Het schijnt idd van wel, ik heb er de afgelopen jaren een stuk minder last van dan eerder dus ik heb er welvertrouwen inquote:Op donderdag 15 april 2004 22:04 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hooikoorts. Ik haat het. Je schijnt er overheen te kunnen groeien. Ik hoop het iig.
Het is wel wat minder geworden... Heel klein mini beetje though. Ach ik krijg er met de jaren meer allergieen bij. Ik ben gewoon een beetje krakkemikkigquote:Op donderdag 15 april 2004 22:04 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hooikoorts. Ik haat het. Je schijnt er overheen te kunnen groeien. Ik hoop het iig.
Nee.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:10 schreef Silmarwen het volgende:
En dit wilde ik posten voordat RQ hem vol lulde. RQ het verhaaltje je vergeet het verhaaltje
Wat nou nee!quote:Op donderdag 15 april 2004 22:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee.
Nee liegen mag nietquote:Op donderdag 15 april 2004 22:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je bent aan het liegen.
bron?quote:Op donderdag 15 april 2004 22:14 schreef Johan_de_With het volgende:
NorthernStar is de grootste idioot van de gehele crew, en nog verbaal onbegaafd ook.
Ochja, de tijd dat ik nog last had van extreme hooikoortsaanvallen, wat een mooie tijd.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het schijnt idd van wel, ik heb er de afgelopen jaren een stuk minder last van dan eerder dus ik heb er welvertrouwen in.
Mijn ervaring, mijn geschiedkundige kennis en gevoel voor stijl en verhoudingen.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
bron?
Welk de neuk?quote:Op donderdag 15 april 2004 22:09 schreef RichardQuest het volgende:
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder enige onderbouwing. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, Ype liever niet. We wachtten niet meer op PBerends!
Voor verdere diepzinnige nonzins kunt je ook MIRC betreden of gebruik je MSN om te mijnenvegen.
Hoe je dat doet kun je ergens op Fok vinden.
Ban on!
Gebruik voortaan de tegenwoordige tijd.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:09 schreef RichardQuest het volgende: We wachtten niet meer op PBerends!
ophoeren dus.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:18 schreef Ype het volgende:
[..]
Welk de neuk?
Maar ik wil hier ook welkom zijn.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:21 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
ophoeren dus.
De toekomstige tijdquote:Op donderdag 15 april 2004 22:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gebruik voortaan de tegenwoordige tijd.
Blijf leven!quote:Op donderdag 15 april 2004 22:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
RichardQuest(-oeh akhbar) heeft gesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |