een verdeelsleutel moeten vinden voor die belachelijke staatsschuld. Er wordt wel eens gezegd dat dát belgië bij elkaar houdt.quote:Op zondag 27 november 2005 04:12 schreef Drugshond het volgende:
Iets anders.... leuk journaal op de Belgisiche TV.
Het vlaams-blok (significante stem in Belgie) wil zich afscheiden van Belgie, en ze hebben een stem van een aantal belangrijke bedrijven in Vlaanderen. Om e.e.a. kracht bij te zetten.
Ik weet 1 ding zeker.... Noord Brabant en Limburg zou Vlaanderen met 2 armen ontvangen.
Ik ken deze mentaliteit. ...... reken maar van yes. Als we onder de rivier moeten kiezen dat we de randstad droppen (met hun Haagse bemoeienis), en we Vlaanderen met open armen zouden ontvangen.quote:Op zondag 27 november 2005 04:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste of er Vlamingen zijn die bij Nederland, of Brabant/Limburg willen. En ze zullen een verdeelsleutel moeten vinden voor die belachelijke staatsschuld. Er wordt wel eens gezegd dat dát belgië bij elkaar houdt.
Die schuld heb je wel gelijk in.... maar omgekeerd zit Italie ook in de EU (*kots*)quote:Op zondag 27 november 2005 04:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste of er Vlamingen zijn die bij Nederland, of Brabant/Limburg willen. En ze zullen een verdeelsleutel moeten vinden voor die belachelijke staatsschuld. Er wordt wel eens gezegd dat dát belgië bij elkaar houdt.
Nemen jullie die Dries van Aght dan wél meequote:Op zondag 27 november 2005 04:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ken deze mentaliteit. ...... reken maar van yes. Als we onder de rivier moeten kiezen dat we de randstad droppen (met hun Haagse bemoeienis), en we Vlaanderen met open armen zouden ontvangen.
En ik ken ook Vlamingen.. die zijn wel te bewegen hoor. C'est ne pas problem
Waar is dat trainingskampquote:Op zondag 27 november 2005 04:33 schreef Godslasteraar het volgende:
ik het altijd jammer gevonden dat het Bourgondische rijk uiteen is getrokken.
Nou, Den Haag bevalt mij uitstekend. Alleen, de afstand Binnenhof <--> Den Haag is niet veel kleiner dan de afstand Binnenhof <--> Eindhoven, om maar wat te noemen. Houd daar rekening mee.quote:Op zondag 27 november 2005 04:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar is dat trainingskamp![]()
Geen Haagse bakkskes koffie. Maar het echte werk.
Koffie met een koekske.
Cotton bluesquote:Op zondag 27 november 2005 10:59 schreef Godslasteraar het volgende:
Let ook op het gitaarspel, hij speelt alléén!
Omdat iedereen die achter een computer zit een engelse pet op heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 10:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom is het werkwoord ''bashen'' (als het al een werkwoord mag heten) opeens zo populair? Het is niet alleen buitengewoon lelijk, het voegt ook werkelijk niets toe aan de Nederlandse taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |