quote:... wat ik wel weet is dat ik bij iedere stemwijzer die ik invul er bij mij de CU als 1e uitkomt, en nooit de partij waarop ik al jaren stem
jah maar wat kan je dan winnen of wordenquote:Op woensdag 29 september 2004 13:54 schreef RichardQuest het volgende:
Na 31 december
"Stemmen voor water" vind ik een leukere titel.
quote:Op woensdag 29 september 2004 13:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ype?
je gaat toch stemmen voor waterverkiezingquote:Op woensdag 29 september 2004 13:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]![]()
Op Frances.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:00 schreef Meki het volgende:
[..]
je gaat toch stemmen voor waterverkiezing
op wie kan je dan stemmen
![]()
Spa.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:00 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 14:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ryan3? Verbal?
Ga eens een keer inburgeren! Je hebt het nu wel over het oudste 'democratisch' orgaan van Nederland (van de wereld??)quote:Op woensdag 29 september 2004 14:00 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
quote:Ik kap er i.i.g mee. Ben wel klaar met deze willekeurigheid en onzin. Bovendien heb ik ook helemaal geen zin meer om mijn tijd achter een lullig forumpje te verdoen en discussie te voeren met een paar kleuters die zich moderatortje noemen. T'is mooi geweest, ik mail mijn password naar een adres in de oezbekiwoestijn en ga me met de betere dingen des levens bezig houden.
Heren/dames, het was me een waar genoegen!
eitje, WEC en Lord Vetinariquote:Op woensdag 29 september 2004 14:10 schreef kLowJow het volgende:
Twee vragen... 5 punten te verdienen met de eerste vraag, 15 met de tweede...Wie nam met onderstaande reactie afscheid van FOK!
Onder welke UN is hij vervolgens doorgegaan?
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2004 14:12 schreef Miss_User het volgende:
[quote]Op woensdag 29 september 2004 14:10 schreef kLowJow het volgende:
Twee vragen... 5 punten te verdienen met de eerste vraag, 15 met de tweede...Wie nam met onderstaande reactie afscheid van FOK!
[..]
[/quote
eitje, WEC en Lord Vetinari]
nee, veel bekender. Echt iedere Fok!ker kent rquote:Op woensdag 29 september 2004 14:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mwanatabu?
Aaahikwordgekquote:Op woensdag 29 september 2004 14:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Yvonne?quote:Op woensdag 29 september 2004 14:13 schreef Miss_User het volgende:
[..]
nee, veel bekender. Echt iedere Fok!ker kent r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |