quote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat is WhatPulse ?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pulse is een programma welk lokaal draait en alle muis + toetsenbordaanslagen registreert. Let wel, enkel de aanslagen worden geregistreerd, niet de karakters. Eens in de zoveel tijd (instelbaar) wordt er gepulsed (Voor de SETI-kenners: een soort van flush), waarbij je toetsaanslagen en mouseclicks bij je totaal worden opgeteld.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat doe ik ermeeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niets, just for fun. Je kunt er geen levens mee redden, naar aliens staren of kankerpatronen berekenen.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat kan ik er dan wel mee?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kunt meedoen aan het Fok!Team, en de rest van alle teams domineren. Het is een soort van competitie. Je kunt namelijk zien wie het meeste typed en wat je typed. Het is leuk om na een jaar te bekijken hoeveel aanslagen je wel niet hebt gehad.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Moet ik dan een programmatje hebben?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja en dat is hier downloaden. Je krijgt dan een klein W'tje in de tray, wat alles bijhoud wat je typt.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoe meld ik me aan?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is heel eenvoudig, klik hier, registreer je, ga naar het contole paneel en zoek het FOK! team op. Het wachtwoord is integrated.
Het teamnummer is 1882.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat moet ik dan instellen in het programma?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je het programma gedownload hebt en het installatiebestand geopend ga je verder tot na het installeren. Paar keer 'next' klikken en 'Agree' aanduiden.
Na de installatie krijg je onderstaand venster te zien. 'Account name' en 'Password' spreken voor zich. Na deze te ehbben ingevuld klik je op "Get account information". Daar wordt gecontroleerd als je gebruikersnaam en wachtwoord juist is. In het statusvenster krijg je dan het resultaat te zien. Klopt dit, dan kan je op OK klikken.
(momentele zijn er hier wat problemen mee zo te zien) om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar, maar, maar, wordt ik niet bekeken zo?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik heb een packetsniffer erover heen laten gaat toen dit programma pulsde, en ik heb niets van mijn getypte tekst teruggezien. WhatPulse logt enkel het aantal toetsaanslagen en muisklikken, niet wat en waar je typt en niet waar je klikt !! Dit programma is geen keylogger, maar keycounterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Waar vind ik de stats van het FOK! team?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze kan je hier terugvinden.
Klik hier!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik wil men statistieken in men signatuurJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig/helaas (schrap wat niet past) kan je op FOK! geen figuren in je signatuur plaatsen. Wie dit wel wel op andere fora, of gewoon om hier nier te poten kan dat doen via http://whatpulse.bounceme.net/.
Voorbeeld: om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb de op van Jump gejatquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:03 schreef Steve-O2 het volgende:
country is belgieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:05 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb mezelf geregistreerd en het fokteam gejoinedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat veel clicks heb jij ten opzichte van je toetsaanslagen..quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:05 schreef R-Mon het volgende:
[afbeelding]
terugvindplaatjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel gephotoshopt.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wat veel clicks heb jij ten opzichte van je toetsaanslagen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lolquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:16 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Veel gephotoshopt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tsja, we kunnen een leuke banner, of een paar banners maken. Maar waar zet je die neer heh...quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:18 schreef Qwea het volgende:
Heeft iemand nog een andere idee voor leden werving? Just in case dat we geen FP bericht krijgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja nou dat bedoel ikquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Tsja, we kunnen een leuke banner, of een paar banners maken. Maar waar zet je die neer heh...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom pak je niet gewoon word en ram je 15 min lang op je TB. Wat denk je dat ik de halve dag doequote:Op dinsdag 14 september 2004 15:20 schreef FFantaghiro het volgende:
-Knip-
Ik heb het al in mn sig, in mn fotoboek, en op msn.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:23 schreef FFantaghiro het volgende:
pff ik moet er nog zoveel wil ik weer een plaatsje hoger komen daar helpt mn verhaal niet echt aan mee hihihi
maar banners maken kan.. In je sig zetten *meteen doen gaat*..
haha ik wil wel dat die key frequenties een beetje echt blijven vind ik wel leuk om te wetenquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou dat bedoel ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Als ik ga vragen om een banner voor FOK whatpulse dan zal dat ook wel weer niet goed zijn.Alleen op het forum redden we het ofcourse niet echtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Waarom pak je niet gewoon word en ram je 15 min lang op je TB. Wat denk je dat ik de halve dag doeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop