Ja, je hebt natuurlijk gelijk en dat weet ik ook allemaal al. Maar het is altijd leuk om voor je eigen gelijk anachronismes te gebruiken.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:41 schreef Harry_Sack het volgende:
Maarre, Johan, de Franse revolutie zorgde voor het einde van het tijdperk van Monarchen en maakt plaats voor het systeem dat we nu kennen als links en rechts. Ik weet het niet meer precies, maar bekende namen zijn: Robbespierre en de Montesquieu.. Zoek maar eens op, het is best interessant om eens na te kijken. Overigens weet ik het van geschiedenisles van vroeger.
Wat moet jij nou weer met die sappige lippen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:45 schreef RichardQuest het volgende:
geil toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer met die sappige lippen?
Homosexuals are gay.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer met die sappige lippen?
quote:Advocaat stapt op bij KNVB 6-07-\'04
Bondscoach Dick Advocaat legt per 7 juli zijn functies neer bij de KNVB, zo meldt Studio Sport. De KNVB ontbindt op
1 augustus zijn contract.
De verbintenis met assistent-coach Willem van Hanegem wordt ook per 1 augustus ontbonden.
quote:Britse ouders mogen hun kinderen \'zacht slaan\'
Van onze correspondent Peter de Waard
LONDEN - Britse ouders mogen hun kinderen blijven slaan, maar er mag niets van zichtbaar of merkbaar zijn - geen blauwe plekken, schrammen, rode vlekken of psychologische trauma\'s. Het Hogerhuis heeft dat maandag besloten, nadat een voorstel om slaan helemaal te verbieden was verworpen.
Goed plan? Of zouden wij zoals in Scandinavie alles moeten verbieden?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Een corrigerend tikje kan volgens mij nooit kwaad. Ik denk dat iedereen wel eens een draai om zijn oren heeft gehad vroeger. Wat vind jij?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:14 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Goed plan? Of zouden wij zoals in Scandinavie alles moeten verbieden?
Ja, ik ben het met je eens. De Britse situatie is beter.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:15 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Een corrigerend tikje kan volgens mij nooit kwaad. Ik denk dat iedereen wel eens een draai om zijn oren heeft gehad vroeger. Wat vind jij?
waarom?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:19 schreef sp3c het volgende:
moet een moslim is zeggen
al die meuk verbieden imo
In Nederland mag het ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:17 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben het met je eens. De Britse situatie is beter.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]![]()
Mooiquote:De verbintenis met assistent-coach Willem van Hanegem wordt ook per 1 augustus ontbonden.
Hadden homo\'s vroeger ook al stemrecht?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:26 schreef pberends het volgende:
Ik weet al waarom kiesrecht voor vrouwen eerste niet gold. Die stemmen meer op uiterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |