Ook in een verhitte discussie moet je je hoofd koel proberen te houden. Hoewel ik weleens uit mijn slof ben geschoten en een ban heb gekregenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:20 schreef Floripas het volgende:
Blijbaar weet Marx1982 het adelaarskoppie koel te houden in verhitte discussies.
Dat van Thijn joods is dat was me bekend maar Wallage wist ik echt niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:22 schreef Floripas het volgende:
Deze drie lopen er nogal mee te koop, met hun joodse identiteit.
Ze verbergen het niet, is dat hetzelfde als 'te koop lopen' ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:22 schreef Floripas het volgende:
Deze drie lopen er nogal mee te koop, met hun joodse identiteit.
's Nachts is er tijd voor Counter-Strike Source , Day of Defeat Source en eindeloze stapels studeermateriaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik slaap zelden voor half twee, en word zelden na achten wakker.
's Nachts is Floripastijd. Geen telefoon, geen zeurende familie, geen mail. Hmmmm.
Zegt: een .....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wát wil ik precies niet zien, Harry?
De umma heeft wat gezegd? kom nou toch, de Umma interesseert het géén flikker, tenzij die ellende op enigerlei wijjze verbonden kan worden aan het Westen of liever nog; Joden.quote:Dat in Darfur moslims moslims afslachten?
Dat de umma er een maand over heeft gezwegen, alvorens er wat van te zeggen?
Wat?
Ik eigenlijk ook wel. Normaliter ben ik geen citeermateriaal namelijk. Normaal gebruik ik fok! namelijk als een stressbal. Ff lekker alle registers los. Komt er zo'n SP-ster langs die inhoudelijke duscussies uitloktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gheghe.
Ik mis je onderschrift nu al een beetje.![]()
Alweer een tijdje terug hoor. Lang voor jouw tijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:24 schreef Floripas het volgende:
*aait sickie*
Vertel eens, Marx, waarvoor?
Oe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Alweer een tijdje terug hoor. Lang voor jouw tijd
In een thread over het verwijderen van een Nederlandse vlag op de tas van een leerling omdat het als provocerend werd beschouwd tov Marokkaanse leerlingen.
Ik ben ook een stressbal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:29 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Normaliter ben ik geen citeermateriaal namelijk. Normaal gebruik ik fok! namelijk als een stressbal. Ff lekker alle registers los. Komt er zo'n SP-ster langs die inhoudelijke duscussies uitlokt.
Oh ja?quote:Je moet trouwens nog reageren in het topic "als je het voor het zeggen had".![]()
Terwijl ik me daar niets van kan herinnerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:35 schreef Floripas het volgende:
...
Of, om met Pracissor te spreken: "Je hebt nu haar hele kont wel gehad"
...
Ik tel vijf puntjes.quote:
Andere bronnen lezen, wellicht?quote:[..]
De umma heeft wat gezegd?
quote:kom nou toch, de Umma interesseert het géén flikker, tenzij die ellende op enigerlei wijjze verbonden kan worden aan het Westen of liever nog; Joden.
Kunnen christenen dat dan wel binnen de grenzen van de christenheid?quote:Het is natuurlijk ook onverdragelijk dat de ware gelovers niet in staat zijn de meest bassale mensenrechten te respecteren, zelfs niet, of vooral niet, binnen de eigen grenzen.
Ken ik niet.quote:Het enige wat dan nog rest is de buitenwereld nog zwarter te maken dan de eigen, en uiteraard grote en kleine Satan verantwoordelijk te maken voor de zelfveroorzaakte ellende.
Iets wat ook hier op Fok!, Meki, Banshee Boy, te zien valt.
Ho! Die bocht is wat wijder. Je neemt 'm te kort.quote:Elke gelegenheid om Nederland, Nederlanders, het Westen zwart te maken wordt aangegrepen, om het islamitisch falen te verzachten
Ik weet niet meer precies wat ik zei. Doet ook niet ter zake.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:34 schreef Floripas het volgende:
Oe.
Wat was je punt?
Als je 't fluistert horen de mods het niet
Age of Empires, Starcraft, Civilization, en wel in opklimmende volgorde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
's Nachts is er tijd voor Counter-Strike Source , Day of Defeat Source en eindeloze stapels studeermateriaal.
Fair enoughquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben ook een stressbal.
Maar:![]()
Of, om met Pracissor te spreken: "Je hebt nu haar hele kont wel gehad"
[..]
Oh ja?
*bladert door administratie*
Oh ja!
En jij bent slechts éénmaal gekloond?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wat ik zei. Doet ook niet ter zake.
Ik weet wel dat ik mijn post had ge-edit omdat het niet netjes was maar iemand was zo "aardig" om mijn post te melden in het feedback topic van NWS.
Da's nou jammer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:40 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Terwijl ik me daar niets van kan herinneren![]()
Heb je iets bitterders?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:43 schreef Sickie het volgende:
[..]
Fair enough. Samboekaatje?
Ik doe btw alles 2 keer, net als met verven. 1 keer is vaak niet dekkend.![]()
Tijd geleden dat ik met civilization en starcraft bezig ben geweest. Momenteel Battlefield 2 wat de klok slaatquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Age of Empires, Starcraft, Civilization, en wel in opklimmende volgorde.
Een forum ban en twee FP bans volgens mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:43 schreef Floripas het volgende:
En jij bent slechts éénmaal gekloond?
Heb jij wel gehoord wat Yvonne over me zei?
Ik ben beter in economie opbouwen (ja, écht waar!) dan in vechten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:45 schreef Sickie het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik met civilization en starcraft bezig ben geweest. Momenteel Battlefield 2 wat de klok slaat.
Herfstbok.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:46 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik doe soms verzoekjes.Wat heeft je voorkeur?
Wat is een FP-ban?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een forum ban en twee FP bans volgens mij.
Ja, maar, ze noemde mij. Mij! Ze zei mevrouw tegen me.quote:Ik heb niet gehoord wat yvonne over je zei. Fokradio vind ik te suf om mijn tijd aan te besteden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |