Waar heb je het over, Moni?quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:32 schreef Monidique het volgende:
Toch wel een kruisvaarders tang, PJ'O'R?
Ik dacht al dat we segregatie kregen in de SCquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:38 schreef Meki het volgende:
Mijn moie topic door aardige Sidekick gesloten![]()
Wel heel calvinistisch dit.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:39 schreef Monidique het volgende:
Niets,laat maar PJOR. Ik ben de afgelopen uren verlaten door mijn rust en liet mij gaan op onvergeeflijke wijze.
excusez moi
Mijn uitspattingen waren inderdaad belachelijk. Ik verwacht niets anders dan een ban voor dit. Ik heb straf nodig.
Ga ergens anders staan schelden zeg!quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wel heel calvinistisch dit.
je had eens moeten zien wat hij in SC-408 over moslims zei...quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
Sidekick, vuile moslimhater. Alleen omdat Meki moslim is he
Het is maar een religie hoor, zelfs maar een afdeling van een religie.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
Ga ergens anders staan schelden zeg!
Dat deden JP en Woutje toch leuker in Kopspijkers.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:47 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Tja, mijn schoondochter houdt meer van patienten, ipv photoshop.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:49 schreef zakjapannertje het volgende:
vast zijn zoon die bezig was geweest
Ja, en de EL CID ook.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
Eindelijk; de vakantie ist vorbei.
Die is niet op mij van toepassing.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, en de EL CID ook.
Een lichte ban, misschien...quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wel heel calvinistisch dit.
Aldus de Aljazeera websitequote:Five US soldiers die in 24 hours
US fatalities toll in Iraq likely to hit 1000 before elections
Five US soldiers have been killed in Iraq and another wounded following a series of attacks in the last 24 hours.
The military issued a statement on Sunday confirming that the last of the five fatalities occurred in the northern city of Mosul when a roadside bomb exploded at around 12:45 GMT.
Three more marines were killed in separate attacks in the western province of al-Anbar earlier on Saturday, one in action and two from wounds received in separate attacks on the same day.
A fifth marine also died when his vehicle crashed into a US tank, causing it to flip over and crash.
The deaths bring the US toll in Iraq to 963, according to the icasualties.org/oif website
Nee, niet alweer.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:39 schreef Monidique het volgende:
Niets,laat maar PJOR. Ik ben de afgelopen uren verlaten door mijn rust en liet mij gaan op onvergeeflijke wijze.
excusez moi
Mijn uitspattingen waren inderdaad belachelijk. Ik verwacht niets anders dan een ban voor dit. Ik heb straf nodig.
Monidique zit weer in de "flauwe ongenuanceerde geirriteerde reageer-bui, gevolgt door zelfkastijding vanwege zijn slechte gedrag"-fase.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:28 schreef Flumina het volgende:
[..]
Nee, niet alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |