Ja, ik kreeg er eentje van Sizzler:quote:Op woensdag 7 april 2004 21:46 schreef Silmarwen het volgende:
Ik wil wel eens weten of ik notes heb eigenlijk
Wijsneus...quote:Op woensdag 7 april 2004 21:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg er eentje van Sizzler:
" Silmarwen flirt vaak met Aaah. Zij is een potentiele."
Maar humor hebben ze helaas niet.quote:Ze zijn daar wel allemaal blank
ja hoor, maak je niet druk. Het is nog geen Noord-Korea.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wijsneus...
Ik vraag me dat serieus af. Ik ben toch een vrij rustige user op mijn uitval jegens Dora?
Juist wel, juist wel.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Maar humor hebben ze helaas niet.
Benk een keer geweest, het was koud, nat en de hunebedden waren niks aan.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ooooooooh, we gaan naar Drenthe toe!
racist!quote:Op woensdag 7 april 2004 21:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Benk een keer geweest, het was koud, nat en de hunebedden waren niks aan.
Mutant01 denkt nogsteeds aan trauma's van werkweek in groep 8
Ja, gelly heeft zoveel humor.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:52 schreef du_ke het volgende:
Juist wel, juist wel.
Bijna alle inwoners van Den Haag, op de moslims na natuurlijk.quote:Wie heeft er nou humor en komt uit den haag?
Notes zijn er om "patronen" wat vast te leggen. Een enkele overtreding zal je niet zo snel een note opleveren.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wijsneus...
Ik vraag me dat serieus af. Ik ben toch een vrij rustige user op mijn uitval jegens Dora?
Heb je ook zo'n hekel aan Drenthe, moslimpje van me?quote:Op woensdag 7 april 2004 21:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Benk een keer geweest, het was koud, nat en de hunebedden waren niks aan.
* Dora_van_Crizadak denkt nogsteeds aan trauma's van werkweek in groep 8
Heb ik wel of geen notes?quote:Op woensdag 7 april 2004 21:54 schreef Sidekick het volgende:
is Rhoden niet met een h erin?
[..]
Notes zijn er om "patronen" wat vast te leggen. Een enkele overtreding zal je niet zo snel een note opleveren.
Laat ik het zo zeggen: Je hebt nog wel eens oververhit gereageerd, maar volgens mij heb je nooit de policy geschonden.
*slijm* *slijm* *slijm*quote:Op woensdag 7 april 2004 21:54 schreef Sidekick het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Je hebt nog wel eens oververhit gereageerd, maar volgens mij heb je nooit de policy geschonden.
En, ruk je je nu af op die notes?quote:Op woensdag 7 april 2004 21:54 schreef Sidekick het volgende:
is Rhoden niet met een h erin?
[..]
Notes zijn er om "patronen" wat vast te leggen. Een enkele overtreding zal je niet zo snel een note opleveren.
quote:Op woensdag 7 april 2004 21:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hekel aan Drenthe, moslimpje van me?.
Die komt dan ook uit noord drenthe da's heel wat anders. Bijna de kanaalstreek enzoquote:Op woensdag 7 april 2004 21:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja, gelly heeft zoveel humor.
Oh ik dacht dat er alleen stijve harken wonen en van dat achterlijke simpele lpf/tros volk wonen?quote:Bijna alle inwoners van Den Haag, op de moslims na natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |