Kunnen ze niet gewoon dezelfde stemmachines als Nederland kopen, hier doen ze het toch goed?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:11 schreef Koos Voos het volgende:
TALLAHASSEE, Fla. - Touchscreen voting machines in 11 counties have a software flaw that could make manual recounts impossible in November's presidential election, state officials said.
bron : http://tinyurl.com/2qwp6
Ik als niet algehele software-nono vind de elektronische registratie van stemmen eigenlijk een slechte ontwikkeling. Op dit moment.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:11 schreef Koos Voos het volgende:
TALLAHASSEE, Fla. - Touchscreen voting machines in 11 counties have a software flaw that could make manual recounts impossible in November's presidential election, state officials said.
bron : http://tinyurl.com/2qwp6
LOLquote:Saudië-Arabië bouwt stad voor vrouwen
In Saudië-Arabië is besloten een industriële stad exclusief voor vrouwen te bouwen. De stad zal in meer dan 80 bedrijven werk bieden aan ongeveer 10.000 vrouwen. Men zal er ook cursussen geven, speciaal voor vrouwen. Deze cursussen zouden in 2005 van start moeten gaan.
Hessa Aloun liep al jaren met het idee om een dergelijke stad te ontwikkelen. “Ik wilde, dat er voor vrouwen een plaats was, waar zij konden werken en cursussen konden volgen.”, zegt Aloun. Zij liet ook weten dat de stad op 10 kilometer afstand van het centrum van havenstad Jiddah zal liggen, zodat vrouwen niet ver hoeven te reizen naar het werk.
Op dit moment is 80% van de werkgelegenheid voor vrouwen in het land in de onderwijssector. Aloun vindt het belangrijk, meer diversiteit in de arbeidsmarkt voor vrouwen te brengen, zonder speciale training is dit echter niet mogelijk.
De fabrieken zullen dingen produceren zoals parfum, kleding, snoepgoed, papier en andere producten, die ook door vrouwen gekocht worden. De overheid zal meebetalen aan de bouw van de stad. Bovendien wordt ook 75% van de kosten van de cursussen vergoed. De kosten van de bouw worden geraamd op ongeveer 200 miljoen dollar.
Ik kom er bijna nooit meer, stikt er van de moslims.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:23 schreef Duritz het volgende:
Op MSN is het te doen lees ik!
Het is inderdaad zo, kijken hoe Sidekick dit gaat "handlen".quote:Op zondag 13 juni 2004 20:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik was een stuk sneller. Puta's.
Jij hebt zeker ook het boek van Michael Moore gelezen.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:25 schreef Maerycke het volgende:
Alleen jammer dat ze overduidelijk met de papieren versies ook kunnen rommelen. Dus eigenlijk maakt het niets uit
Goedeavond overigens
Als 'ie maar niet weer aan het solliciteren is.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo, kijken hoe Sidekick dit gaat "handlen".
Daarvoor had ik het boek van Michael Moore niet nodig, na dat "akkefietje" in Florida. Overigens heeft de geschiedenis wel bewezen dat dit overal voorkomt overigens... het frauderen met papieren stembiljetten dus...quote:Op zondag 13 juni 2004 20:26 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook het boek van Michael Moore gelezen.
Ruime ervaring met modereren. Kan tegen kritiek. Weet woede-aanvallen tot acceptabele proporties terug te brengen.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als 'ie maar niet weer aan het solliciteren is.
Motovatie crew inzake aanstellen humorlozen als modsquote:Op zondag 13 juni 2004 20:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ruime ervaring met modereren. Kan tegen kritiek. Weet woede-aanvallen tot acceptabele proporties terug te brengen.
Vanalles. Geilheid. Oranje-gevoel. Wrangheid. Moslims.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:29 schreef Maerycke het volgende:
Wat stelt jouw usericoon eigenlijk voor, Aaah.. het is een beetje best erg vaag
quote:Op zondag 13 juni 2004 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Motovatie crew inzake aanstellen humorlozen als mods
Wat een kunstzinnigheid, Aaah...quote:Op zondag 13 juni 2004 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vanalles. Geilheid. Oranje-gevoel. Wrangheid. Moslims.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |