Onze grote vriend Aaah! natuurlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:35 schreef sizzler het volgende:
Van wie?
En Pimquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onze grote vriend Aaah! natuurlijk.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:39 schreef du_ke het volgende:
EnPim
maar dat is logisch natuurlijk.
He hier mag niet meer gerookt wordenquote:
Subtiele humor.quote:Ruim 20.000 Zuid-Hollandse huishoudens zonder stroom
KRIMPEN AAN DEN IJSSEL - Ruim 20.000 huishoudens in Zuid-Holland zitten donderdag sinds omstreeks 15.30 uur zonder stroom. In Capelle aan den IJssel en Krimpen aan den IJssel, Ridderkerk, Slikkerveer en een deel van Barendrecht duurt het volgens een woordvoerder van Tennet, de beheerder van het landelijk hoogspanningsnetwerk, nog zeker enkele uren voordat er weer stroom is.
De storing is ontstaan door een brand in een transformator aan de Edisonweg in Krimpen aan den IJssel. Op last van de brandweer is deze uitgezet. Dat geldt ook voor de twee naastgelegen transformatoren.
Neeheee, hij was gisteren op radio 1 en hij was juist "bloedserieus"!! Balkenende legt hem woorden in de mond.quote:Familie Mulder overweegt proces tegen NOS
Het gezin Mulder denkt erover een proces te beginnen tegen de NOS vanwege de 'steniging-affaire'. Johanna Mulder, echtgenote van voetbalcommentator en columnist Jan Mulder, zegt deze week in Elsevier: "We hebben tegen elkaar gezegd: 'dit is zo doorzichtig beschadigend dat een proces tegen de NOS niet overdreven zou zijn'."
Jan Mulder zou bondscoach Dick Advocaat hebben gedemoniseerd. Hij zou in het televisieprogramma Villa BVD van RTL4 hebben gezegd dat Advocaat moest worden opgehangen, dan wel worden gestenigd.
Context
Volgens Mulder was de uitspraak ironisch bedoeld, wat uit de context moest blijken. Het NOS Journaal knipte die context er echter af en zond alleen de fragmenten uit waarin Mulder de woorden 'ophangen' en 'stenigen' uitsprak.
"De NOS heeft zijn zinnen afgeknipt. Dan krijgt zo'n uitspraak iets serieus, terwijl het alleen maar om het relativerende gaat", aldus Johanna Mulder.
Vrij
De hoofdredacteur van de NOS, Hans Laroes, stelt dat 'iedereen vrij is een proces te beginnen'. "Ik wacht de dagvaarding af."
Ja, ga nog een paar paar panden kraken met je goth-vriendjes en je moslimfundamentalisten.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:50 schreef du_ke het volgende:
Maar ik zie dat ik als links tuig zijnde hier in de minderheid ben.
Dus.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:12 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Ja, ga nog een paar paar panden kraken met je goth-vriendjes en je moslimfundamentalisten.
(DeGroeneRidders rechtse-bullshit-week)
quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:16 schreef sizzler het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:13 schreef Meki het volgende:
Goede avond
Hij geeft Bush de schuld hiervan en terecht ookquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij geeft Bush de schuld hiervan en terecht ook![]()
![]()
Tjek Meki Forum en word lidquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:41 schreef Meki het volgende:
Wuhahahahahah
Laat me niet lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |