Belangenverstrengeling?quote:Nieuw Rechts wil geen afbraak, maar versterking defensie-industrie(20-07-04)
De staatssecretaris van defensie Van der Knaap (CDA) breekt de defensie-industrie in Nederland nog verder af door de order van de productie van de zogenaamde Fennek-voertuigen bij RDM in Rotterdam voor een groot gedeelte naar Duitsland te verplaatsen. Nederland houdt al jaren uitverkoop in de technisch hoogwaardige defensie-industrie, een trend die volgens Nieuw Rechts gekeerd dient te worden. Een eigen Nederlandse defensie-industrie is erg belangrijk voor de economie.
Als Nederland een land wil zijn met hoogwaardige technologie dient in de eigen defensie-industrie te worden geïnvesteerd. Door meer opdrachten aan Nederlandse bedrijven te gunnen zullen deze ook nieuwe producten ontwikkelen en daarmee orders uit het buitenland binnenhalen. Goed voor de Nederlandse economie en werkgelegenheid.
Nieuw Rechts-voorman Michiel Smit heeft het Rotterdamse College van Burgemeester en Wethouders gevraagd om te kijken naar versterking van de defensie-industrie in de regio en aandacht te vragen voor Rotterdamse defensieproducten in het buitenland. Rotterdam wil de kenniseconomie versterken en volgens Smit past de defensie-industrie hier perfect in.
Om te beginnen dient volgens Michiel Smit het College actief te bemiddelen bij de problemen rond de order voor Fennek-voertuigen bij RDM. Er staan honderden banen bij RDM en toeleveranciers op het spel en volgens Nieuw Rechts moeten deze banen voor Rotterdam behouden blijven.
het is weer eens wat anders dan drumsticks...quote:Saudiërs vinden hoofd van Amerikaanse gijzelaar
ANP
RIYAD - Saudische veiligheidskrachten hebben het hoofd van de vermoorde Amerikaanse gijzelaar Paul Johnson ontdekt in een villa in Riyad. Het hoofd lag verstopt in een koelkast. Dat heeft het Saudische ministerie van Binnenlandse Zaken woensdag gezegd.
zouden ze dat zelf kunnen verzinnen, denk je?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Belangenverstrengeling?
homoquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:06 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben niet werkloos, ik woon gewoon altijd.
Je betaalt ook om je spullen daar te mogen bergen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:20 schreef Harry_Sack het volgende:
eigenlijk zou je alleen huur moeten betalen op het moment dat je ook echt in dat huurhuis bent, dat zou pas marktwerking zijn. Spullen zoals huisraad beweegt niet, dus kan ook niet goed of slecht voor economie zijn, dat telt dus niet voor de huur![]()
Whahahaquote:Balkenende: rap Theo Maassen 'smakeloos'
Minister-president Balkenende vindt de tekst van het rapnummer 'Doodsbedreiging' van Theo Maassen "smakeloos". Tegelijk acht hij het nummer "niet waardig om er meer woorden aan vuil te maken". Via een woordvoerder van de Rijks Voorlichtingsdienst (RVD) gaf Balkenende alsnog een reactie op het nummer van de cabaretier uit Eindhoven.
De rap ligt vanaf aankomende maandag in de winkels en is nu al legaal via internet te downloaden. In de rap haalt Maassen uit naar de "door Jan Peter en zijn fatsoensrakkers opgelegde waarden en normen". De premier, maar ook Hirsi Ali, Jan Mulder en Dick Advocaat moeten er allemaal aan geloven. "Jan Peter en zijn kornuiten proberen angstvallig terug te gaan naar de jaren '50 en de daarmee samenhangende politieke correctheid. Ik daag ze uit: Kom op dan, arresteer me dan."
Maassen is het niet eens met het oppakken van rappers die in een zogenaamde diss zouden aanzetten tot haat. Volgens hem is in Nederland "een hetze gaande" tegen de 'diss mentaliteit' van hiphoppers. Daardoor komt volgens hem ook de vrijheid van meningsuiting in het gedrang.
Jan Peter heeft nog een dubbele agenda ook, Theo Maassen mag het wel, maar Haagse pubertjes van 16 nietquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Whahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De hele huizenmarkt hangt aan elkaar van prijsafspraken. Vrije markt werking is dus ook niet echt mogelijk. Ik snap niet waarom de kosten voor wonen niet gedrukt wordt. Als je ziet hoe groot de zwarte markt is bij bouwvakkers, zie je dat de prijzen kunstmatig hoog gehouden worden. Er zit enorm veel ruimte in.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:20 schreef Harry_Sack het volgende:
eigenlijk zou je alleen huur moeten betalen op het moment dat je ook echt in dat huurhuis bent, dat zou pas marktwerking zijn. Spullen zoals huisraad beweegt niet, dus kan ook niet goed of slecht voor economie zijn, dat telt dus niet voor de huur![]()
Of ik bedoel eigenlijk die kerel uit Hoorn die dreigmailtjes naar JP had gestuurd, die Haagse pubertjes hadden het op Hirsi Ali gemunt.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jan Peter heeft nog een dubbele agenda ook, Theo Maassen mag het wel, maar Haagse pubertjes van 16 niet![]()
Bij Spijkerman hadden ze een leuke persiflage:quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
een lauwe gangster rap van Don Donner![]()
Theo M.: "Ik daag ze uit: Kom op dan, arresteer me dan."quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jan Peter heeft nog een dubbele agenda ook, Theo Maassen mag het wel, maar Haagse pubertjes van 16 niet![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Bij Spijkerman hadden ze een leuke persiflage:
"Om in jeugdig jargon te blijven, ik begrijp er tittel noch jota van"
IJs en weder dienendequote:Op woensdag 21 juli 2004 19:13 schreef pberends het volgende:
[..]
En Maxime Verhagen met z'n chillen
Ik zeg: zet Nico in.quote:Omspitten tuin Fourniret levert niets op
Nieuwe graafwerkzaamheden bij het huis van seriemoordenaar Michel Fourniret hebben niets opgeleverd. De werkzaamheden werden vandaag uitgevoerd in het kader van de zoektocht naar het lichaam van een jonge au pair, die in 1993 bij de Fournirets verbleef en daarna spoorloos verdween.
Volgens de vrouw van de 62-jarige Fourniret heeft haar man de Franse au pair vermoord. De Belgische politie maakte bekend dat hieromtrent 'nieuwe elementen' gevonden zijn en besloot de tuin in het Belgische Sart-Custinne aan een onderzoek te onderwerpen. De grond werd tot drie meter diep afgegraven en de aarde werd in laagjes van vijf centimeter nauwkeurig onderzocht. Ook de vijver werd leeggepompt en bekeken. Er werd echter niets gevonden.
Michel Fourniret heeft de afgelopen weken tien moorden bekend, maar meerdere slachtoffers worden niet uitgesloten. Ook wordt hij in verband gebracht met een verkrachtingszaak in Denemarken.
SMS IS DE BOODSCHAPquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:58 schreef pberends het volgende:
Ik weet het bekendste nieuwe woord van 2004 al.
SMS-neger.
(kpn/high sms-reclames)
Ik schrijf wel is speeches voor Jan M.quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:27 schreef Sidekick het volgende:
pberends heeft soms ook wel eens een leuke opmerking: Balkenende: rap Theo Maassen 'smakeloos'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |