quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:20 schreef Sickie het volgende:
[..]
Dan voer ik een wet ik die ervoor zal zorgen dat prijs en cm's op het gebied van rokjes tot zeer korte rokjes (zegmaar een riem) weer hand in hand gaan. Weinig liberaal ik weet, maar soms moet je bereid je idealen opzij te zetten voor the greater cause.
![]()
Wat je kledingvoorstel betreft kan ik eigenlijk maar 1 reactie geven...... (de MP kijkt heel schaapachtig nu en mompelt iets met veelvuldig het woord "hubba" erin) ......![]()
Ik zie dit trouwens als leuke dingen voor de mensen. Ik zal er wel voor zorgen dat je met enige regelmaat op de buis komt. Dus niet meer klagen mensen, socialer beleid dan dit is er niet!
Ghi![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Kerk, slecht, daarom, slechte humor, grappig, gaat heen en vermenigvuldig slechte grappen..
IRC is een netwerk van chatkanalen. Met een programma als MIRc kun je hierop inloggen en bijvoorbeeld lekker lallen met fokkers.quote:
Ik zal proberen iets minder vaak afwezig te zijn :pquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Dankzij DoG weet ik wat een Glasgow kiss is. Blijkt ook een CD van de Stones te zijn:
[afbeelding]
Den minirokjes brengen onsch tot elkander! Laat ons het glas heffen op dit nieuwbakken verbond!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ik ben het niet vaak een met deze medeuser, maar dit kan ik alleen maar toejuichen
[..]
You are giving decent atheists such bad names.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
hoor hoor, de historicus
[afbeelding]
Ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is de vertaling niet!
Je vraagt iets heel moeilijks van me. Zoiets als: "Ik heb gezellig bastognekoekjes zitten eten tijdens het polderen over het gedoogbeleid" in het Engels vertalen...
Doe maar 'es.
Daar ben ik niet aan toegekomen. Oudnederlands van een beruchte alcoholica, hooguit 3 colleges gevolgd.quote:Hans van Dijk, éminence grise, rustige man. Geeft Middelnederlands.
Goed ideequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik zal proberen iets minder vaak afwezig te zijn :p
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:38 schreef Sickie het volgende:
[..]
Den minirokjes brengen onsch tot elkander! Laat ons het glas heffen op dit nieuwbakken verbond!
![]()
Jammer. Ik ben stiekem een beetje verliefd op Hans van Dijk geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:39 schreef sigme het volgende:
Daar ben ik niet aan toegekomen. Oudnederlands van een beruchte alcoholica, hooguit 3 colleges gevolgd.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Mijn eigen verdienste strekt niet veel verder dan m'n rokje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |