De sterke stijging is begonnen na de industriële revolutie ff grof gezegd.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:18 schreef Monidique het volgende:
Ja, en de twee millennia daarvoor een redelijk platte lijn.
Bij voorkeur dient dat gecombineerd te worden. je hebt het rechste gedachtegoed nog niet goed door jongenquote:Op zondag 3 juli 2005 21:24 schreef MrX1982 het volgende:
Mannen voorin de bus instappen en vrouwen achterin de bus.
sekse scheiding ipv rassenscheiding.
Ja, en dat is niet zo raar.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De sterke stijging is begonnen na de industriële revolutie ff grof gezegd.
Hmm ik zie dat net op een docu over Iran.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:25 schreef du_ke het volgende:
Bij voorkeur dient dat gecombineerd te worden. je hebt het rechste gedachtegoed nog niet goed door jongen.
Ik zie dat de voortgang van de industriële revolutie zowat 1:1 loopt met de temperatuurstijging. Nu ben ik geen expert of zo, ik meld alleen wat ik zie.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geen idee. Er zullen vast wel periodes geweest waarin de bevolking afnam.
Ik vraag het me alleen af of er een verband is tussen stijging van de temperatuur en stijging van de wereldbevolking. Ik zou een verband niet vreemd vinden
Nee idd opzich logisch verklaarbaar.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:25 schreef Monidique het volgende:
Ja, en dat is niet zo raar.
Discriminatie.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Deze TT bevat niet het woord "negers". Waardeloos dus.
Welvaart zorgt voor vervuiling.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:25 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zie dat de voortgang van de industriële revolutie zowat 1:1 loopt met de temperatuurstijging. Nu ben ik geen expert of zo, ik meld alleen wat ik zie.
De combinatie van industriële revolutie met stijging van mensen die produceren en consumeren in die wereld zal er m.i. wel effect op hebben. Het aantal auto's is bijvoorbeeld belangrijk voor de CO2-uitstoot.
Volgens mij klopt de poll niet, hij woont dacht ik in een burgelijk rijtjeshuis.quote:
Dan schoppen we hem gewoon een grot in manquote:Op zondag 3 juli 2005 21:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de poll niet, hij woont dacht ik in een burgelijk rijtjeshuis.
Ik geloof wel dat je neit in Zuid-Holland woontquote:Op zondag 3 juli 2005 21:45 schreef Monidique het volgende:
Ik geloof neit dat ik in een burgelijk rijtjeshuis woon.
Nice pic......quote:Op zondag 3 juli 2005 21:43 schreef Silmarwen het volgende:
Ow en hoi enzo
En als preventie alvast dit plaatje:
[afbeelding]
Daar het toch wel op een conversatie gaat uitdraaien die over seks gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |