abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22306650
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen is welkom, zelfs mensen uit 20005 mogen komen

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol. en natuurlijk Msn

Game On

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss_User op 30-09-2004 13:57:09 ]
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
pi_22306811
Hebben we het hier al eens over de avatar van sizzler gehad?

Die is leuk, maar dat kan aan mijn muzieksmaak liggen
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
pi_22306860
Ik vind die van mij veel leuker, maar dat zal wel aan Sidekicks muzieksmaak liggen.
pi_22306939
Dat vind ik een nogal boude uitspraak, en dat zo vroeg in het topic
-Salman Rushdie-
pi_22307144
Ah.. hier zijn jullie!
pi_22307273
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Joden.
Je houdt meer van Bayern
-Salman Rushdie-
pi_22307308
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:21 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Je houdt meer van Bayern
Zitten zij ook in het zionistische complot dan
pi_22307348
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Zitten zij ook in het zionistische complot dan
Integendeel, ze hebben Ajax gesloopt.

btw, je bent helemaal geen echte moslim he?
-Salman Rushdie-
pi_22307379
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:25 schreef Miss_User het volgende:
!!!
pi_22307394

Screw that, forget about that, I don't wanna think about anything like that...
Screw that, forget about that, I don't wanna know about anything like that...
pi_22307400
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:25 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Integendeel, ze hebben Ajax gesloopt.

Nu weet ik weer wie jij bent:
quote:
Miss_User - donderdag 16 september 2004 @ 15:27
Weet je wat ik denk? Dat Kirmizi helemaal geen echte moslim is, maar een naar baasje dat probeert moslims belachelijk te maken door een fundamentalistische parodie.
pi_22307421
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:28 schreef Monidique het volgende:

Screw that, forget about that, I don't wanna think about anything like that...
Screw that, forget about that, I don't wanna know about anything like that...
-Salman Rushdie-
pi_22307448
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nu weet ik weer wie jij bent:
[..]

Met je geheugen is iig niets mis.

Misschien mag ik er nog aan toevoegen dat je ook de slachtofferrol, zo prominent aanwezig in de vooroordelen, perfect weet uit te melken.
-Salman Rushdie-
pi_22307506
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:30 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Met je geheugen is iig niets mis.

Misschien mag ik er nog aan toevoegen dat je ook de slachtofferrol, zo prominent aanwezig in de vooroordelen, perfect weet uit te melken.
Hmmmm, voel ik een blaat aankomen?
pi_22307549
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Hmmmm, voel ik een blaat aankomen?
Dat hangt er van af. Ben wel benieuwd of je me kunt overtuigen van het tegendeel.
-Salman Rushdie-
pi_22307550
quote:
EU-studie: Turkse toetreding goed voor EU en Turkije
BRUSSEL - Landen van de Europese Unie hebben licht economisch voordeel van Turkse toetreding. Het land zelf profiteert substantieel, zo blijkt uit een interne studie van de Europese Commissie.

De studie is donderdag naar buiten gebracht door persbureau Reuters. Het komt een week voordat de Europese Commissie de EU-landen voorstelt wanneer toetredingsgesprekken kunnen beginnen.

De studie gaat ervan uit dat de gesprekken lang duren, tot na 2013. Allerlei aanpassingen zijn nodig, onder meer in landbouwbeleid. Turkije zou een kwart van alle EU-landbouwgrond inbrengen. Ook bestaat de kans op een grote instroom van Turkse werknemers: een mogelijkheid is om Turken nog even te weren van baantjes in Europa, net als de Oost-Europeanen momenteel.

De studie noemt toetreding van Turkije een uitdaging voor zowel de EU als Turkije. "Als het goed geleid wordt, kan het belangrijke kansen bieden voor beide."

Een van de kansen is het buitenlands beleid. Turks lidmaatschap kan mogelijk rust brengen in onstabiele regio's zoals het Midden-Oosten, Kaukasus en Centraal-Azië. "Turkije zou een belangrijk model zijn van een land met een moslimmeerderheid dat zulke fundamentele principes als democratie, mensenrechten en vrijheid aanhangt".

Als er niets verandert aan de huidige voorzieningen, zou Turkije in 2025 recht hebben op 16 tot 28 miljard euro per jaar. Dat komt neer op 0,1 tot 0,17 procent van de totale Europese economie. De studie benadrukt dat deze cijfers puur theoretisch zijn: tijdens de toetredingsgesprekken veranderen de Europese en Turkse situatie immers.

Turkije, met zeventig miljoen inwoners, probeert al sinds 1963 lid te worden van de Europese Unie. Het heeft veel regels en gewoonten aangepast aan Europese praktijk. in december beslissen de 25 EU-landen, onder voorzitterschap van premier Balkenende, over Turkse toetreding.
Moeten we nog raden wat het antwoord zal worden in december?
pi_22307565
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:35 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Dat hangt er van af. Ben wel benieuwd of je me kunt overtuigen van het tegendeel.
Kom ik over als iemand die het zal boeien of hij jou overtuigt of niet dan? Anders moet ik daar nog aan werken.
pi_22307648
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Kom ik over als iemand die het zal boeien of hij jou overtuigt of niet dan? Anders moet ik daar nog aan werken.
Je vond mijn eerdere quootje anders boeiend genoeg om het twee weken later nog te weten.

Je kunt natuurlijk weglopen voor de discussie en doen of het je niet interesseert. Dan geef je me gelijk, want je laat mij jouw ongestraft uit maken voor ongelovige. Iets wat een echte moslim -zeker zo'n strenge als jij pretendeert- niet zou pikken.
-Salman Rushdie-
pi_22307687
Heb ik het ontstaan en de ondergang van jullie relatie gemist ofzo?
pi_22307709
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:42 schreef kLowJow het volgende:
Heb ik het ontstaan en de ondergang van jullie relatie gemist ofzo?
Het ontstaan heeft Kirimizi zojuist gequoot, de ondergang laat nog jaaaren op zich wachten
-Salman Rushdie-
pi_22307714
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:40 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Je vond mijn eerdere quootje anders boeiend genoeg om het twee weken later nog te weten.

Je kunt natuurlijk weglopen voor de discussie en doen of het je niet interesseert. Dan geef je me gelijk, want je laat mij jouw ongestraft uit maken voor ongelovige. Iets wat een echte moslim -zeker zo'n strenge als jij pretendeert- niet zou pikken.
Ik ben niet van de soort moslims die jij dan kent. Mij zal het niet boeien of jij mij nu moslim vind of niet.
pi_22307797
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_22307876
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik ben niet van de soort moslims die jij dan kent. Mij zal het niet boeien of jij mij nu moslim vind of niet.
Het gaat er niet om of ik jou een moslim vind, dat is niet aan mij. Er valt mij gewoon wat op als ik jou posts lees. Laat ik het iets anders formuleren:

Stel, ik heb een pesthekel aan moslims en ik wil graag dat meer mensen een pesthekel aan moslims krijgen. Ik zou dan natuurlijk een username kunnen registreren bij Fok! en me daar als moslim voordoen en me in allerlei discussies mengen. In die discussies sluit ik dan naadloos aan bij alle vooroordelen die mensen over moslims hebben. Zo zal ik bijvoorbeeld:
-het niet dragen van een hoofddoek impliciet bestempelen als iets dat erger is dan hetgeen OBL gedaan heeft
-niet vergeten te beklemtonen dat de Koran alleen letterlijk gïnterpreteerd kan worden
-mij met enige regelmaat beroepen op mijn rol als slachtoffer in de Nederlandse samenleving.
-met enige regelmaat de indruk wekken dat ik de Nederlandse vrijheden zou willen inperken als ik de kans kreeg
-de genocide in Armenië ontkennen.
-en af en toe wat lelijks zeggen over Joden

Als ik dat allemaal zou doen, zou ik heel mooi een hoop vooroordelen over moslims bevestigen, wat veel effectiever is dan die vooroordelen als 'gewone' user rond te strooien.

Maar het is allemaal natuurlijk maar een complottheorietje hoor
-Salman Rushdie-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')