Idd, eigenhandig heeft hij Portugal naar de halve finale geleid.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:48 schreef Flup2004 het volgende:
Blote handen en dan zelf!! Respect voor die man!!
Ach gut, ik hoop dat je vanavond wel kunt slapen nuquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:48 schreef Guidoweb5 het volgende:
er zit ook een edit knop op hoor, hoef je niet steeds opnieuw te posten
Figo schitterde ook door afwezigheidquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Idd, eigenhandig heeft hij Portugal naar de halve finale geleid.
Van AARSten?quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:48 schreef Sidekick het volgende:
Beckham, de schlemiel van het toernooi, pardon my Zionisme.
Beckham, de Van Aarsten van de voetballerij.
Wij gaan doooooooooor!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:53 schreef du_ke het volgende:
Mietjes.
Die Zweden maken we met twee vingers in de neus af.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wij gaan doooooooooor!
Is Ibrahimovic een Turk?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die Zweden maken we met twee vingers in de neus af.
Gewoon die dwaze turk van ze een elleboog geven dan moet het verder goed komen.
Nee bosniėr ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is Ibrahimovic een Turk?![]()
Weet ik veel.![]()
Weet ik niet, ik ben de hele middag/avond weggeweest.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee bosniėr ofzo.
Maar hij is aan z'n naam te zien vast moslim.
Maar heb ik vandaag nog een leuke rel ofzo gemist?
Ik de hele dagquote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ben de hele middag/avond weggeweest.
Daarom geen rellen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik de hele dag.
Kutquote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daarom geen rellen.![]()
Komt door Sidekick, hij past een nieuwe strategie toe. Hij doet helemaal niks meer. Zo is er ook geen lol meer aan. Slim.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kut.
Ja dat is wel weer jammerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Komt door Sidekick, hij past een nieuwe strategie toe. Hij doet helemaal niks meer. Zo is er ook geen lol meer aan. Slim.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |