abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 maart 2004 @ 21:34:12 #1
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17676812
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, ook peuterbegeleidsters !

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal, genaamd #pol. Hoe je daar komt kun je hier lezen.

Groet voort!
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  vrijdag 12 maart 2004 @ 21:34:40 #2
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17676831
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 21:24 schreef RichardQuest het volgende:
Dat had ik toch beloofd
Ik zie nog niets.........

Post ik eens eindelijk weer eens keer iets met inhoud (http://forum.fok.nl/topic/503636) ,reageert er niemand meer op.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  vrijdag 12 maart 2004 @ 21:34:42 #3
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_17676832
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 19:09 schreef Sidekick het volgende:
Alleen een gedeelte.
Dat bleek dus niet uit je post.
quote:
Dat is geen doel op zich.
Dat is wel een doel. Ik zeg nergens dat het het enige doel is, maar wel dat zoveel mogelijk burgerslachtoffers wel degelijk een doel is van die terroristen. gelly, echter, beweerde dat ze niet bewust de bevolking wilden raken (met 13 bommen in volgepakte treinen, notabene ), wat natuurlijk de grootste nonsens is die je uit je toetsenbord kunt kotsen.

Hier nog even de bewuste quote:
quote:
Zo zullen degenen die achter deze aanslag zitten ook niet bewust de spaanse bevolking willen raken.
Nee, 13 bommen in volgepakte forenzentreinen op het drukste moment van de daag tot ontploffing brengen heeft er inderdaad alle schijn van dat je dan niet bewust de spaanse bevolking wil raken.

Mijn God zeg.
quote:
Nee, ze wilden het hart van de VS raken.
Ze wilden die torens raken en zoveel mogelijk burgerslachtoffers maken en dat zou op zijn beurt moeten leiden tot destabilisatie of wat dan ook. Maar zoveel mogelijk burgerslachtoffers maken was wel degelijk een doel van die actie... dat hebben ze wel degelijk bewust gedaan.

Behalve in de ogen van gelly dan. .
pi_17676916
<----

Ik volg dat topic al lurkend Kaalhei, maar eerlijk gezegd komt er voor mij te veel economische terminologie in voor Ik zal wel iets doms zeggen als ik erop reageer, dus vorm ik er wel een mening over naarmate dat topic verder gaat....ik heb geen zin om me nu al aan een mening te hechten als ik zelf vind dat ik er niet genoeg van afweet, oké?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_17676939
@ topictitel overigens

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_17676963
Sizzler had niet door dat het vorige topic op slot zat .
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17676967
quote:
Balkenende: terrorisme kan ook Nederland treffen

DEN HAAG - Het internationaal terrorisme zou ook Nederland kunnen treffen met aanslagen. Dat zei premier Balkenende vrijdag na afloop van de ministerraad.

"Als het terrorisme overal kan toeslaan, dan zou het ook in Nederland kunnen", zei Balkenende. Daarom moet ook Nederland zijn "steentje bijdragen" aan de strijd tegen het terrorisme. De aanslagen bewijzen nog maar eens dat we altijd alert en waakzaam moeten zijn, aldus de premier.
Jezus wat een visie.

Ik ben weer gerustgesteld. Jullie ook?

dus
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_17676993
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 21:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sizzler had niet door dat het vorige topic op slot zat .
Ik ben niet zo snel.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_17676997
We hebben hier in Eindhoven nog wel een paar mensen die in Nederland wel wat kunnen regelen, mocht Balkieboy dat willen
pi_17677026
"De aanslagen bewijzen nog maar eens dat we altijd alert en waakzaam moeten zijn", aldus de premier.

Als hij mij bedoelt, dan moet ik hem teleurstellen want ik ben niet echt alert en waakzaam als het gaat om een terroristische aanslag.
Jullie wel?
  vrijdag 12 maart 2004 @ 21:45:02 #11
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17677081
quote:
Als het terrorisme overal kan toeslaan, dan zou het ook in Nederland kunnen
Er zit nog een voorbehoud in ook.

Nou ja, goed, op deze domme zinsconstructie na, valt er weinig anders te zeggen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 12 maart 2004 @ 21:46:27 #12
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_17677115
goedenavond allen!
pi_17677164
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 21:42 schreef Sjaddaj het volgende:
"De aanslagen bewijzen nog maar eens dat we altijd alert en waakzaam moeten zijn", aldus de premier.

Als hij mij bedoelt, dan moet ik hem teleurstellen want ik ben niet echt alert en waakzaam als het gaat om een terroristische aanslag.
Jullie wel?
Jawel, want ik ken Marokkanen
pi_17677183
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 21:46 schreef Silmarwen het volgende:
goedenavond allen!
Ey, je zit in m'n icoontje
  vrijdag 12 maart 2004 @ 21:49:39 #15
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17677192
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 21:37 schreef RichardQuest het volgende:
<----
quote:
Ik volg dat topic al lurkend Kaalhei, maar eerlijk gezegd komt er voor mij te veel economische terminologie in voor Ik zal wel iets doms zeggen als ik erop reageer, dus vorm ik er wel een mening over naarmate dat topic verder gaat....ik heb geen zin om me nu al aan een mening te hechten als ik zelf vind dat ik er niet genoeg van afweet, oké?
Het is iig een hoogwaardig topic en het is goed dat Kenny weer terug is.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 21:50:09 #16
54772 Silmarwen
pi_17677202
he wat is dat nou voor gelul dat nederland mogelijk ook doelwit kan zijn voor aanslagen? Wat (behalve de haven) valt er hier nou aan te vallen. Nederland is eborm tollerant. Volgens mij zitten we hier zo veilig als wat!
  vrijdag 12 maart 2004 @ 21:51:56 #17
54772 Silmarwen
pi_17677264
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 21:49 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ey, je zit in m'n icoontje
ik voel me vereerd
pi_17677267
quote:
Moet er iemand in m'n icoontje? Ik dacht aan Kaalhei.....
Hey, ik moet nog in je avatar RQ!
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_17677316
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 21:50 schreef Silmarwen het volgende:
he wat is dat nou voor gelul dat nederland mogelijk ook doelwit kan zijn voor aanslagen? Wat (behalve de haven) valt er hier nou aan te vallen. Nederland is eborm tollerant. Volgens mij zitten we hier zo veilig als wat!
We hebben de oorlog half gesteund, dat zou een (halve) reden kunnen zjin.
pi_17677343
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 21:53 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

I'm on it
  vrijdag 12 maart 2004 @ 21:55:45 #21
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17677389
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 21:53 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Mooi, houden we de halve haven over.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 21:56:26 #22
54772 Silmarwen
pi_17677411
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 21:55 schreef Sidekick het volgende:

[..]

wat is dat nou weer voor een opmerking
pi_17677459
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 21:55 schreef Sidekick het volgende:

[..]

SNel de tweede maasvlakte bouwen dus. Dan blijft het huidige gewoon in stand.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 21:59:30 #24
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17677511
of een halve MP
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:03:25 #25
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17677635
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 21:59 schreef Kaalhei het volgende:
of een halve MP
1 dag na het aantreden van Balkenende is de aanslag dus al gelukt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')