ezel ezel ezel ezelquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:27 schreef Johan_de_With het volgende:
<Mekishop>Dora van Kakkerlak heb jij TMF?<Mekishop>
Uw beltegoed is op. Wij hopen dat u bevredigd bent.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
ezel ezel ezel ezel
ezel ezel ezel ezel
ezel ezel ezel ezel
ezel ezel ezel ezel
Wat??!? Ik deze tegoed eerlijk gestolen bij hardwerkend zakenman nu op?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Uw beltegoed is op. Wij hopen dat u bevredigd bent.
Bah, voetbal. Treed maar in de voetsporen van Jack & Edward Kenndy svp.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:33 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik heb zin in de Champions League. Wanneer beginnen de pouls?
Heb je die armpjes van die idioot gezien? Dan zou ik ook zestig NATOs met vuurwapens meenemen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:31 schreef Ype het volgende:
Je bent Marokkaan en je wilt wat aan de slechte reputatie van Marokkanen doen, dus zing je een liedje: "Heb je een probleem, dan heb ik zo 60 man om me heen, die killen voor de fame."
Als meki de ballen teruggeeft.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:33 schreef UnderWorld_ het volgende:
Heb je het overquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb je die armpjes van die idioot gezien? Dan zou ik ook zestig NATOs met vuurwapens meenemen.
Die leeft toch nog?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Edward Kenndy .
Racist! Hoe durf je een eerlijke islamitische dief te verzoeken om ballen terug te geven? Straks wil je ook dat ze je portemonnee niet meer jatten...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als meki de ballen teruggeeft.
Ja, over een week of wat moeten de lampen zich zien te kwalificerenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:33 schreef UnderWorld_ het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:34 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb hier geen tvdus typ die SMS'jes even over
quote:Joyce uit Wassenaar is lekker
quote:Hey mensen!!! x uit rotterdam!! x laura
quote:Stefan ik hou van je
quote:Paasei ben je er ook of zit je weer te japen
quote:K zag laatst een zoenparade fzo hoe oud moe je zijn
quote:Ben jarig vandaag lkkr feesten
Robert bedoelde ikquote:
Nee dude, ken je klassiekers.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Heb je het overAli
B.?
Het woord "dude" bezig je maar als je tegen andere mensen praat.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:37 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee dude,
wat is het nou?:quote:ken je klassiekers.
Ali B is oh K.
Is dude een woord?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het woord "dude" bezig je maar als je tegen andere mensen praat.
quote:[..]
wat is het nou?:.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |