Ik zie nog niets.........quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:24 schreef RichardQuest het volgende:
Dat had ik toch beloofd
Dat bleek dus niet uit je post.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:09 schreef Sidekick het volgende:
Alleen een gedeelte.
Dat is wel een doel. Ik zeg nergens dat het het enige doel is, maar wel dat zoveel mogelijk burgerslachtoffers wel degelijk een doel is van die terroristen. gelly, echter, beweerde dat ze niet bewust de bevolking wilden raken (met 13 bommen in volgepakte treinen, notabenequote:Dat is geen doel op zich.
Nee, 13 bommen in volgepakte forenzentreinen op het drukste moment van de daag tot ontploffing brengen heeft er inderdaad alle schijn van dat je dan niet bewust de spaanse bevolking wil raken.quote:Zo zullen degenen die achter deze aanslag zitten ook niet bewust de spaanse bevolking willen raken.
Ze wilden die torens raken en zoveel mogelijk burgerslachtoffers maken en dat zou op zijn beurt moeten leiden tot destabilisatie of wat dan ook. Maar zoveel mogelijk burgerslachtoffers maken was wel degelijk een doel van die actie... dat hebben ze wel degelijk bewust gedaan.quote:Nee, ze wilden het hart van de VS raken.
Jezus wat een visie.quote:Balkenende: terrorisme kan ook Nederland treffen
DEN HAAG - Het internationaal terrorisme zou ook Nederland kunnen treffen met aanslagen. Dat zei premier Balkenende vrijdag na afloop van de ministerraad.
"Als het terrorisme overal kan toeslaan, dan zou het ook in Nederland kunnen", zei Balkenende. Daarom moet ook Nederland zijn "steentje bijdragen" aan de strijd tegen het terrorisme. De aanslagen bewijzen nog maar eens dat we altijd alert en waakzaam moeten zijn, aldus de premier.
Ik ben niet zo snel.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sizzler had niet door dat het vorige topic op slot zat.
Er zit nog een voorbehoud in ook.quote:Als het terrorisme overal kan toeslaan, dan zou het ook in Nederland kunnen
Jawel, want ik ken Marokkanenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:42 schreef Sjaddaj het volgende:
"De aanslagen bewijzen nog maar eens dat we altijd alert en waakzaam moeten zijn", aldus de premier.
Als hij mij bedoelt, dan moet ik hem teleurstellen want ik ben niet echt alert en waakzaam als het gaat om een terroristische aanslag.
Jullie wel?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:37 schreef RichardQuest het volgende:
<----
Het is iig een hoogwaardig topic en het is goed dat Kenny weer terug is.quote:Ik volg dat topic al lurkend Kaalhei, maar eerlijk gezegd komt er voor mij te veel economische terminologie in voorIk zal wel iets doms zeggen als ik erop reageer, dus vorm ik er wel een mening over naarmate dat topic verder gaat....ik heb geen zin om me nu al aan een mening te hechten als ik zelf vind dat ik er niet genoeg van afweet, oké?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ey, je zit in m'n icoontje
Hey, ik moet nog in je avatar RQ!quote:Moet er iemand in m'n icoontje? Ik dacht aan Kaalhei.....
We hebben de oorlog half gesteund, dat zou een (halve) reden kunnen zjin.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:50 schreef Silmarwen het volgende:
he wat is dat nou voor gelul dat nederland mogelijk ook doelwit kan zijn voor aanslagen? Wat (behalve de haven) valt er hier nou aan te vallen. Nederland is eborm tollerant. Volgens mij zitten we hier zo veilig als wat!
I'm on itquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:53 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
We hebben de oorlog half gesteund, dat zou een (halve) reden kunnen zjin.
Mooi, houden we de halve haven over.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:53 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
We hebben de oorlog half gesteund, dat zou een (halve) reden kunnen zjin.
wat is dat nou weer voor een opmerkingquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mooi, houden we de halve haven over.
SNel de tweede maasvlakte bouwen dus. Dan blijft het huidige gewoon in stand.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mooi, houden we de halve haven over.
1 dag na het aantreden van Balkenende is de aanslag dus al gelukt?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:59 schreef Kaalhei het volgende:
of een halve MP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |