Je vergeet "Er gebeurd nu wat in <insert plaatsnaam>! Vet veel sirenesquote:Op zondag 3 juli 2005 18:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Minder oppervlakkig. In NWS heb je topics als "Koe valt in sloot" en "Jongetje #83944354 vermist" en "Brand in schuur Dubai" en "Zwart-roze armbandje voor negerhomo's".
Och, je hebt daar ook vaak topics die wat meer raakvlakken met POL hebben. Daar zie je dan ook dezelfde discussies zich voordoen.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Minder oppervlakkig. In NWS heb je topics als "Koe valt in sloot" en "Jongetje #83944354 vermist" en "Brand in schuur Dubai" en "Zwart-roze armbandje voor negerhomo's".
* pberends is playing Adèle Bloemendaal - Het Zal Je Kind Maar Wezen.mp3quote:Op zondag 3 juli 2005 17:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hirsi Ali naar buitenland tijdens proces Mohammed B.
Als ze gewoon was gebleven of niets had gezegd, was er minder aandacht.
Klapper op de vuurpijl: Natalie Holloway en de Pianomanquote:Op zondag 3 juli 2005 18:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je vergeet "Er gebeurd nu wat in <insert plaatsnaam>! Vet veel sirenes!", "Terrorist #342342342 vermoord" en "CNN maakt melding van <insert cliffhanger>".
Ik verwacht nog een leuk interviewtje of twee vanuit New York o.i.d. om te kunnen zeggen dat ze he proces echt niet wil beïnvloeden, maar alleen dat de democratie om zeep was geholpen.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nu breng jij het onder de aandacht.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Van dit soort posts word ik zo moe.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:20 schreef Monidique het volgende:
Ik weet niet wat de beste manier is om de mede door de mens veroorzaakte gigantische stijging van de gemiddelde mondiale temperatuur tegen te gaan.
Ga ik naar Oslo?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:44 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Van dit soort posts word ik zo moe.![]()
Gigantisch?? BRON???
Wanneer ga je ook al weer naar Oslo?
Ik ben heel rechts, hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:50 schreef Lyrebird het volgende:
Mijn fout. Het was die andere leftie, Du_ke.
Het schaap met de 5 poten.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:03 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Adèle Bloemendaal - Het Zal Je Kind Maar Wezen.mp3
Je schrijft met je rechterhand?quote:
Zwart -witquote:Op zondag 3 juli 2005 19:50 schreef Lyrebird het volgende:
Mijn fout. Het was die andere leftie, Du_ke.
Desondanks mag je vanaf nu je computer uitzetten. Die draagt bij aan het broeikaseffect.
Bron: www.dewaarheid.nu?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:10 schreef Monidique het volgende:
Nou, ik heb mij even ingelezen en mogelijk heeft Karl Rove, Master of Puppets, gelogen tegen de FBI. Dat is illegaal en dan zou hij 't gevang in moeten.
Speel je ook tannis en hockey met je rechterhand?quote:
http://www.sp.nl/nieuws/tribune/200104/ierland.stmquote:Eind 1999 staakten de verpleegkundigen voor een loonsverhoging van 30 procent in twee jaar. Zij kregen 26 procent en vormden daarmee een voorbeeld voor de rest van de publieke sector. In 2000 staakten in Ierland de buschauffeurs en machinisten voor looneisen van 20 tot 30 procent. Als Jan Marijnissen vraagt hoe realistisch dat was, laat Pat Cahill van de onderwijzersvakbond ASTI een krantenkop van die dag zien: 'Personeel Air Lingus eist 70 procent!' Cahill: 'Het lijkt allemaal nogal veel gevraagd, maar dat is slechts relatief. Het Partnership stelt een grens aan de loonsverhoging gebaseerd op de inflatieverwachting. In het huidige programma was die verwachting 3 procent en voorziet men in een loonstijging van zo'n 15 procent in drie jaar. Maar in werkelijkheid is de inflatie inmiddels opgelopen tot boven de 6 procent en gaan we er met een loonsverhoging van 15 procent in drie jaar in koopkracht zelfs op achteruit.'
Economie. Les 1 voor Pberends. Als alle lonen omhoog gaan zonder dat daar een verhoging van de productie tegenover staat, dan krijg je inflatie.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.sp.nl/nieuws/tribune/200104/ierland.stm![]()
.
Ik zou die inktbizz graag in overheidshanden zien. Stelletje flikkers die uitzuigers. Je moet gewoon inktpatronen per liter kunnen kopen vind ik, voor een paar euro.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:27 schreef du_ke het volgende:En dan wil je wat uitprinten is de inkt op
.
Je gebruikt toch wel refill cartridges?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:27 schreef du_ke het volgende:En dan wil je wat uitprinten is de inkt op
.
Dat snap ik en wist ik alquote:Op zondag 3 juli 2005 20:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Economie. Les 1 voor Pberends. Als alle lonen omhoog gaan zonder dat daar een verhoging van de productie tegenover staat, dan krijg je inflatie.
Hoezo, ik moet van jou toch dure official inktjetcartridges kopen die US-patented zijn?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je gebruikt toch wel refill cartridges?![]()
http://www.washingtonpost.com/ac2/wp-dyn/A26979-2004Feb9quote:McClellan said at a briefing on Oct. 10 that Rove and Libby, the only interview subjects about whom he had been publicly questioned, "assured me they were not involved in this."
http://www.prospect.org/p(...)03/waas-m-03-08.htmlquote:Rather, Rove insisted, he had only circulated information about Plame after it had appeared in Novak's column.
http://www.sfgate.com/cgi(...)7/03/MNGMRDILJH1.DTLquote:Karl Rove, one of President Bush's closest advisers, spoke with a Time magazine reporter days before the name of a CIA operative surfaced in the media, but did not leak the confidential information, a lawyer for Rove said Saturday in a new admission in the case.
lol tuurlijk moet datquote:Op zondag 3 juli 2005 20:30 schreef pberends het volgende:
Hoezo, ik moet van jou toch dure official inktjetcartridges kopen die US-patented zijn?
Ja het is idd zo'n refill ding maar ik zit nu bij m'n ouders die er niet zijn dus informeren of er nog ergens eentje ligt gaat wat lastigquote:Op zondag 3 juli 2005 20:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je gebruikt toch wel refill cartridges?![]()
Ja die meuk is achterlijk duurquote:Op zondag 3 juli 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zou die inktbizz graag in overheidshanden zien. Stelletje flikkers die uitzuigers. Je moet gewoon inktpatronen per liter kunnen kopen vind ik, voor een paar euro.
http://www.novamoetblijven.nl/index.php?page=show_reactionsquote:Nova moet Blijven! Alleen de nps mag wel weg.
Vincent uit Gouda
Ik zal die Vincent eens opbellen om hem te vertellen wat ik van zijn mening (en het feit dat hij uit Gouda komt) vind!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:38 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.novamoetblijven.nl/index.php?page=show_reactions
Dan is het goedquote:Op zondag 3 juli 2005 20:36 schreef du_ke het volgende:
Ja het is idd zo'n refill ding maar ik zit nu bij m'n ouders die er niet zijn dus informeren of er nog ergens eentje ligt gaat wat lastig.
Die reconstructies tonen in ieder geval alles behalve dat.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Groeiende wereldbevolking inherent aan stijging van de temperatuur?
ff tv aanzettenquote:Op zondag 3 juli 2005 21:12 schreef Drugshond het volgende:
Tegenlicht.... Iran... best goeie docu.
Ik zie allemaal lijnen door elkaar maar laatste 200 jaar zie ik toch een vrij sterk stijgende lijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:15 schreef Monidique het volgende:
Die reconstructies tonen in ieder geval alles behalve dat.
Tussen 1000 en 1600 is het aantal mensen gedaald? Ik denk dat de industriële revolutie goed te zien is, niet?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Groeiende wereldbevolking inherent aan stijging van de temperatuur?
Ja, en de twee millennia daarvoor een redelijk platte lijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zie allemaal lijnen door elkaar maar laatste 200 jaar zie ik toch een vrij sterk stijgende lijn.
Niet in jouw grafiek, nee.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Tussen 1000 en 1600 is het aantal mensen gedaald? Ik denk dat de industriële revolutie goed te zien is, niet?
Geen idee. Er zullen vast wel periodes geweest waarin de bevolking afnam.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:16 schreef RichardQuest het volgende:
Tussen 1000 en 1600 is het aantal mensen gedaald? Ik denk dat de industriële revolutie goed te zien is, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |