You teaser you!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eh, nee, waarde Sickie.
Ik ben meer van het opgestoken haar en over de bruingerimde bril heenkijken.
Naughty, naughty.
Luister eens, ik ben Britney niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:46 schreef Sickie het volgende:
[..]
You teaser you!![]()
Tijd voor consensuspolitiek. Als je bereid bent jezelf in een kinky schooluniform te steken met bijbehorende vlechtjes dan ga ik accoord met de bril. Ook de naughteh naughteh mag blijven.
Deal?
Britney had helemaal geen schooluniform aan maar meer zo'n paupergabberkostuum! Ik bedoel de real deal. Zeg maar dit:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Luister eens, ik ben Britney niet.
Ik ben een volwassen vrouw van 26 met een krawats.
Dus doe maar mooi wat ik zeg.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:03 schreef Sickie het volgende:
[..]
Britney had helemaal geen schooluniform aan maar meer zo'n paupergabberkostuum! Ik bedoel de real deal. Zeg maar dit:
http://www.cristienshop.com/product_images/211460.jpg
Welke maand ben je trouwens jarig, want als leeftijd de doorslag gaat geven in deze kwestie dan wordt het een close call.
Je slaat trouwens als een meisje. Ja jij met je krawats![]()
Maart.
Ik sla helemaal niet als een meisje, hoor!
Damnit! Leeftijd doet er bij deze dus niks meer toe. Notuleer dat maar even.quote:
Dus je wilt zeggen dat je met je ogen open nog zachter slaat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:17 schreef Floripas het volgende:
Ik sla harder met mijn ogen dicht.
Ondanks je losse handjes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:17 schreef Floripas het volgende:
Kun jij me helpen FOKradio van gisteren te beluisteren?
Nou!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:21 schreef Sickie het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat je met je ogen open nog zachter slaat?![]()
Ik kan het er niet tussen vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:23 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ondanks je losse handjes.
http://actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3
![]()
quote:''Hé gothic-meisje, wat doe je chagrijnig, je ogen staan zo dof en je zegt zo weinig. Ik ben een beetje bang voor jou. [....] Maar om daarom nou het hele jaar erbij te lopen als een zombie in een vleermuispak, zeg nou zelf, dat is een beetje raar of hang je 's nachts ook aan de balken van het zolderdak''
Doet me denken aan een mop in een blijf van mijn lijf huis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:17 schreef Floripas het volgende:
Ik sla harder met mijn ogen dicht.
Tegen pitspoezen kan ik geen nee zeggen he.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kan het er niet tussen vinden.
Ik schijn in het tweede uur rond de twintigste minuut genoemd te worden, ofzo.
Kun jij het vinden?
Ik ben heel gezeggelijk hoor. Als ik geroepen word zal ik desnoods ministeren. Als je invloed wil uitoefenen op het soort rokjes zal ik kleedgeld bedingen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:22 schreef Sickie het volgende:
[..]
Je treft het. Binnen ons kabinet nemen we nergens verantwoording voor. We zitten er immers 4 jaar waarna de wachtgeldregeling lonkt.Beetje jammer dat je niet bereid bent een ministerspost op je te nemen trouwens. Ik heb tijdens heftige debatten graag een gerokte minister aan mijn zijde die de oppositie van zijn stuk kan brengen.
![]()
Eigenlijk moet ik op zoek naar het preciese citaat, of het is een Frans spreekwoord? "Mogen we nu knuppelen, meester?", wordt door K vh Reve ergens opgevoerd om de slaafsheid van revolutionairen te illustreren. Moet ik knuppelen verkleed als tandartsassistente?quote:Jah, hard graag. Het is trouwens een vrouw, eentje van het sadistische soort. Ook iets met losse zeden misschien.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:28 schreef pberends het volgende:
Gothic-fans woedend over popliedje
[..].
Wordt een rokje niet goedkoper naarmate ze korter wordt dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben heel gezeggelijk hoor. Als ik geroepen word zal ik desnoods ministeren. Als je invloed wil uitoefenen op het soort rokjes zal ik kleedgeld bedingen.
[..]
Eigenlijk moet ik op zoek naar het preciese citaat, of het is een Frans spreekwoord? "Mogen we nu knuppelen, meester?", wordt door K vh Reve ergens opgevoerd om de slaafsheid van revolutionairen te illustreren. Moet ik knuppelen verkleed als tandartsassistente?![]()
Nou aangezien die van 10 oktober nog niet online staat zal het nog minstens 2 weken duren ben ik bang.quote:
Ja, het is echt oppassen geblazen: De tering schrikken door een gothic-wijf.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het verbaast me niets dat die gothics pissed zijn.
Een lachende gothic heb ik nog nooit gezien. Wazig volk.
Is *gasp* goed of niet? Ik heb je gister bedankt voor de vertaling, toen je weer opdook, maar ik geloof dat je dat over het hoofd gezien hebt. Nogmaals dankquote:
Ja, wel, maar: heel kort dus. Héél kortquote:Heb jij trouwens Nederlandse Taal en Letterkunde in Groningen gedaan? Daar gaf een vriend van me onderwijs.
Het heeft ook niets te maken met die middeleeuwse rommel. Een ware gothic steekt het in de fikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:48 schreef Floripas het volgende:
[afbeelding]
Ik ben zelf nogal een fan van de internationale gotiek.
Ik snap niet hoe gothics zo'n lichte, luchige stijl kunnen verwarren met zwart en duister en zwaar.
Ja ik merk het.quote:Als je graag op maandagavond jezelf al FOK!kend vermaakt, dan heb je morgenavond een probleem. Databaseserver Dane krijgt dan namelijk een upgrade, en dat betekent downtime.
Aan het begin van de avond zullen we het huidige 32-bits besturingssysteem op Dane vervangen door een 64-bits versie. Dit heeft als direct voordeel het kunnen aanspreken van meer geheugen, en dat is bevordelijk voor de performance van zo'n beetje heel FOK!.
Omdat de upgrade een relatief lichte taak is, verwachten we dat het werk in enkele uren gedaan moet zijn. Vooropgesteld dat Murphy ons niet met een bezoek vereert, kun je dus aan het einde van de avond weer lekker FOK!ken.
Alvast ons excuus voor het ongemak van een FOK!loze avond, en veel plezier met je echte leven tijdens de downtime.
Dat is de vertaling niet!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Is *gasp* goed of niet? Ik heb je gister bedankt voor de vertaling, toen je weer opdook, maar ik geloof dat je dat over het hoofd gezien hebt. Nogmaals dank![]()
[..]
Hans van Dijk, éminence grise, rustige man. Geeft Middelnederlands.quote:Ja, wel, maar: heel kort dus. Héél kort![]()
Ik denk niet dat ik iemands naam heb onthouden, eigenlijk. Ik ben al zo slecht in namen..
Ik scheur ja een stukken!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het heeft ook niets te maken met die middeleeuwse rommel. Een ware gothic steekt het in de fikDaar hadden ze in ieder geval in Noorwegen een handje van, daar zijn nogal wat kerken in vlammen opgegaan
![]()
Wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Lang. Heel, heel lang.
Niet te harden inderdaad, misschien wil FOK de bejaarden meer aanspreken ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:53 schreef MrX1982 het volgende:
Serverupgrade maandag 17 oktober
[..]
Ja ik merk het.
Het is nog trager dan gister
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet te harden inderdaad, misschien wil FOK de bejaarden meer aanspreken ofzo.
Nee, niet bepaald.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:41 schreef Sickie het volgende:
[..]
Wordt een rokje niet goedkoper naarmate ze korter wordt dan?
Het is geen mantelpakje, maar is dit ministriabel?quote:Hoe dan ook, dat kleedgeld is geen probleem. Ik voer desnoods wat extra bezuinigingen door. We voeren trouwens ook een pro-mantelpakjesbeleid. Ik neem aan dat je de memo ontvangen hebt.![]()
Ghequote:Als zustertje mag ook. Voor deze ene keer mag je plezierkledij declareren.
![]()
Volgens mij willen ze Fok opdoeken en bij elke server upgrade maken ze het een stukje trager.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:03 schreef pberends het volgende:
Niet te harden inderdaad, misschien wil FOK de bejaarden meer aanspreken ofzo.
Dan voer ik een wet ik die ervoor zal zorgen dat prijs en cm's op het gebied van rokjes tot zeer korte rokjes (zegmaar een riemquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald.![]()
[..]
Het is geen mantelpakje, maar is dit ministriabel?
[afbeelding]
Voor de aanschaf van mantelpakjes zal inderdaad wat geknepen moeten worden in de budgetten voor "leuke dingen voor de mensen".
[..]
Ghe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |