Je houdt meer van Bayernquote:Op donderdag 30 september 2004 14:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Joden.
Zitten zij ook in het zionistische complot danquote:Op donderdag 30 september 2004 14:21 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Je houdt meer van Bayern
Integendeel, ze hebben Ajax gesloopt.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zitten zij ook in het zionistische complot dan
quote:Op donderdag 30 september 2004 14:25 schreef Miss_User het volgende:
btw, je bent helemaal geen echte moslim he?
Nu weet ik weer wie jij bent:quote:Op donderdag 30 september 2004 14:25 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Integendeel, ze hebben Ajax gesloopt.
btw, je bent helemaal geen echte moslim he?
quote:Miss_User - donderdag 16 september 2004 @ 15:27
Weet je wat ik denk? Dat Kirmizi helemaal geen echte moslim is, maar een naar baasje dat probeert moslims belachelijk te maken door een fundamentalistische parodie.
quote:Op donderdag 30 september 2004 14:28 schreef Monidique het volgende:
Screw that, forget about that, I don't wanna think about anything like that...
Screw that, forget about that, I don't wanna know about anything like that...
Met je geheugen is iig niets mis.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nu weet ik weer wie jij bent:
[..]
![]()
Hmmmm, voel ik een blaat aankomen?quote:Op donderdag 30 september 2004 14:30 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Met je geheugen is iig niets mis.
Misschien mag ik er nog aan toevoegen dat je ook de slachtofferrol, zo prominent aanwezig in de vooroordelen, perfect weet uit te melken.
Dat hangt er van af. Ben wel benieuwd of je me kunt overtuigen van het tegendeel.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hmmmm, voel ik een blaat aankomen?
Moeten we nog raden wat het antwoord zal worden in december?quote:EU-studie: Turkse toetreding goed voor EU en Turkije
BRUSSEL - Landen van de Europese Unie hebben licht economisch voordeel van Turkse toetreding. Het land zelf profiteert substantieel, zo blijkt uit een interne studie van de Europese Commissie.
De studie is donderdag naar buiten gebracht door persbureau Reuters. Het komt een week voordat de Europese Commissie de EU-landen voorstelt wanneer toetredingsgesprekken kunnen beginnen.
De studie gaat ervan uit dat de gesprekken lang duren, tot na 2013. Allerlei aanpassingen zijn nodig, onder meer in landbouwbeleid. Turkije zou een kwart van alle EU-landbouwgrond inbrengen. Ook bestaat de kans op een grote instroom van Turkse werknemers: een mogelijkheid is om Turken nog even te weren van baantjes in Europa, net als de Oost-Europeanen momenteel.
De studie noemt toetreding van Turkije een uitdaging voor zowel de EU als Turkije. "Als het goed geleid wordt, kan het belangrijke kansen bieden voor beide."
Een van de kansen is het buitenlands beleid. Turks lidmaatschap kan mogelijk rust brengen in onstabiele regio's zoals het Midden-Oosten, Kaukasus en Centraal-Azië. "Turkije zou een belangrijk model zijn van een land met een moslimmeerderheid dat zulke fundamentele principes als democratie, mensenrechten en vrijheid aanhangt".
Als er niets verandert aan de huidige voorzieningen, zou Turkije in 2025 recht hebben op 16 tot 28 miljard euro per jaar. Dat komt neer op 0,1 tot 0,17 procent van de totale Europese economie. De studie benadrukt dat deze cijfers puur theoretisch zijn: tijdens de toetredingsgesprekken veranderen de Europese en Turkse situatie immers.
Turkije, met zeventig miljoen inwoners, probeert al sinds 1963 lid te worden van de Europese Unie. Het heeft veel regels en gewoonten aangepast aan Europese praktijk. in december beslissen de 25 EU-landen, onder voorzitterschap van premier Balkenende, over Turkse toetreding.
Kom ik over als iemand die het zal boeien of hij jou overtuigt of niet dan? Anders moet ik daar nog aan werken.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:35 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Dat hangt er van af. Ben wel benieuwd of je me kunt overtuigen van het tegendeel.
Je vond mijn eerdere quootje anders boeiend genoeg om het twee weken later nog te weten.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kom ik over als iemand die het zal boeien of hij jou overtuigt of niet dan? Anders moet ik daar nog aan werken.
Het ontstaan heeft Kirimizi zojuist gequoot, de ondergang laat nog jaaaren op zich wachtenquote:Op donderdag 30 september 2004 14:42 schreef kLowJow het volgende:
Heb ik het ontstaan en de ondergang van jullie relatie gemist ofzo?
Ik ben niet van de soort moslims die jij dan kent. Mij zal het niet boeien of jij mij nu moslim vind of niet.quote:Op donderdag 30 september 2004 14:40 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Je vond mijn eerdere quootje anders boeiend genoeg om het twee weken later nog te weten.
Je kunt natuurlijk weglopen voor de discussie en doen of het je niet interesseert. Dan geef je me gelijk, want je laat mij jouw ongestraft uit maken voor ongelovige. Iets wat een echte moslim -zeker zo'n strenge als jij pretendeert- niet zou pikken.
Het gaat er niet om of ik jou een moslim vind, dat is niet aan mij. Er valt mij gewoon wat op als ik jou posts lees. Laat ik het iets anders formuleren:quote:Op donderdag 30 september 2004 14:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik ben niet van de soort moslims die jij dan kent. Mij zal het niet boeien of jij mij nu moslim vind of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |