abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 18:28:05 #1
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17965045
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom! Ook je moeder.

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal, genaamd #pol

Love on.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_17965393
* Monidique is playing Sepultura - Slave New World (MPC@205kbps, 4.35mb, 2:44/2:57)
pi_17965469
quote:
Onzin. Definieer "achtergesteld worden". Je verklaring is veel te tegenstrijdig.
Precies zoals het in de grondwet staat. Als de uitspraken van de imam zo waren dat de homo's negatieve gevolgen zouden ondervinden (er wordt opgeroepen tot haat, etc.) dan zou het discriminatie zijn. Dat is nu niet het geval. Sommige mensen van de homo gemeenschap zijn echter wel gekwetst, maar als ik dan de afweging moet maken tussen vrijheid van meningsuiting en kwetsen, dan kies ik voor de vrijheid van meningsuiting (en met mij haast alle andere Nederlanders, want zo staat het in de grondwet).
Those who know do not speak
Those who speak do not know
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:48:26 #4
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_17965514
Hoi! Al weer een topic vol... Doen jullie niets overdag?

Wat idioot dat die herdenking van Yassin mag, sorry hoor, maar als morgen Bin Laden vermoord wordt, mag ik daar dan ook een rouwstoet voor organiseren?

(morgen mn piercing spannnnnend. )
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 18:50:09 #5
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17965553
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:46 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Precies zoals het in de grondwet staat. Als de uitspraken van de imam zo waren dat de homo's negatieve gevolgen zouden ondervinden (er wordt opgeroepen tot haat, etc.) dan zou het discriminatie zijn. Dat is nu niet het geval. Sommige mensen van de homo gemeenschap zijn echter wel gekwetst, maar dat als ik de afweging moet maken tussen vrijheid van meningsuiting en kwetsen, dan kies ik voor de vrijheid van meningsuiting (en met mij haast alle andere Nederlanders, want zo staat het in de grondwet).
De homo-gemeenschap bestaat niet, net zo min als zo vaak wordt tegengesproken de moslimgemeenschap (je weet wel, er komt nooit een anti-terrorisme-statement van de moslimgemeenschap). Ik vind de grondwet onderling tegenstrijdig. In feite verbiedt de grondwet discriminatie, maar gaat zelf de fout in door de ene regel iets hoger te stellen dan de andere.
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 18:51:23 #6
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17965580
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:48 schreef Silmarwen het volgende:
Hoi! Al weer een topic vol... Doen jullie niets overdag?

Wat idioot dat die herdenking van Yassin mag, sorry hoor, maar als morgen Bin Laden vermoord wordt, mag ik daar dan ook een rouwstoet voor organiseren?

(morgen mn piercing spannnnnend. )
En vergeet Hitler niet!

Piercing? Waar?
pi_17965589
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

De homo-gemeenschap bestaat niet, net zo min als zo vaak wordt tegengesproken de moslimgemeenschap (je weet wel, er komt nooit een anti-terrorisme-statement van de moslimgemeenschap). Ik vind de grondwet onderling tegenstrijdig. In feite verbiedt de grondwet discriminatie, maar gaat zelf de fout in door de ene regel iets hoger te stellen dan de andere.
De grondrechten zijn in beginsel allemaal gelijk. De jurisprundentie geeft echter aan dan discriminatie boven de vrijheid van meningsuiting/geloof gaat. Maar als er geen sprake is van discriminatie, dan gaat de vrijheid van mininsuiting/geloof gewoon op.
pi_17965641
LOL @ 2vandaag zometeen: een manloze wereld. de man sterft uit volgens zo'n onderzoeksmongool.
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:54:48 #9
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_17965652
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En vergeet Hitler niet!

Piercing? Waar?
Boven mn kin. En volgens mij gaat dat zeer doen (dacht ik ook van tong viel best mee)

En tja waar moet het heen met de wereld
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:54:59 #10
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17965658
Moslims, Zionisten, Fortuyn, Linkse Media. Islamitische Zionisten. Zionistische moslims. Hoofddoekjes.

Vol. Slotje.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 18:57:02 #11
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17965698
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:51 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

De grondrechten zijn in beginsel allemaal gelijk. De jurisprundentie geeft echter aan dan discriminatie boven de vrijheid van meningsuiting/geloof gaat. Maar als er geen sprake is van discriminatie, dan gaat de vrijheid van mininsuiting/geloof gewoon op.
Ik begreep anders dat de mening volgens het geloof in de jurisdictie prevaleert boven discriminatie. Je mag dus namens je geloof discrimineren. Tijd dat juristen daar eens goed over gaan nadenken. Een grondwet kan ook veranderen.
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:57:11 #12
52589 sjun
uit solidariteit
pi_17965704
Op waarlijk Wöltgeniaanse wijze tracht je een gemeenschap te beïnvloeden tot afsluiting van een dialoog
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 18:58:28 #13
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17965728
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:54 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Boven mn kin. En volgens mij gaat dat zeer doen (dacht ik ook van tong viel best mee)

En tja waar moet het heen met de wereld
Onder je onderlip dus? De wereld gaat nog steeds om de zon, ja toch?
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 18:58:56 #14
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17965738
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:57 schreef sjun het volgende:
Op waarlijk Wöltgeniaanse wijze tracht je een gemeenschap te beïnvloeden tot afsluiting van een dialoog
Hoe bedoel je?
pi_17965907
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:57 schreef sjun het volgende:
niet zulke moeilijke woorden gebruiken. Volgens mij snapt Aaah! er niets van. Leg het hem eens uit
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 19:07:34 #16
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17965927
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 19:06 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

niet zulke moeilijke woorden gebruiken. Volgens mij snapt Aaah! er niets van. Leg het hem eens uit
Ik volg Woltgens niet op de voet, ook nooit gedaan trouwens.
pi_17965978
* RichardQuest speelt U2 - Peace On Earth
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 19:11:05 #18
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17966020
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 19:09 schreef RichardQuest het volgende:
* Aaahikwordgek speelt U2 - Peace On Earth
Oeh. Dat is wel een suf nummer. Ik ben U2-fan, maar toch. Dan maar pride (in the name of love).
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 19:11:42 #19
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17966040
Frappante bug hierboven.
pi_17966057
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik begreep anders dat de mening volgens het geloof in de jurisdictiejurisprundentie prevaleert boven discriminatie. Je mag dus namens je geloof discrimineren. Tijd dat juristen daar eens goed over gaan nadenken. Een grondwet kan ook veranderen.
Nee, dat is niet zo. Dat is gewoon een domme journalist die het verkeerd geinterpreteerd heeft. Er is geen sprake van discriminatie in de zaak van die imam.
pi_17966066
Ik heb bovendien bijna mijn CeBIT verslag af iedereen die zin heeft om de 8-kantige samenvatting te lezen of iets wil opsteken van moderne technologie en wil weten welke hardware fabrikanten je wel of niet moet kopen moet het beslist doornemen.
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2004 @ 19:15:38 #22
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17966132
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 19:12 schreef UnderWorld_ het volgende:
Nee, dat is niet zo. Dat is gewoon een domme journalist die het verkeerd geinterpreteerd heeft. Er is geen sprake van discriminatie in de zaak van die imam.
Ehm, als je mij wilt corrigeren, gebruik je dan wel het goede woord: jurisprudentie...
Nogal een grove beschuldiging aan het adres van die journalist, wie ben jij dan wel niet?
pi_17966138
quote:
You tell me. Maar denk je dat dat met het voorstel van GL zal verbeteren?
Ja, de kamer had namelijk allang een mening over wat de commissie zou gaan brengen. Duivendak vindt dat de regering niet om elk wissewasje een commissie moet aanstellen....

Nog een voorbeeld, commissie Hermans (betuwelijn), de VVD ging om na het horen van het advies (nou ja, ze wilden een excuus om van mening te veranderen). Het was een grote mislukking, de betuwelijn is een bodemloze put gebleken. Zonder de commissie had de VVD haar mannetje moeten staan en gewoon zeggen wat ze wilden, in plaats daarvan wordt er een commissie ingesteld om de VVD een excuus te geven om mee te gaan en de kiezer te bedriegen, maar dan achter een boom die commissie heet, "want wie zijn ze om het advies van [vul hier een oud-politicus in] te negeren"
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_17966176
* RichardQuest speelt Bing Crosby & David Bowie - Peace On Earth
pi_17966182
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 19:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Frappante bug hierboven.
LOL

Nou moet je dat nummer wel opzetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')