Heb ik wel gedaan inderdaad. Maar dan komt iets later uit dat hun fractievoorzitster een weblog bijhield over haar belevenissen in de U raadquote:
De democraten lijken niet veel profijt te hebben van de problemen bij de republikeinen.quote:There is slight downward tilt to evaluations of both Republican and Democratic Party leaders in Congress. Just 32% approve of the job performance of Republican leaders in Congress, while 52% disapprove. Public views of Democratic leaders are no better, with 32% approving and 48% disapproving. Approval of the job performance of both parties' leaders has been inching downward since spring.
Alleen op het gebied van governing in an honest and ethical way komen ze iets beter uit de bus. Opzich best opmerkelijk dat het de democraten niet echt lukt om de macht van de republikeinen te doorbreken.quote:The images of the two parties have changed in some areas over the past year or so. By 40%-30%, more Americans see the Democratic Party, rather than the Republican Party, as governing in an honest and ethical way. This represents the largest Democratic advantage on this measure since the Republicans took control of Congress in 1994. The Democratic Party held a 37%-34% edge on honesty in July 2004.
Je Pew:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:15 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Dat gaat nog moeilijk worden voor de democraten.
http://www.pollingreport.com/2006.htmquote:"If the 2006 elections for U.S. Congress were being held TODAY, would you vote for the Republican Party's candidate or the Democratic Party's candidate for Congress in your district?" If other/unsure: "As of TODAY, do you LEAN more to the Republican or the Democrat?"
Republican Democrat Other (vol.)/Unsure
% % %
40 52 8
quote:q21 Is your opinion of the Democrats in Congress favorable or not favorable?
Favorable 43 (1 procentpunt gezakt in vergelijking met een half jaar geleden)
Not favorable 46
DK/NA 11
q22 Is your opinion of the Republicans in Congress favorable or not favorable?
Favorable 37
Not favorable 53
DK/NA 10
q23 Do you think most Democratic members of Congress have more, less, or the same amount
of honesty and integrity as most other people in public life?
More 9
Less 28
Same 58
DK/NA 5
q24 Do you think most Republican members of Congress have more, less, or about the same
amount of honesty and integrity as most other people in public life?
More 5
Less 37
Same 53
DK/NA 5
quote:The poll question asked do you approve or disapprove of the job the Democratic leaders in Congress are doing? Only 32 percent approve; 48 percent disapprove; 20 percent don't know.
So 40 percent of Americans approve of President Bush's job performance, according to the latest FOX News poll. And only 32 percent approve of the Democratic leadership. The question is why?
Ach de democraten zijn ook rechtsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je Pew:
[..]
http://www.pollingreport.com/2006.htm
Beetje tegenstrijdig. Soedan, Arabieren, die na decennia oorlog te hebben gevoerd tegen christenen in het zuiden, vervolgens een niet-Arabisch volk, maar weldegelijk moslims, verdrijven met honderduizenden doden als gevolg. Géén gesprek van onderwerp in het Midden Oosten, netzomin als Saddam dat was, gifgas aanval of niet, netzomin als de massamoorden in Algerije enz. enz.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wansmakelijk en racistisch.
Ik noem niet snel iets racistisch, maar zoals hij duidelijk de semitische kenmerken van zijn subjecten afbeeldt als goor en naar, nee, daar pas ik voor.![]()
Sorry, wat heeft dat met die Nekschot te maken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig. Soedan, Arabieren, die na decennia oorlog te hebben gevoerd tegen christenen in het zuiden, vervolgens een niet-Arabisch volk, maar weldegelijk moslims, verdrijven met honderduizenden doden als gevolg. Géén gesprek van onderwerp in het Midden Oosten, netzomin als Saddam dat was, gifgas aanval of niet, netzomin als de massamoorden in Algerije enz. enz.
Maar Israel, of welk, onbeduidend, conflict dan ook waarbij niet-moslims betrokken zijn, dan is de aandacht er wél, en de opinie voorspelbaar.
Waar zit dan het anti-semitisme? of speelt de jodenhaat en irrationele afkeer van Israel, en het gebrek aan compassie met de miljoenen onderdrukten in islamitische staten zelf, nogal wat linkse mensen parten?
Wat? Doe niet zo raar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig. Soedan, Arabieren, die na decennia oorlog te hebben gevoerd tegen christenen in het zuiden, vervolgens een niet-Arabisch volk, maar weldegelijk moslims, verdrijven met honderduizenden doden als gevolg. Géén gesprek van onderwerp in het Midden Oosten, netzomin als Saddam dat was, gifgas aanval of niet, netzomin als de massamoorden in Algerije enz. enz.
Maar Israel, of welk, onbeduidend, conflict dan ook waarbij niet-moslims betrokken zijn, dan is de aandacht er wél, en de opinie voorspelbaar.
Waar zit dan het anti-semitisme? of speelt de jodenhaat en irrationele afkeer van Israel, en het gebrek aan compassie met de miljoenen onderdrukten in islamitische staten zelf, nogal wat linkse mensen parten?
Ach, kom maar even aan Floripas' ampele boezem.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:36 schreef Sickie het volgende:
Ik heb zin in iets sterks. Bleh... wat een avond...
Alleen als het 40% of meer is...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ach, kom maar even aan Floripas' ampele boezem.
Dat zou me wel een beetje opfleuren ja. Katja met of zonder baileys.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
*herinneringen aan Katja in Baileysbad*
Katja, Floripas, ik vind alles prima.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:44 schreef Floripas het volgende:
Ik lijk geenszins op haar. Oh, ik hebook vel haar en vette patas.
Wat is er gebeurd, jongen?
Nekschot knalde in die cartoon de bal recht in het doel, en ik heb sterk de indruk dat juist dáárom, hij niet gewaardeerd wordt, de hoek waaruit kritiek vloeit is ook voorspelbaar. Grof, zeker. Racistisch, mogelijk. Effectief, zonder twijfel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat? Doe niet zo raar.
Bij mij in de omgeving hielden ze niet óp over Darfur.
Oh?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:48 schreef Sickie het volgende:
[..]
Katja, Floripas, ik vind alles prima.
Vanaaf was een combinatie van confrontatie met medische ellende afgerond met een onfortuinlijke klap op mijn bek tijdens een training.
Er is niente sfuso aan mijn ampele boezem, zeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:47 schreef MrX1982 het volgende:
Dan moet je maar geen users aan je ampele boezem leggen.![]()
Effectief? Voor wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:50 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Nekschot knalde in die cartoon de bal recht in het doel, en ik heb sterk de indruk dat juist dáárom, hij niet gewaardeerd wordt, de hoek waaruit kritiek vloeit is ook voorspelbaar. Grof, zeker. Racistisch, mogelijk. Effectief, zonder twijfel.
Toen lag ik tegen je ampele boezem opeens en liet je me weten dat de nachtdienstboezem binnen 2 uur zou gaan arriveren. Heel verwarrend allemaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh?
En toen?
Over twee uurtjes is sigme wel weer wakker.
Ploegendienst.
Terroristen zullen nooit een Westerse overheid kunnen vernietigen (op die van Frankrijk na danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:44 schreef MrX1982 het volgende:
Interessant
The West's last change
The Washington Times
Maar wat is er nou precies gebeurd?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:54 schreef Sickie het volgende:
[..]
Toen lag ik tegen je ampele boezem opeens en liet je me weten dat de nachtdienstboezem binnen 2 uur zou gaan arriveren. Heel verwarrend allemaal.
En ik ondertussen maar medicijnen vreten en denken dat ik aan het hallucineren ben.
Ik moet altijd enorm lachen als ik jou dit soort dingen zie posten, wetende dat je een schurfterige puber op een zolderkamer bent.Vermaak is ok.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Terroristen zullen nooit een Westerse overheid kunnen vernietigen (op die van Frankrijk na dan). Wat wel een rieel gevaar is dat Westerlingen teveel onzin pikken van moslims en ze eerder geneigd zijn om als bevolkingsgroep tot geweld over te gaan als er op een later stadium hen iets geweigerd word. De massa's hebben dan nu eenmaal de intelligentie van een gemiddelde aardappel en het gedrag van een 15 jarig kind wat nooit iets geweigerd is.
Wwwwwwwwwwwwwwwwelke hypocrisie, laiffie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:55 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Die onbeschrijfelijke hypocriesie bloot te leggen.
Je hebt het boek gelezen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Terroristen zullen nooit een Westerse overheid kunnen vernietigen (op die van Frankrijk na dan). Wat wel een rieel gevaar is dat Westerlingen teveel onzin pikken van moslims en ze eerder geneigd zijn om als bevolkingsgroep tot geweld over te gaan als er op een later stadium hen iets geweigerd word. De massa's hebben dan nu eenmaal de intelligentie van een gemiddelde aardappel en het gedrag van een 15 jarig kind wat nooit iets geweigerd is.
*Iemand heeft zelfkennis!*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
oooh god, bekijk die cartoon muts!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wwwwwwwwwwwwwwwwelke hypocrisie, laiffie?
En jij bent natuurlijk een van die weinigen die het allemaal door heeft en boven de massa uitsteekt ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
. De massa's hebben dan nu eenmaal de intelligentie van een gemiddelde aardappel en het gedrag van een 15 jarig kind wat nooit iets geweigerd is.
kom kom, beetje zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk een van die weinigen die het allemaal door heeft en boven de massa uitsteekt ?
Geinig ik had het net nog over assimilatiequote:[..]While we in the United States and Europe have vast resources for protecting ourselves, we have thought ourselves into a position of near impotence.
Beyond the growing number of Muslims committed to terrorism is the threat from the Islamic diaspora's growing cultural and religious assertiveness -- particularly in largely secular Europe, where Muslim cultural assimilation has not occurred.[..]
Is dat een pars pro toto?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
oooh god, bekijk die cartoon muts!
Heftige pijnen die steeds erger lijken te worden plus een tets op de smoel met een boken om het allemaal wat samen te vatten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar wat is er nou precies gebeurd?
Buiten dat het natuurlijk onwaar is, maar mensen kunnen zichzelf nu eenmaal niet ontkennen, ben je hopelijk zelf niet zo goedkoop als deze opmerking is.quote:
Nee, das Haagsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is dat een pars pro toto?
IS DAT EEN PARS PRO TOTO?!?
quote:Ik heb de cartoon gezien.
Hij legt een hypocrisie bloot die ik niet wíl zien.
Ik kan alleen maar naar die baby en die verschrompelde tietjes kijken.
Oh. Waar moet ik wrijven?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:02 schreef Sickie het volgende:
[..]
Heftige pijnen die steeds erger lijken te worden
Wat is een boken?quote:plus een tets op de smoel met een boken om het allemaal wat samen te vatten.
- Met name in mijn nek, hoofd, slapen en achter/in mijn ogen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh. Waar moet ik wrijven?
[..]
Wat is een boken?![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Buiten dat het natuurlijk onwaar is, mensen kunnen zichzelf nu eenmaal niet ontkennen, ben je hopelijk zelf niet zo goedkoop als deze opmerking is.
Wát wil ik precies niet zien, Harry?quote:
*pakt rozenolie*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:07 schreef Sickie het volgende:
[..]
- Met name in mijn nek, hoofd, slapen en achter/in mijn ogen.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
*pakt rozenolie*
Maar, zeg hé, ik ga niet in je ogen wrijven.
Hooguit verkapt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:03 schreef Floripas het volgende:
Hee, is dit anti-semitisch, of niet?
[Feedback] Het digitaal vragenuurtje
Wat denken jullie?
Ik slaap zelden voor half twee, en word zelden na achten wakker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:15 schreef Sickie het volgende:
Zeg moet jij niet in je nest liggen zo onderhand, of moet je morgen niet arbeiden? Of heb je net als ik insomnia als excuus?
Je hebt een punt. Wie maakt 'm erop attent?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hooguit verkapt.
Maar laat McCarthy er zelf antwoord opgeven. Speculaties leiden tot niets.
Tip: nooit Theo van Gogh serieus nemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:16 schreef Godslasteraar het volgende:
Wallage volgens Theo van Gogh
......
De haat tegen Amerika en de dwangmatige behoefte aan nieuwe verworpenen der aarde als clientèle, drijven stakkers als Wallage rechtstreeks in de armen van lieden die, eenmaal aan de macht, als eersten joden zullen willen onderwerpen.
Mochten de zegeningen van Allah in Nederland leiden tot een heerschappij van muzelmannen, dan zal Jacques Wallage als eerste gevraagd worden om namens de Joodse Raad samen te werken met de nieuwe bezetter.
Een hele eer.
![]()
McCarthy leest dat vast wel en anders post je het als 'sub' in een antwoord op hem in een andere threadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:17 schreef Floripas het volgende:
Je hebt een punt. Wie maakt 'm erop attent?
Een mod maar lief aankijken?
Hee, Sidekick...
Speculeren is de basis voor politiek gebabbel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hooguit verkapt.
Maar laat McCarthy er zelf antwoord opgeven. Speculaties leiden tot niets.
Klinkt me bekend in de oren. De enige uurtjes dat er echt rust is, is als de mensen om me heen liggen te ronken. Overdag valt zoiets ook wel te simuleren door gewoon je mobiel thuis te laten. Niks is zo lekker dan onbereikbaar zijn. Het blijven klotedingen eigenlijk, die telefoons.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik slaap zelden voor half twee, en word zelden na achten wakker.
's Nachts is Floripastijd. Geen telefoon, geen zeurende familie, geen mail. Hmmmm.
Maar wachten op het antwoord van McCarthy lijkt me een stuk beter dan nu allerlei conclusies te trekken aan de hand van zijn post.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:20 schreef Bluesdude het volgende:
Speculeren is de basis voor politiek gebabbel.
Gheghe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:20 schreef Sickie het volgende:
[..]
Klinkt me bekend in de oren. De enige uurtjes dat er echt rust is, is als de mensen om me heen liggen te ronken. Overdag valt zoiets ook wel te simuleren door gewoon je mobiel thuis te laten. Niks is zo lekker dan onbereikbaar zijn. Het blijven klotedingen eigenlijk, die telefoons.
Nu nog een keer weer fit en gezond. Ik wil ook wel weer es flink van leer kunnen trekken.
Deze drie lopen er nogal mee te koop, met hun joodse identiteit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:20 schreef MrX1982 het volgende:
Nooit geweten dat Wallage joods is.
Ook in een verhitte discussie moet je je hoofd koel proberen te houden. Hoewel ik weleens uit mijn slof ben geschoten en een ban heb gekregenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:20 schreef Floripas het volgende:
Blijbaar weet Marx1982 het adelaarskoppie koel te houden in verhitte discussies.
Dat van Thijn joods is dat was me bekend maar Wallage wist ik echt niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:22 schreef Floripas het volgende:
Deze drie lopen er nogal mee te koop, met hun joodse identiteit.
Ze verbergen het niet, is dat hetzelfde als 'te koop lopen' ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:22 schreef Floripas het volgende:
Deze drie lopen er nogal mee te koop, met hun joodse identiteit.
's Nachts is er tijd voor Counter-Strike Source , Day of Defeat Source en eindeloze stapels studeermateriaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik slaap zelden voor half twee, en word zelden na achten wakker.
's Nachts is Floripastijd. Geen telefoon, geen zeurende familie, geen mail. Hmmmm.
Zegt: een .....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wát wil ik precies niet zien, Harry?
De umma heeft wat gezegd? kom nou toch, de Umma interesseert het géén flikker, tenzij die ellende op enigerlei wijjze verbonden kan worden aan het Westen of liever nog; Joden.quote:Dat in Darfur moslims moslims afslachten?
Dat de umma er een maand over heeft gezwegen, alvorens er wat van te zeggen?
Wat?
Ik eigenlijk ook wel. Normaliter ben ik geen citeermateriaal namelijk. Normaal gebruik ik fok! namelijk als een stressbal. Ff lekker alle registers los. Komt er zo'n SP-ster langs die inhoudelijke duscussies uitloktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gheghe.
Ik mis je onderschrift nu al een beetje.![]()
Alweer een tijdje terug hoor. Lang voor jouw tijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:24 schreef Floripas het volgende:
*aait sickie*
Vertel eens, Marx, waarvoor?
Oe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Alweer een tijdje terug hoor. Lang voor jouw tijd
In een thread over het verwijderen van een Nederlandse vlag op de tas van een leerling omdat het als provocerend werd beschouwd tov Marokkaanse leerlingen.
Ik ben ook een stressbal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:29 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Normaliter ben ik geen citeermateriaal namelijk. Normaal gebruik ik fok! namelijk als een stressbal. Ff lekker alle registers los. Komt er zo'n SP-ster langs die inhoudelijke duscussies uitlokt.
Oh ja?quote:Je moet trouwens nog reageren in het topic "als je het voor het zeggen had".![]()
Terwijl ik me daar niets van kan herinnerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:35 schreef Floripas het volgende:
...
Of, om met Pracissor te spreken: "Je hebt nu haar hele kont wel gehad"
...
Ik tel vijf puntjes.quote:
Andere bronnen lezen, wellicht?quote:[..]
De umma heeft wat gezegd?
quote:kom nou toch, de Umma interesseert het géén flikker, tenzij die ellende op enigerlei wijjze verbonden kan worden aan het Westen of liever nog; Joden.
Kunnen christenen dat dan wel binnen de grenzen van de christenheid?quote:Het is natuurlijk ook onverdragelijk dat de ware gelovers niet in staat zijn de meest bassale mensenrechten te respecteren, zelfs niet, of vooral niet, binnen de eigen grenzen.
Ken ik niet.quote:Het enige wat dan nog rest is de buitenwereld nog zwarter te maken dan de eigen, en uiteraard grote en kleine Satan verantwoordelijk te maken voor de zelfveroorzaakte ellende.
Iets wat ook hier op Fok!, Meki, Banshee Boy, te zien valt.
Ho! Die bocht is wat wijder. Je neemt 'm te kort.quote:Elke gelegenheid om Nederland, Nederlanders, het Westen zwart te maken wordt aangegrepen, om het islamitisch falen te verzachten
Ik weet niet meer precies wat ik zei. Doet ook niet ter zake.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:34 schreef Floripas het volgende:
Oe.
Wat was je punt?
Als je 't fluistert horen de mods het niet
Age of Empires, Starcraft, Civilization, en wel in opklimmende volgorde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
's Nachts is er tijd voor Counter-Strike Source , Day of Defeat Source en eindeloze stapels studeermateriaal.
Fair enoughquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben ook een stressbal.
Maar:![]()
Of, om met Pracissor te spreken: "Je hebt nu haar hele kont wel gehad"
[..]
Oh ja?
*bladert door administratie*
Oh ja!
En jij bent slechts éénmaal gekloond?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wat ik zei. Doet ook niet ter zake.
Ik weet wel dat ik mijn post had ge-edit omdat het niet netjes was maar iemand was zo "aardig" om mijn post te melden in het feedback topic van NWS.
Da's nou jammer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:40 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Terwijl ik me daar niets van kan herinneren![]()
Heb je iets bitterders?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:43 schreef Sickie het volgende:
[..]
Fair enough. Samboekaatje?
Ik doe btw alles 2 keer, net als met verven. 1 keer is vaak niet dekkend.![]()
Tijd geleden dat ik met civilization en starcraft bezig ben geweest. Momenteel Battlefield 2 wat de klok slaatquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Age of Empires, Starcraft, Civilization, en wel in opklimmende volgorde.
Een forum ban en twee FP bans volgens mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:43 schreef Floripas het volgende:
En jij bent slechts éénmaal gekloond?
Heb jij wel gehoord wat Yvonne over me zei?
Ik ben beter in economie opbouwen (ja, écht waar!) dan in vechten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:45 schreef Sickie het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik met civilization en starcraft bezig ben geweest. Momenteel Battlefield 2 wat de klok slaat.
Herfstbok.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:46 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik doe soms verzoekjes.Wat heeft je voorkeur?
Wat is een FP-ban?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een forum ban en twee FP bans volgens mij.
Ja, maar, ze noemde mij. Mij! Ze zei mevrouw tegen me.quote:Ik heb niet gehoord wat yvonne over je zei. Fokradio vind ik te suf om mijn tijd aan te besteden
Teveel slechte muziek is de hoofdoorzaak van het "suffe" imago, daarnaast uiteraard teveel onzin en niets-toevoegende gasten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Fokradio vind ik te suf om mijn tijd aan te besteden
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben beter in economie opbouwen (ja, écht waar!) dan in vechten.
Snel veel geld verdienen en dan rammen met het enorme leger dat je ervan kocht.
En de ogen daarbij dicht, want ik vind het vaak te eng
En dan realiseren dat ik op Marijnisse heb gestemd.quote:
Frontpage-banquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:51 schreef Floripas het volgende:
Wat is een FP-ban?
Fokradio kan je toch terug luisteren?quote:Ja, maar, ze noemde mij. Mij! Ze zei mevrouw tegen me.
Dan moet ik ff wat gappen bij een huisgenoot ben ik bang. Ik heb alleen regulier bier, in blik nog wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Herfstbok.
Met schuim zo dik dat ik mijn bovenlip ermee kan stuccen.
Als ik van vrienden zo'n spel moet spelen waarbij je in het nét echt rondloopt, en aliens en harpijen je bespringen, dan kijk ik niet eens. En op dingen die op mensen lijken kan ik niet schieten. Ik ben een whimp ass, weak ass lefty girly pinko.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:52 schreef Sickie het volgende:
[..]
te cute gewoon. Oogjes dicht voor civilazation, een spel dat vrijwel geen geweld expliciet in beeld brengt. Ik plant graag kogels tussen de ogen van mijn digitale tegenstanders tijdens online sessies battlefield 2. Oogjes open, egwaar
.
Het incrowd gehalte pleit ook niet voor Fokradio.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Teveel slechte muziek is de hoofdoorzaak van het "suffe" imago, daarnaast uiteraard teveel onzin en niets-toevoegende gasten.
Nou...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:54 schreef Sickie het volgende:
[..]
Dan moet ik ff wat gappen bij een huisgenoot ben ik bang. Ik heb alleen regulier bier, in blik nog wel.![]()
Helemaal geen sterke drank voor jou?
Een standaard uitsluiting van 48 uur van de reageermogelijkheid van de Frontpage. Gaat eigenlijk vanzelf, zelfs als je vrij gematigd bent in je opvattingen. De moderatie is daar even slecht als subjectief.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:51 schreef Floripas het volgende:
Wat is een FP-ban?
Zat er een stofje op de laatste 'n'?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
En dan realiseren dat ik op Marijnisse heb gestemd.![]()
Billen horen ook bij jongens.quote:Billen: tja, maar bij billen hoort dan ook een meisje, en met het meisje ook een relatie, en ik heb het niet meer zo op relaties, dan maar geen billen![]()
Links of rechts?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een standaard uitsluiting van 48 uur van de reageermogelijkheid van de Frontpage. Gaat eigenlijk vanzelf, zelfs als je vrij gematigd bent in je opvattingen. De moderatie is daar even slecht als subjectief.
Heb jij die ook weleens gehad?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een standaard uitsluiting van 48 uur van de reageermogelijkheid van de Frontpage. Gaat eigenlijk vanzelf, zelfs als je vrij gematigd bent in je opvattingen. De moderatie is daar even slecht als subjectief.
Ja dat staat los van het forumquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:57 schreef Floripas het volgende:
Huh? Kan dat apart?
http://actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3quote:Ik weet niet hoe.![]()
Het zijn maar stapeltjes poygonen, meer niet. Echt ideaal voor vermaak en om je ff op af te reageren. Tenzij je een echt meisje-meisje bent dan hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als ik van vrienden zo'n spel moet spelen waarbij je in het nét echt rondloopt, en aliens en harpijen je bespringen, dan kijk ik niet eens. En op dingen die op mensen lijken kan ik niet schieten. Ik ben een whimp ass, weak ass lefty girly pinko.
Ik weet het. Gebruikelijke scène:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:59 schreef Sickie het volgende:
[..]
Het zijn maar stapeltjes poygonen, meer niet. Echt ideaal voor vermaak en om je ff op af te reageren. Tenzij je een echt meisje-meisje bent dan he.
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:00 schreef Sickie het volgende:
[..]
En iets dat ook bij de Nederlandse slijter verkrijgbaar is?![]()
Ehm. Nee?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:04 schreef MrX1982 het volgende:
Serieus Floripas, dat méén je toch niet he.
Het is maar een computerspel
Mag ik hieruit concluderen dat je autistische broertje meer contact heeft met de realiteit op dit punt dan jij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik weet het. Gebruikelijke scène:
Floripas: Oh nee! Ik heb hem doodgeschoten! Bloed! Aan zijn hoofd! Arme hij.
Autistisch broertje: Arme bitmap.![]()
Floripas: Wat de fuck is een bitmap? Wat zit jij je nou druk te maken om een bitmap terwijl daar een man dood ligt te bloeden door mijn toedoen? Oh, the humanities!
*werpt zich dramatisch op bank*
Autistisch broertje: Wil je tomatensap? Ik heb ineens zo'n zin in tomatensap.
Op elk punt wel, eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:06 schreef Sickie het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat je autistische broertje meer contact heeft met de realiteit op dit punt dan jij?![]()
Alleen als ikin een roze bui ben, zoals vandaag.quote:Ontzettende drama-queen die je bent![]()
Damn, ik word nu wel ff met de neus op de feiten gedrukt voor wat betreft mijn kennis qua alcoholische dranken. Of zou het soms provinciegebonden zijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Het is een stolli, darling.
Nou ja, ik ben in een zoetige meisje-meisjebui, ik zou er bijna GroenLinks van gaan stemmen (Getver! Wat zeg ik zou weer? Even de mond spoelen met loog)
Dus doe mij maar een beetje Brut.
Alles helaas. Hoewel de crew aldaar niet alleen de hoofdverantwoordelijke is. Er zijn gewoon teveel mensen op de Frontpage actief wiens enige doel is zoveel mogelijk ondoordachte one-liners te plaatsen. Discussies lopen (onder druk van emoties) uit op commentaren die op Geenstijl per direct een IP-ban opleveren. Het beste voor hun is om bij "risico-berichten" de reageermogelijkheid te sluiten, maar zoiets is als roepen in een woestijn, aangezien zulke uitspattingen natuurlijk wel veel pagina-views opleveren en dat staat mooi op de rekening die uiteindelijk door de adventeerders betaald wordt.quote:
Dat weet ik heus ook wel, ik ben niet achterlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:04 schreef MrX1982 het volgende:
Serieus Floripas, dat méén je toch niet he.
Het is maar een computerspel
Bizarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:05 schreef Floripas het volgende:
Ehm. Nee?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Op elk punt wel, eigenlijk.
[..]
Alleen als ikin een roze bui ben, zoals vandaag.
Geniet er maar even van,vanaf morgen ben ik weer een zure gleuf.![]()
neen. Brut is champagne.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:08 schreef Sickie het volgende:
[..]
Damn, ik word nu wel ff met de neus op de feiten gedrukt voor wat betreft mijn kennis qua alcoholische dranken. Of zou het soms provinciegebonden zijn?
Ik stem nog liever Wien v/d Brink.quote:En geen GL stemmen jij. Ik was net aan je gewend als SP- er.![]()
Jawel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bizar
Durf je ook geen enge films te kijken waar mensen het leven laten?
Ik voel me altijd zo'n ontzettend mietje als ik een brok in mijn keel krijg bij een film. Daarna ga ik altijd gelijk porno kijken om mijn mannelijkheid wat op te vijzelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat weet ik heus ook wel, ik ben niet achterlijk.
Huil jij nooit bij films?
Word je nooit bang van enge boeken?
Nooit een stijve van porno?
Pathos, heet dat, en dat heb ik in hoge mate.
Nou, dat van die stijve dan wellicht weer niet.
Heiligschennnis van de Grote Roerganger??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zat er een stofje op de laatste 'n'?
Maar die vind ik niet aantrekkelijk, en een relatie met een man is ook een relatie, gezeur dus.quote:Billen horen ook bij jongens.
Daar twijfel ik ook niet aan maar dan zou je toch moeten kunnen relativeren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:09 schreef Floripas het volgende:
Dat weet ik heus ook wel, ik ben niet achterlijk.
Jaquote:Huil jij nooit bij films?
Vroegerquote:Word je nooit bang van enge boeken?
Ik kijk nooit pornoquote:Nooit een stijve van porno?
Ik heb nog nooit gehoord dat mensen compassie voelen bij het dood gaan van iemand in een computerspel.quote:Pathos, heet dat, en dat heb ik in hoge mate.
Nou, dat van die stijve dan wellicht weer niet.
Champagne, is er iets te vieren dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
neen. Brut is champagne.
[..]
Ik stem nog liever Wien v/d Brink.![]()
Een soort indymediasnol, niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef Sickie het volgende:
[..]
Owjah, dat was mijn eerste indruk van je ja. in my defence, ik dacht toen dat je daadwerkelijk een GL er was.
Neuh, ik heb meer autistische vrienden. Kwestie van niks onaangekondigds doen, het af en toe pikken dat ze wat raars zeggen en niet meenemen naar lawaaiige kroegen of grote feesten. En geen dubbelzinnigheden zeggen.quote:Lijkt me best moeilijk btw, een naaste hebben die autistisch is. Altijd die afstand. Of is dat anders als je broer en zus bent?
Het was een flauwe grap over een vergeten n.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:13 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Heiligschennnis van de Grote Roerganger??De SP beschouwde ik als de minst beroerde keus, mede omdat de SP een oppositie partij is. En Jan houdt, ondanks zijn rugklachten, zijn rug recht, en dat kan ik wel waarderen.
[..]
Hmmmm...vent naast je...quote:Maar die vind ik niet aantrekkelijk, en een relatie met een man is ook een relatie, gezeur dus.![]()
Daarbij, wordt je s'ochtends wakker, licht er zo'n vent naast jebrrrrrrr.
Altijd als ik er benquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:13 schreef Sickie het volgende:
[..]
Champagne, is er iets te vieren dan?
Google is je vriend.quote:En wie is Wien v/d Brink in hemelsnaam?
Hmmm, ik kon je eerst niet echt peilen wat dat betreft. De acosiatie met Indymedia had ik toen nog niet gelegd. Later ook niet trouwens. Toen je op de proppen kwam met te dure termen voor je politieke signatuur was het hek even helemaal van de dam.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een soort indymediasnol, niet?
[..]
Neuh, ik heb meer autistische vrienden. Kwestie van niks onaangekondigds doen, het af en toe pikken dat ze wat raars zeggen en niet meenemen naar lawaaiige kroegen of grote feesten. En geen dubbelzinnigheden zeggen.
Ik verkies het om het niet te relativeren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook niet aan maar dan zou je toch moeten kunnen relativeren.
[..]
Ik wil een collectie aanleggen, maar ik heb alleen nog maar één ansichtkaart.quote:Ik kijk nooit porno![]()
[..]
Bij deze.quote:Ik heb nog nooit gehoord dat mensen compassie voelen bij het dood gaan van iemand in een computerspel.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Altijd als ik er ben![]()
(Kijk - daar keert de Bitch in mij weer terug)
[..]
Google is je vriend.
Oh, dat. Dat was zand voor in jouw ogen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:18 schreef Sickie het volgende:
[..]
Hmmm, ik kon je eerst niet echt peilen wat dat betreft. De acosiatie met Indymedia had ik toen nog niet gelegd. Later ook niet trouwens. Toen je op de proppen kwam met te dure termen voor je politieke signatuur was het hek even helemaal van de dam.![]()
Oh, ik zeg alles wat ik denk. (Ik bijt je fokking kop eraf, woef!) en dat komt bij autisten goed aan.quote:Ik ben van mezelf best een mensen-mens, maar het lijkt me best moeilijk. Misschien omdat ik van mezelf ook nogal een gesloten boek ben. Dat zal ook wel niet meehelpen.
Merkwaardig. Ik zou eerder schrik hebben van iets anders aandoen bij een overledenen dan de dood van iemand in een computerspel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:20 schreef Floripas het volgende:
Ik verkies het om het niet te relativeren.
Ik wentel er graag in.
Ik heb wel vogels uit hun lijden verlost, half platgereden aan de kant van de weg. Geen traan gelaten.
Ik heb mijnoverleden oma iets anders aangetrokken, omdat ze een stomme bloes aanhad. Geen uur minder om geslapen.
Ik heb etterende arme van heroinehoertjes ontsmet bij dehulpdienst. Geen kruimel minder om gegeten.
Maar een bitmap, naschokkend nog, tegen een gerasterde achtergrond, nee.
google is your friendquote:Ik wil een collectie aanleggen, maar ik heb alleen nog maar één ansichtkaart.
Zo leer je nog wat 's nachts op Fok.quote:Bij deze.
*Stampt op grond*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:22 schreef Sickie het volgende:
[..]
![]()
Dat bitch praatje mag je laten voor wat het is. Ik zie je nu als meisje-meisje dat met een bak vol tissues naar bambi loert en nog steeds keer op keer intranen uitbarts.![]()
Ik zeg ook wel wat ik denk. Zonder meer. Maar soms heeft dat ook als doel om mensen bij me uit de buurt te houden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, dat. Dat was zand voor in jouw ogen.
[..]
Oh, ik zeg alles wat ik denk. (Ik bijt je fokking kop eraf, woef!) en dat komt bij autisten goed aan.
En toch houd je van satanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:25 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik drink vrijwel nooit, niks aanOok zo'n gedoe
![]()
Nee, het waren de stoffelijke resten van mijn oma.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Merkwaardig. Ik zou eerder schrik hebben van iets anders aandoen bij een overledenen dan de dood van iemand in een computerspel.
[..]
Ja, zeg, wel een beetje stijlvolle porno.quote:google is your friend
[..]
quote:Zo leer je nog wat 's nachts op Fok.
Ik geloof er geen zak van. Volgens mij ben jij zo'n typje die houdt van lange wandelingen op het strand, lieve woordjes en eindeloos knuffelen. Ondertussen probeert ze dit te compenseren door op bijv. Fok! de hard-ass uit te hangen. Uh-huh.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
*Stampt op grond*
Ik ben een bitch, hoor je me?
[quote]
Dat is nu in elk geval niet echt geloofwaardig meer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
*Stampt op grond*
Ik ben een bitch, hoor je me?
Jij vindt sex en drank gedoe?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:25 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik drink vrijwel nooit, niks aanOok zo'n gedoe
![]()
Nooit geweten maar of ik dat zo graag wil weten is een tweede.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:27 schreef Floripas het volgende:
Nee, het waren de stoffelijke resten van mijn oma.
Het was even slikken toen ik zag dat alle rodebloedcellen naar onder waren gezakt, en haar onderkant dus helemaal paarsrood was.
Wisten jullie dat?
Wat is stijlvol in jouw ogen?quote:Ja, zeg, wel een beetje stijlvolle porno.
Nou, eerder lange excursies over de heuvelrug, intellectuele discussies en eindeloos pijpen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:28 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van. Volgens mij ben jij zo'n typje die houdt van lange wandelingen op het strand, lieve woordjes en eindeloos knuffelen.
Joe pak ik nog wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is nu in elk geval niet echt geloofwaardig meer.
Pijpen betekent wel dat je voor een bepaalde tijd niet aan het woord bent dus dat lijkt me in jouw geval onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, eerder lange excursies over de heuvelrug, intellectuele discussies en eindeloos pijpen.
Maar dat blijft tussen ons, natuurlijk.
les érotipues, Belisart.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Porno is nooit en ten nimmer stijlvol.
Zijn we alweer van ambitie veranderd?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:31 schreef Floripas het volgende:
(Sickie: staatssecretaris?)
Ik spreek handgebaar, speciaal met dit doel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:31 schreef Sickie het volgende:
[..]
Pijpen betekent wel dat je voor een bepaalde tijd niet aan het woord bent dus dat lijkt me in jouw geval onwaarschijnlijk.![]()
Ik wilde nooit staatssecretaris worden!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:32 schreef Sickie het volgende:
[..]
Zijn we alweer van ambitie veranderd?
Ik ben meer het liplezentype dus daar kan ik niet echt over meepraten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik spreek handgebaar, speciaal met dit doel.
Ik kan me een post herinneren waarin je die ambitie duidelijk uitsprak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik wilde nooit staatssecretaris worden!
Ik wil voorzitter van de Tweede Kamer worden.![]()
Nou, eigenlijk hoogleraar. De eerste stappen daartoe zijn gezet.
Rachel is een suikerspin?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:36 schreef Floripas het volgende:
Hm, warme "Rachel".
Zacht en rond en roze.
Ik zat zelf te denken aan ideeengeschiedenis: moslims in de Middeleeuws-christelijke bronnen.quote:
Niet.quote:
Het is een analogie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:38 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom Rachel tussen aanhalingstekens is het eigenlijk een vent?
Maar de POL meet duurt nog een jaar en jouw foto heb ik nog niet gezien volgens mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:39 schreef Floripas het volgende:
Niet.
Kom 'r maar in het echt zien.
Mijn foto hadden jullie al gezien, toch?
Trusten.
NB Fernando_redondo is 'nen zak.
Dixi.
Dat lijkt me hoe dan ook verstandig, met elk jaar dat ik langer bachelor ben ben ik minder geschikt voor een relatie, een vrouw moet wel verdomd aantrekkelijk en bijzonder zijn wil ik mijn vrije leventje opgeven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij vindt sex en drank gedoe?
Herinner me eraan dat ik het nooit met jou aanleg.![]()
Een hoogleraarschap lijkt me wel wat. Leraar zijn sowieso. Althans dat is er de laatste jaren een beetje in geslopen. Maar goed, ik ben zelf nog lang niet uitgeleerd wat dat betreft. Verdoem mijn te brede interessegebied.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan ideeengeschiedenis: moslims in de Middeleeuws-christelijke bronnen.
Jij?
En jij bent geen bitch maar een gevoelig meiske met een best wel groot mondje soms.quote:
Ik krijg een onweerstaanbare drang om met teksten van Bakunin te gaan smijtenquote:
Je mag het me best aandoen maar of ik ze lees is een tweedequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:43 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik krijg een onweerstaanbare drang om met teksten van Bakunin te gaan smijten![]()
Ik zal het je, 02.43 niet aandoen![]()
We moeten onze diensten wat beter coordineren misschienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh?
En toen?
Over twee uurtjes is sigme wel weer wakker.
Ploegendienst.
Floripas, schoonheid, er wordt wel eens wat gemodereerd hier op fok. In Leugens bij werkloosheidscijfers is wat verwijderd door ExtraWaskracht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Boven deze.
Pijltje naar boven drukken, ja, goed zo.
Ben je klaar?
quote:
Goed'morgen. Wil je nu aan mijn ampele boezem?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:53 schreef Sickie het volgende:
Meurning allen.
Ik heb ook een electrische kachel.. stekker in het stopcontact , en het ziet eruit als een houtvuur kacheltje. Wel duur stoken, maar het heeft wel een beetje "the looks"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:53 schreef sigme het volgende:
Aardgas is een luxe. Wel een beetje saai ook.
Gelukkig kan ik geen filmpjes bekijken. Dat scheelt een hoop kokhalzen. Ik ben evenals Floripas erg gevoelig voor beeldmateriaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:59 schreef Drugshond het volgende:
10 Duvels in 1 uur
Op het einde is het iets of wat onsmakelijk
Ja, dat deel viel dus niet te verenigen met het beperkte budget. Baanloos: geen geld, wel tijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb ook een electrische kachel.. stekker in het stopcontact , en het ziet eruit als een houtvuur kacheltje. Wel duur stoken, maar het heeft wel een beetje "the looks"
Yes please.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Goed'morgen. Wil je nu aan mijn ampele boezem?
Kom maarquote:
Sorry laivert . Kusje?quote:Je bent trouwens wel een beetje laat.![]()
*Sickie nestelt zich tegen de zachte voorgevel van Sigme.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Kom maarBeetje zachtjes vleien graag.
[..]
Sorry laivert . Kusje?![]()
Floripas kent mijn rooster niet goed. Madiwo ben ik niet echt vroeg. Ik log dan pas na 7'en vanaf kantoor in![]()
Hmmmquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:10 schreef Sickie het volgende:
[..]
*Sickie nestelt zich tegen de zachte voorgevel van Sigme.![]()
![]()
Tamelijk. Maar het sluit zoveel mogelijk aan bij het vroege rooster dat op andere dagen gehandhaafd wordt. En om 16u vrij is óók lekker vroeg.quote:Net na zevenen is wel behoorlijk vroeg om op kantoor te zijn niet?
Altijd prettig om gekoesterd te worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmmm. Ik heb niks met kinderen, maar mannen moet je koesteren
![]()
[..]
Tamelijk. Maar het sluit zoveel mogelijk aan bij het vroege rooster dat op andere dagen gehandhaafd wordt. En om 16u vrij is óók lekker vroeg.
Doe jij iets voor de kost?
Altijd fijn gewaardeerd te wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:28 schreef Sickie het volgende:
[..]
Altijd prettig om gekoesterd te worden.![]()
Ik ben 'tester' bij een groot ICT bedrijf. Tekstanalyse, scenarioschrijven, testuitvoer, rapporteren.quote:Momenteel is het half-half bij mij. Deels werken en deels masteren. Hopelijk op korte termijn alleen nog dat eerste. Ik ben werkzaam als vertegenwoordiger / marketingmedewerker bij een klein bedrijfje waar ook een stuk advieswerk bij komt kijken. En jij, waar houd jij de kachel mee brandende?![]()
Een echte ICT vrouw in ons middenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Altijd fijn gewaardeerd te worden
[..]
Ik ben 'tester' bij een groot ICT bedrijf. Tekstanalyse, scenarioschrijven, testuitvoer, rapporteren.
Nog een vraagje: hoe oud ben jij? Ik zie dat je op fok twee weekjes jonger bent dan ik. Jij moet dan ook lang een slapend bestaan geleid hebben, toch? Wat heeft je geactiveerd?
Afgelopen jaren naast werk Bedrijfskundige Informatica aan de HTS, kort HBO. Nauwelijksn kennis, wel papiertje opgestoken. Daarvoor gefaald in alle opleidingen: las-opleiding, NL taal & letterkunde. Bij PTT via eenvoudig telefoonwerk omhooggerold.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:43 schreef Sickie het volgende:
[..]
Een echte ICT vrouw in ons midden. Ook opgeleid in die richting?
Niet kon posten? Hoe doe je dat?quote:Ik ben 26 jaartjes![]()
. En ik heb inderdaad periodes gehad dat ik lurkte, weinig postte of simpelweg niet kon posten.
Ik kan me trouwens niet herinneren jou hier in het verleden gesignaleerd te hebben. Klopt dat?
Aha TMapquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:37 schreef sigme het volgende:
Ik ben 'tester' bij een groot ICT bedrijf. Tekstanalyse, scenarioschrijven, testuitvoer, rapporteren.
Nog een vraagje: hoe oud ben jij? Ik zie dat je op fok twee weekjes jonger bent dan ik. Jij moet dan ook lang een slapend bestaan geleid hebben, toch? Wat heeft je geactiveerd?
Wel op school, niet in de praktijk. Ook niet een beetje. We heten hier gestructureerd te testen. Hetgeen vervolgens geheel informeel wordt ingevuld.quote:
Nauwelijks kennisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Afgelopen jaren naast werk Bedrijfskundige Informatica aan de HTS, kort HBO. Nauwelijksn kennis, wel papiertje opgestoken. Daarvoor gefaald in alle opleidingen: las-opleiding, NL taal & letterkunde. Bij PTT via eenvoudig telefoonwerk omhooggerold.
[..]
Niet kon posten? Hoe doe je dat?
Ik heb me hier na registratie meer dan een jaar niet vertoond, vorig jaar ben ik maanden min of meer werkloos geweest, het tijdsoverschot heb ik deels hier lurkend doorgebracht. Via de vermakelijker subfora wat opvallender users gaan volgen, daarmee bij POL terecht gekomen. Uiteindelijk mijn schroom overwonnen en mee gaan babbelen.
Die lasopleiding kan ik me nóg kwaad over makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:00 schreef Sickie het volgende:
[..]
Nauwelijks kennis. Als ik je postgeschiedenis er eens op nasla moet ik zeggen dat me dat zeer verbazingwekkend in de oren klinkt. Waar zijn al die opleidingen op niets uitgelopen als ik vragen mag?
Ik ben niet zo overtuigd van mijn gelijkquote:Enne door soms op de wat lange tenen van een mod te springen is het prima mogelijk om een poosje niet te kunnen posten hoor.Vanwaar die schroom in de eerste instantie?
Hoeveel huillies112 ga je de klas uit bonjoeren ?. Denk je wel om je targetsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:08 schreef George-Butters het volgende:
morguh!! Ook ik ben ingelogd op mijn werk
De 1e les begint pas om 10.55
Volgende les hebben ze een grote toets. Alleen deze les nog voor vragen of om dingen na te kijken. Dat houdt ze wel rustig. (hoop ik)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoeveel huillies112 ga je de klas uit bonjoeren ?. Denk je wel om je targets
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet zo overtuigd van mijn gelijk![]()
OMG, ken het probleem. Uiteindelijk hebben we dat opgelost door de programmeurs de testwerkzaamheden te laten uitvoeren. Omdat ze haarfijn kunnen beschrijven wat er precies fout gaat, en een oplossingsrichting kunnen aanbieden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:58 schreef sigme het volgende:
Wel op school, niet in de praktijk. Ook niet een beetje. We heten hier gestructureerd te testen. Hetgeen vervolgens geheel informeel wordt ingevuld.
En dan bedoel ik echt dat hetzelfde document in de handen van de een tot 1 testgeval leidt en in handen van de ander tot 200. Maar meestal surfen we gewoon wat![]()
Wat is er die week voorgevallen dan? Boterde het gewoon niet of werd je buitengesloten of iets dergelijks? Klinkt iig niet mals allemaal. Ik ken het wel hoor, problemen op school / opleiding. Om soms moedeloos van te worden. Maar zo te horen is alles toch nog goedgekomen. Je bent wel happy met je huidige baan / collega's?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Die lasopleiding kan ik me nóg kwaad over maken. Uiteindelijk liep dat definitief mis doordat alle meisjes in de metaal (landelijk, meisjes in 1e jaar beroepsopleidingen metaal streekscholen) *gedwongen* met elkaar op kamp moesten. Een week weg van mijn opleiding dus, weg uit de groep met al die jongens. Het was al moeilijk genoeg als 18jarige VWO-meisje tussen die 16-jarige LTS-jongens, die week was de nekslag.
Daarna geprobeerd op "normaler" niveau te scholen, maar ik leefde toen nog in de veronderstelling een alfa te zijn. Ben ik niet, echt niet, wat een geneuzel. Toen dat ook mislukte ben ik maar gewoon werkloos geworden, dat was toch de verwachte uitkomst, of je nu een studie afrondde of niet.
[..]
Ik ben niet zo overtuigd van mijn gelijk![]()
De theorie is niet zo gek, en hier zelfs tot op een redelijk niveau best werkzaam. Met een afdeling die functioneel ontwerpen maakt, bouwers die zich bezig houden met de technische uitvoering ervan, en een testafdeling die vervolgens op basis van het functioneel ontwerp de interpretatie van de bouwers kritisch belicht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
OMG, ken het probleem. Uiteindelijk hebben we dat opgelost door de programmeurs de testwerkzaamheden te laten uitvoeren. Omdat ze haarfijn kunnen beschrijven wat er precies fout gaat, en een oplossingsrichting kunnen aanbieden.
Al dat testen is leuk...(kuche)... maar zonder direct contact met de ontwikkelafdeling krijg je vaak warrige toestanden van wat nu eigenlijk precies bedoeld wordt.
Hij schreef dat hij een hekel heeft aan mcs, maar eh... hij is zelf toch ook een MC, weliswaar met hoofdletters, maar toch...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:20 schreef Monidique het volgende:
Gezien McCarthy's algemene oeuvre en zijn opmerking dat de Turken en Marokkanen met hun stank de Duiters hebben verjaagd, weet ik niet waar men eigenlijk over moet speculeren.
quote:Van Dale wijzigt 'neger'
ROTTERDAM, 17 OKT. In de veertiende druk van de Grote Van Dale, die vanmiddag in Amsterdam is gepresenteerd, is onder meer de definitie van het woord neger aangepast. Toegevoegd is dat dit woord, in de betekenis 'afstammeling van de in vroeger tijd in Amerika ingevoerde negerslaven', door sommigen als scheldwoord wordt ervaren. In 2002 dreigde een actiegroep nog Van Dales op de brandstapel te gooien als het beledigende neger niet werd geschrapt.
Bij het woord allochtoon ontbreekt deze kanttekening, hoewel steeds meer allochtonen deze aanduiding als negatief en stigmatiserend ervaren. Bij deportatie is toegevoegd dat dit wordt gebruikt voor '(gedwongen) uitzetting van ongewenste personen'. In 2004 zette minister Verdonk (VVD, Vreemdelingenzaken) ex-minister Pronk nog haar werkkamer uit omdat hij dit woord had gebruikt.
Aan de nieuwe editie van de Grote Van Dale zijn zo'n tienduizend nieuwe woorden en betekenissen toegevoegd. Veel nieuwe woorden zijn afkomstig uit de 'integratieproblematiek', meldt de redactie, met woorden als allochtonenstop, inburgeringsplicht, monoculturalisme en uitburgeren. Ook zijn er relatief veel Turkse en Arabische woorden toegevoegd, waaronder halal, haram en hawala. De invoering van de euro heeft nieuwvormingen opgeleverd als euroconversie en gevoelsinflatie.
De vorige editie van de Grote Van Dale verscheen in 1999. Toen week het woordenboek nog op een aantal punten af van het Groene Boekje, de officiële spellinggids van het Nederlands. Nu zijn er geen spellingsverschillen meer met het Groene Boekje, waarvan de nieuwe editie afgelopen zaterdag werd gepresenteerd. Op de cd-rom bij de nieuwe Grote Van Dale is ook de vroegste voorloper van dit woordenboek opgenomen, uit 1864. In boekvorm is deze zeer zeldzaam.
Waren het allemaal maar Samir A. studenten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:14 schreef George-Butters het volgende:
Volgende les hebben ze een grote toets. Alleen deze les nog voor vragen of om dingen na te kijken. Dat houdt ze wel rustig. (hoop ik)
En anders gaan er maximaal 6 uit vandaag2 per les is vaak voldoende....
quote:Samir A. is 'voorbeeldige student'
Uitgegeven op 18 oktober 2005 om 08:11 uur
(Novum) - Samir A., het vermeende lid van terreurnetwerk de Hofstadgroep dat vrijdag met zes andere terreurverdachten werd aangehouden, is een 'voorbeeldige student'. Hij volgt de opleiding chemie aan de Hogeschool Leiden. Nederlands Dagblad sprak met directeur techniek John van der Willik.
Deze zegt dinsdag in de krant dat A. serieus met zijn studie bezig was. Hij was 'belangstellend' en miste nooit een les. "Als alle studenten dezelfde studiehouding hadden als Samir, hadden we minder studieuitval." De docenten hebben nooit iets gemerkt van de extreme denkbeelden die A. zou aanhangen. "Laat staan dat hij hier recruteerde voor de jihad," aldus de directeur.
Helemaal niks, maar ik moest als enige meisje een week op kamp, alle jongens uit mijn klas moesten gewoon naar school. Toen ik terugkwam lag ik definitief uit de groep.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:26 schreef Sickie het volgende:
[..]
Wat is er die week voorgevallen dan? Boterde het gewoon niet of werd je buitengesloten of iets dergelijks?
Ja hoor, lekker zakelijkquote:Je bent wel happy met je huidige baan / collega's?
Je noemt het alleen nog evenquote:Ik ook niet maar als je het met overtuiging brengt dan kom je met een hoop beweringen weg. En je hoeft ook niet gelijk bang te zijn voor de "pek en veren sanctie" als je er een keer naast zit.
Kijk maar in het "stel dat jij... " topic. Daar sloeg ons Floripas ook de plank mis voor wat betreft de privatisering van de NS. Het is heus niet zo dat ik nu elke kans aangrijp om haar dat onder de neus te wrijven hoor.
![]()
Dat is nu het recht/gelijk van de sterkste.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:35 schreef Monidique het volgende:
Saddam Hoessein staat terecht voor de executie van zo'n honderdvijftig burgers in 1982 nadat hij daar beschoten was. En terecht. Amerika doodt tientallen burgers, waaronder vrouwen en kinderen, nadat er in de buurt vijf Amerikanen zijn omgekomen. Dit echter is uiteraard de War on Terror.
Bekend probleem, omdat het F.O te kort door de bocht is. Maar is wel hetgeen waarvoor de klant betaald heeft. Het specificatie document (mits bijgewerkt) kan afwijkingen bevatten omdat er technisch (noodgedwongen) keuzes zijn gemaakt in overleg met de klant (die de klant altijd vergeet op belangrijke acceptatie momenten). En als tester kijk je primair naar het F.O. en niet zo zeer naar het uiteindelijke bouwsel. En vaak komt de klant nog on the fly met voorstellen om nog wat dingen aan te passen (= veelal meerwerk). Waardoor het FO alsook het specificatiedocument out of scope geraken en eigenlijk alle deelsystemen weer opnieuw getest moeten worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:29 schreef sigme het volgende:
Maar het niveau is bedroevend, het FO wordt uitgewerkt in een soort handleiding0achtige Usecase, glibberig en voor velerlei uitleg vatbaar. En dan heeft de testafdeling vanalles gefomaliseerd, maar níet de specificatie-aanpak.
Je zou eens moeten verdiepen in "Junctoren Logica", om stellingen te bewijzen of te verwerpen. Daaruit kun je soms leuke conclusies trekken. Heerlijk abstract, maar juist toegepast is het een heel bruikbaar concept. Lijkt een beetje op het vereenvoudigen van pneumatische WTB-schema's maar dit gaat veel verder.quote:Gelukkig is mijn rol: tekstanalyse en aannames opsporen is voor veel zaken bruikbaar. Discussiefora bijvoorbeeld
Een beetje kamp voorziet in voldoende alcohol om die nadelen te compenseren. Ik zou de organisatie aansprakelijk stellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar ik moest als enige meisje een week op kamp, alle jongens uit mijn klas moesten gewoon naar school. Toen ik terugkwam lag ik definitief uit de groep.
Verder is een week kamp toch al niet mijn hobby, laat staan een kamp *bedoeld* voor LTS-niveau leerlingen, of een kamp met *meisjes* (*ril*)
[..]
Ja hoor, lekker zakelijk
[..]
Je noemt het alleen nog evenMag ik assistente worden in je kabinet?
Ik bekijk de meeste problemen / ontwikkelingen / gewenste ontwikkeling genuanceerd. Dat staat lekkere stellingname wat in de weg. Maar soms weet ik er wel een aardig stukje proza uit te persen.
Een kamp voor 16jarige LTS meisjes, daar help geen alcohol tegen, en het is er ook niet. Kamp met gemixte bezetting en veel drank, ja dan vermaak ik mij en anderen. Kan ik wel beter vrijgezel zijn trouwensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:51 schreef Sickie het volgende:
[..]
Een beetje kamp voorziet in voldoende alcohol om die nadelen te compenseren. Ik zou de organisatie aansprakelijk stellen. Maar ik snap het wel hoor. Niks is zo kloten dan ergens moeten zijn en je er niet thuisvoelen.
Ik probeer me een paar jaar ambitieloos te houden. Vorige baan kreeg ik verantwoordelijkheden. *brr*quote:Mooizo. Nog ambities / groeimogelijkheden binnen het bedrijf waar je werkt?
Met 1/3 Balkenende ben ik tevree hoor, meer dan. Je kan me nuttiger ter ondersteuning inzetten, dan ben ik leuker, productiever en houdbaarder.quote:Ik denk trouwens dat ik nog wel een ministerschap voor je heb rondslingeren ergens. Voorkeur voor een bepaalde post, en hoeveel Balkenendes wil je verdienen? Daarna moeten we trouwens wel wat ongenuanceerde hardliners binnenlokken. Die rol kan ik niet meer op me nemen. Ik begin soft te worden.....![]()
Geduld, overzicht, een lichte vermoeidheidquote:Vroegah, toen drempels nog kuilen waren en de kippen nog achteruit liepen was ik een bevlogen, continue olie op het vuur gooiende provocateur. Tegenwoordig noem ik mezelf een gematigd liberaal. Wat het volgende is, ik wil het eigenlijk niet weten.![]()
Moet ik 'm knupppelen?quote:Ik kom er trouwens net achter dat tandartsen a-sociaal zijn.
Een vrouw die van herfstbok en Civilization houdt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:59 schreef achterhetspoor het volgende:
klote koekjes.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je zou eens moeten verdiepen in "Junctoren Logica", om stellingen te bewijzen of te verwerpen. Daaruit kun je soms leuke conclusies trekken. Heerlijk abstract, maar juist toegepast is het een heel bruikbaar concept. Lijkt een beetje op het vereenvoudigen van pneumatische WTB-schema's maar dit gaat veel verder.
http://www.humansecurityreport.info/press/Press_Release.pdfquote:The number of armed conflicts has declined by more than 40%
since 1992. The deadliest conflicts (those with 1000 or more
battle-deaths) dropped even more dramatically––by 80%.
The number of international crises, often harbingers of war, fell
by more than 70% between 1981 and 2001.
Wars between countries are more rare than in previous eras and
now constitute less than 5% of all armed conflicts.
The number of military coups and attempted coups has declined
by some 60% since 1963. In 1963, there were 25 coups or
attempted coups; in 2004, there were 10. All failed.
Twee-derde van de afname is te danken aan het einde van het kolonialisme en bemoeienis van internationale organisaties, met name de VN.quote:First, was the end of colonialism. From the early 1950s to the early
1980s, colonial wars made up 60–100% of all international conflicts
depending on the year. Today there are no such wars.
Second, was the end of the Cold War, which had driven approximately
one-third of all conflicts in the post–World War II. This removed any
residual threat of war between the major powers, and Washington and
Moscow stopped fueling “proxy wars” in the developing world.
Third, was the unprecedented upsurge of international activities
designed to stop ongoing wars and prevent new ones starting that took
place in the wake of the Cold War.
[...]
The UN did not act alone, of course. The World Bank, donor states,
regional organizations and thousands of NGOs worked closely with UN
agencies––and often played independent roles of their own. But the
UN, the only international organization with a global security mandate,
has been the leading player.
[..]
A
recent RAND corporation study, for example, found that two thirds of
the UN’s peace building missions had succeeded. In addition, the
sharp increase in peacemaking efforts led to a significant increase in
the number of conflicts that ended in negotiated settlements.
quote:The UK and France, followed by the US and Russia/USSR have
fought most international wars since 1946.
Dit zal het rechtsgevoel vast wel weer ten goede komen.quote:'Huurders krijgen lagere zorgtoeslag'
Uitgegeven: 18 oktober 2005 07:50
AMSTERDAM - Huurders moeten in het nieuwe zorgstelsel rekening houden met een lagere zorgtoeslag dan mensen met een eigen huis die ongeveer evenveel verdienen. Dat schrijft de Volkskrant dinsdag. Omdat huiseigenaren hypotheekrente kunnen aftrekken van de belasting, hebben zij een belastbaar inkomen dat lager uitvalt. Zij kunnen op basis van dit 'lagere' inkomen een hogere zorgtoeslag ontvangen. Huurders hebben dit voordeel niet.
Volgens belastinghoogleraar Leo Stevens heeft het kabinet deze 'onredelijke' uitkomst van het nieuwe zorgstelsel niet goed doordacht. Kamerlid Kees Vendrik (GroenLinks) denkt dat de ongelijkheid tussen huurders en huiseigenaren toeneemt met het nieuwe stelsel. Hij noemt de situatie 'absurd', en gaat er vragen over stellen in de Tweede Kamer.
Inkomen
De Belastingdienst heeft de krant laten weten dat de ongelijke behandeling tussen woningbezitters en huurders het gevolg is van de keuze voor het verzamelinkomen als basis voor de zorgtoeslag. Het verzamelinkomen wordt verlaagd door aftrekposten zoals hypotheekrente.
CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt accepteert de nadelige situatie voor huurders, die het gevolg is van deze politieke keuze. Frank Heemskerk zegt namens de PvdA dat de oorzaak van de scheve verhoudingen niet in het zorgstelsel ligt, maar in de fiscale behandeling van het eigen huis.
Belastbaar
Burgers met een belastbaar inkomen van veertigduizend euro voor een huishouden en 25 duizend euro voor een alleenstaande komen in aanmerking voor de zorgtoeslag. Vanaf 1 januari gaat iedereen een basistarief van elfhonderd euro betalen voor de zorgverzekering. De zorgtoeslag, die door de Belastingdienst wordt uitgekeerd, moet deze premiestijging compenseren.
Je treft het. Binnen ons kabinet nemen we nergens verantwoording voor. We zitten er immers 4 jaar waarna de wachtgeldregeling lonkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Een kamp voor 16jarige LTS meisjes, daar help geen alcohol tegen, en het is er ook niet. Kamp met gemixte bezetting en veel drank, ja dan vermaak ik mij en anderen. Kan ik wel beter vrijgezel zijn trouwensMijn opvoeding heeft geleid tot losse zeden.
[..]
Ik probeer me een paar jaar ambitieloos te houden. Vorige baan kreeg ik verantwoordelijkheden. *brr*
[..]
Met 1/3 Balkenende ben ik tevree hoor, meer dan. Je kan me nuttiger ter ondersteuning inzetten, dan ben ik leuker, productiever en houdbaarder.
Vooral als mijn favoriete ongenuanceerde hardliners elkaar in de haren vliegen, dan wapper ik wat met m'n rokjeEn kom daarna weer met de cijfertjes en een wat betere verwoording
![]()
[..]
Geduld, overzicht, een lichte vermoeidheid![]()
[..]
Moet ik 'm knupppelen?
Dat hangt er een beetje vanaf, zijn latex pakjes je ding vraag ik dan op mijn beurt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:31 schreef Floripas het volgende:
Sickie, mag ik dan jullie pitspoes zijn?
Graag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:32 schreef Floripas het volgende:
Monidique, ook een vrouw die van herfstbok en Civ houdt?
*Gaat op Monindiques schoot zitten*quote:
You teaser you!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eh, nee, waarde Sickie.
Ik ben meer van het opgestoken haar en over de bruingerimde bril heenkijken.
Naughty, naughty.
Luister eens, ik ben Britney niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:46 schreef Sickie het volgende:
[..]
You teaser you!![]()
Tijd voor consensuspolitiek. Als je bereid bent jezelf in een kinky schooluniform te steken met bijbehorende vlechtjes dan ga ik accoord met de bril. Ook de naughteh naughteh mag blijven.
Deal?
Britney had helemaal geen schooluniform aan maar meer zo'n paupergabberkostuum! Ik bedoel de real deal. Zeg maar dit:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Luister eens, ik ben Britney niet.
Ik ben een volwassen vrouw van 26 met een krawats.
Dus doe maar mooi wat ik zeg.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:03 schreef Sickie het volgende:
[..]
Britney had helemaal geen schooluniform aan maar meer zo'n paupergabberkostuum! Ik bedoel de real deal. Zeg maar dit:
http://www.cristienshop.com/product_images/211460.jpg
Welke maand ben je trouwens jarig, want als leeftijd de doorslag gaat geven in deze kwestie dan wordt het een close call.
Je slaat trouwens als een meisje. Ja jij met je krawats![]()
Maart.
Ik sla helemaal niet als een meisje, hoor!
Damnit! Leeftijd doet er bij deze dus niks meer toe. Notuleer dat maar even.quote:
Dus je wilt zeggen dat je met je ogen open nog zachter slaat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:17 schreef Floripas het volgende:
Ik sla harder met mijn ogen dicht.
Ondanks je losse handjes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:17 schreef Floripas het volgende:
Kun jij me helpen FOKradio van gisteren te beluisteren?
Nou!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:21 schreef Sickie het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat je met je ogen open nog zachter slaat?![]()
Ik kan het er niet tussen vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:23 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ondanks je losse handjes.
http://actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3
![]()
quote:''Hé gothic-meisje, wat doe je chagrijnig, je ogen staan zo dof en je zegt zo weinig. Ik ben een beetje bang voor jou. [....] Maar om daarom nou het hele jaar erbij te lopen als een zombie in een vleermuispak, zeg nou zelf, dat is een beetje raar of hang je 's nachts ook aan de balken van het zolderdak''
Doet me denken aan een mop in een blijf van mijn lijf huis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:17 schreef Floripas het volgende:
Ik sla harder met mijn ogen dicht.
Tegen pitspoezen kan ik geen nee zeggen he.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kan het er niet tussen vinden.
Ik schijn in het tweede uur rond de twintigste minuut genoemd te worden, ofzo.
Kun jij het vinden?
Ik ben heel gezeggelijk hoor. Als ik geroepen word zal ik desnoods ministeren. Als je invloed wil uitoefenen op het soort rokjes zal ik kleedgeld bedingen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:22 schreef Sickie het volgende:
[..]
Je treft het. Binnen ons kabinet nemen we nergens verantwoording voor. We zitten er immers 4 jaar waarna de wachtgeldregeling lonkt.Beetje jammer dat je niet bereid bent een ministerspost op je te nemen trouwens. Ik heb tijdens heftige debatten graag een gerokte minister aan mijn zijde die de oppositie van zijn stuk kan brengen.
![]()
Eigenlijk moet ik op zoek naar het preciese citaat, of het is een Frans spreekwoord? "Mogen we nu knuppelen, meester?", wordt door K vh Reve ergens opgevoerd om de slaafsheid van revolutionairen te illustreren. Moet ik knuppelen verkleed als tandartsassistente?quote:Jah, hard graag. Het is trouwens een vrouw, eentje van het sadistische soort. Ook iets met losse zeden misschien.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:28 schreef pberends het volgende:
Gothic-fans woedend over popliedje
[..].
Wordt een rokje niet goedkoper naarmate ze korter wordt dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben heel gezeggelijk hoor. Als ik geroepen word zal ik desnoods ministeren. Als je invloed wil uitoefenen op het soort rokjes zal ik kleedgeld bedingen.
[..]
Eigenlijk moet ik op zoek naar het preciese citaat, of het is een Frans spreekwoord? "Mogen we nu knuppelen, meester?", wordt door K vh Reve ergens opgevoerd om de slaafsheid van revolutionairen te illustreren. Moet ik knuppelen verkleed als tandartsassistente?![]()
Nou aangezien die van 10 oktober nog niet online staat zal het nog minstens 2 weken duren ben ik bang.quote:
Ja, het is echt oppassen geblazen: De tering schrikken door een gothic-wijf.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het verbaast me niets dat die gothics pissed zijn.
Een lachende gothic heb ik nog nooit gezien. Wazig volk.
Is *gasp* goed of niet? Ik heb je gister bedankt voor de vertaling, toen je weer opdook, maar ik geloof dat je dat over het hoofd gezien hebt. Nogmaals dankquote:
Ja, wel, maar: heel kort dus. Héél kortquote:Heb jij trouwens Nederlandse Taal en Letterkunde in Groningen gedaan? Daar gaf een vriend van me onderwijs.
Het heeft ook niets te maken met die middeleeuwse rommel. Een ware gothic steekt het in de fikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:48 schreef Floripas het volgende:
[afbeelding]
Ik ben zelf nogal een fan van de internationale gotiek.
Ik snap niet hoe gothics zo'n lichte, luchige stijl kunnen verwarren met zwart en duister en zwaar.
Ja ik merk het.quote:Als je graag op maandagavond jezelf al FOK!kend vermaakt, dan heb je morgenavond een probleem. Databaseserver Dane krijgt dan namelijk een upgrade, en dat betekent downtime.
Aan het begin van de avond zullen we het huidige 32-bits besturingssysteem op Dane vervangen door een 64-bits versie. Dit heeft als direct voordeel het kunnen aanspreken van meer geheugen, en dat is bevordelijk voor de performance van zo'n beetje heel FOK!.
Omdat de upgrade een relatief lichte taak is, verwachten we dat het werk in enkele uren gedaan moet zijn. Vooropgesteld dat Murphy ons niet met een bezoek vereert, kun je dus aan het einde van de avond weer lekker FOK!ken.
Alvast ons excuus voor het ongemak van een FOK!loze avond, en veel plezier met je echte leven tijdens de downtime.
Dat is de vertaling niet!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Is *gasp* goed of niet? Ik heb je gister bedankt voor de vertaling, toen je weer opdook, maar ik geloof dat je dat over het hoofd gezien hebt. Nogmaals dank![]()
[..]
Hans van Dijk, éminence grise, rustige man. Geeft Middelnederlands.quote:Ja, wel, maar: heel kort dus. Héél kort![]()
Ik denk niet dat ik iemands naam heb onthouden, eigenlijk. Ik ben al zo slecht in namen..
Ik scheur ja een stukken!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het heeft ook niets te maken met die middeleeuwse rommel. Een ware gothic steekt het in de fikDaar hadden ze in ieder geval in Noorwegen een handje van, daar zijn nogal wat kerken in vlammen opgegaan
![]()
Wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Lang. Heel, heel lang.
Niet te harden inderdaad, misschien wil FOK de bejaarden meer aanspreken ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:53 schreef MrX1982 het volgende:
Serverupgrade maandag 17 oktober
[..]
Ja ik merk het.
Het is nog trager dan gister
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet te harden inderdaad, misschien wil FOK de bejaarden meer aanspreken ofzo.
Nee, niet bepaald.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:41 schreef Sickie het volgende:
[..]
Wordt een rokje niet goedkoper naarmate ze korter wordt dan?
Het is geen mantelpakje, maar is dit ministriabel?quote:Hoe dan ook, dat kleedgeld is geen probleem. Ik voer desnoods wat extra bezuinigingen door. We voeren trouwens ook een pro-mantelpakjesbeleid. Ik neem aan dat je de memo ontvangen hebt.![]()
Ghequote:Als zustertje mag ook. Voor deze ene keer mag je plezierkledij declareren.
![]()
Volgens mij willen ze Fok opdoeken en bij elke server upgrade maken ze het een stukje trager.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:03 schreef pberends het volgende:
Niet te harden inderdaad, misschien wil FOK de bejaarden meer aanspreken ofzo.
Dan voer ik een wet ik die ervoor zal zorgen dat prijs en cm's op het gebied van rokjes tot zeer korte rokjes (zegmaar een riemquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald.![]()
[..]
Het is geen mantelpakje, maar is dit ministriabel?
[afbeelding]
Voor de aanschaf van mantelpakjes zal inderdaad wat geknepen moeten worden in de budgetten voor "leuke dingen voor de mensen".
[..]
Ghe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |