Genuanceerd, vriendelijk en evenwichtig.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sidekick is ondoorgrondelijk. Ik weet nog steeds niet wat ik van zijn modstijl moet vinden.
God's wegen ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sidekick is ondoorgrondelijk.
Vriendelijk wel ja, hoewel het wel een beetje 'geacteerd' overkomt. Soms verrast hij me positief, op andere momenten stelt hij me weer zwaar teleurquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Genuanceerd, vriendelijk en evenwichtig.
Hij wil zelf naar bed en is bang dat het dan uit de hand loopt. Een soort faalangst, terwijl wij heel rustig en beheerst zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sidekick is ondoorgrondelijk. Ik weet nog steeds niet wat ik van zijn modstijl moet vinden.
Ik kan de verleiding weerstaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij wil zelf naar bed
Nee,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:00 schreef RichardQuest het volgende:
Dan neem ik het voorbeeld![]()
Kom je zo ook, Sidekick?
Ik had het niet tegen jou. Moet ik je nog 's aanranden?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee,, eerst nog Middle_East_and_India.map spelen.
Too much info!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou. Moet ik je nog 's aanranden?
Hoi linkse kraker.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Too much info!
Ik huur mijn huis gewoon... en nog voor veel geld ookquote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hoi linkse kraker.
Voor de genadeloze overwinning. Nu ga ik slapen. Mijn hersens hebben overuren gedraaid. Ook al gebruik je meer brainpower tijdens het slapen, maar anywayquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:55 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Waarvoor?
Niet eens gekocht. Zeker ook nog eens subsidie.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik huur mijn huis gewoon... en nog voor veel geld ook![]()
Deze linkse rakker verdient daadwerkelijk voldoende geld om het helemaal zelf te betalenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Niet eens gekocht. Zeker ook nog eens subsidie.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:19 schreef Maerycke het volgende:
Deze linkse rakker verdient daadwerkelijk voldoende geld om het helemaal zelf te betalen
Truste overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |