SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie biedt betere ideeen?censuur :O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, da's flauw.
Doe maar deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.censuur :O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.censuur :O
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:53 schreef AgLarrr het volgende:
Ik zou het systeem wat ze in Duitsland hebben willen invoeren. Voor de jeugd verplicht: Eén jaar militaire dienst of sociale dienstverlening naar keuze. Goed voor sociaal besef en/of discipline.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:38 schreef Floripas het volgende:Zelfde,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Stel, jij hebt het voor het zeggen... Je mag, eenmalig, een veto uitspreken over een onderwerp-naar-keuze in de Nederlandse politiek. Jouw stem is bindend. Maar let wel: dit is een eenmalige kans, dus denk goed na!
TS begint, maar ik stel voor om spoiler-tags te gebruiken, en eerst je eigen "veto" te posten, voor je andere "veto's" gaat lezen.
Mijn keuze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie biedt betere ideeen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:26 schreef Argento het volgende:
[..]hear hear!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 4 december 2005 18:46 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als jij bij mij alles onder schijt schiet ik je ook dood.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:26 schreef Argento het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.censuur :O
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]Over naieve mensen gesproken. Ik verkeer wel in de overtuiging dat geen enkele politieke partij, eenmaal in de regering, de tijd aangebroken acht om burgertjes te pesten. Waarom zouden ze ook? Ieder lid van een politieke partij, ieder lid van de regering, is zelf nu eenmaal óók een burger. Feit is echter dat het besturen van een land en het voeren van politiek niet altijd tot de meest populaire maatregelen leidt. Als je dan nog bent opgezadeld met een volk dat weigert in te zien dat, met name in tijden als deze, inpopulaire maatregelen niet per definitie ook slechte maatregelen zijn en dan op de koop toe suggereert dat zij het zelf wel beter zou doen, ja, dan is politiek voeren bijzonder lastig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je er nou toch in godesnaam bij dat jij, een willekeurige burger, wel in staat zou zijn de juiste politiek te voeren? Het is toch een totaal zwakzinnig (en onwerkbaar) idee dat het volk het beleid van de volksvertegenwoordiging periodiek zou moeten heroverwegen en waar nodig zou moeten herzien? Waar hebben we dan in godesnaam een volksVERTEGENWOORDIGING voor nodig?
en nogmaals, WAAR HAAL IK GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DE TIJD VANDAAN????
We hebben nu al geen zin om eens in de zoveel tijd naar de stembus te banjeren. Als er Tweede Kamer verkiezingen zijn, komt krap an 60% van de kiezers opdraven. Bij de gemeenteraad (toch dicht bij huis) geloven de meesten het wel, en als ze al weten dat er zoiets bestaat als een Europarlement, dan is dat al mooi meegenomen, maar ervoor stemmen, ho maar. En dan kom jij met het onzalige idee (zout toch op met je spoilertags) dat juist dat volk om de drie maanden ns totale dossiers zou moeten scannen en inpopulaire maatregelen zou moeten vervangen voor wel populaire maatregelen. Of zij ook de juisten zijn... ach, who cares? Het volk heeft het besluit genomen en in een dergelijke regeringsvorm waarin de volksvertegenwoordiging tijdens een regeringsperiode haar werk uit handen geeft aan diegenen die zij uberhaupt zou moeten vertegenwoordigen, hoeft het volk aan niemand verantwoording af te leggen, want verantwoording aan jezelf afleggen is nu eenmaal een contradictio interminis.
Weet je wat? We schaffen de verkiezingen wel af, want wat heeft het voor zin om een volksvertegenwoordiging te kiezen als ik in de praktijk toch eens om de drie maanden het werk zelf nog ns over moet doen?
Heb je enig idee hoeveel besluiten de volksvertegenwoordiging neemt? Vind je ook dat het volk regeringsbesluiten nog eens over moet doen? Heb je uberhaupt ergens een idee van?When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Stel, jij hebt het voor het zeggen...
Mijn keuze:beter dan wat? je hebt er niet eens over nagedacht; dit is zulk een versleten onderwerp dat ik nog liever de hele avond ga knarsetandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie biedt betere ideeen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freakonomics: a rogue economist explores the hidden side of everything
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm nobody's sheep
Het is vandaag zaterdag, hoezo, waar haal ik de tijd vandaan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Argento ==> Wat een gevloek, waar haal je de tijd vandaan voor zo'n lulverhaal??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik generaliseer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Lonewolf2003 op 17-10-2005 17:07:08 ]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:38 schreef Floripas het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, da's flauw.
Doe maar deze:De NS noch het energienet zijn geprivatiseerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Say your prayers
Zou je ook willen uitleggen waarom? Ik hoor deze geluiden vaker, ik heb zelf ook wel een idee, maar wat is jouw motivatie?quote:- provinciale bestuurslaag opheffen;
- eerste kamer opheffen;
Een hele sterke.quote:defensie zal niet langer een ondergeschoven kindje zijn, er wordt een duidelijke filosofie ontwikkeld met onze plaats in de internationale gemeenschap en onze bondgenoten als belangrijk aspect, er wordt een plan ontwikkeld om op termijn ons defensieapparaat op deze filosofie aan te passen;
Note to self: zorgvuldiger formuleren.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:05 schreef Sickie het volgende:
[..]
De NS noch het energienet zijn geprivatiseerd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is het aardig ondemocratisch om zo'n vetosysteem te hebben. Mijn mening hoeft die van een ander niet te zijn. Mocht ik toch dictatoriale krachten hebben dan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
Ach, ik vind het eigenlijk wel prettig dat er regels zijn zodat niet iedereen zomaar allerlei bouwsels op z'n terrein mag plempen. Over (horizon)vervuiling en lelijkheid gesproken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:38 schreef Speth het volgende:
.. De rol van gemeenten hoort beperkt te zijn tot de infrastructuur zelf, en niet tot wat zich op prive terrein bevindt.
Wat daarvoor in de plaats komt kan niet lelijker zijn dan kloonnieuwbouw, bovendien zal je voor het bouwen van een huis (tenzij je toevallig mijn pa bent) toch een architect moeten inhuren, die er enige creativiteit op los moet laten en ook niet zomaar wat neerzet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:11 schreef Jean_Le_Blanc het volgende:
[..]
Ach, ik vind het eigenlijk wel prettig dat er regels zijn zodat niet iedereen zomaar allerlei bouwsels op z'n terrein mag plempen. Over (horizon)vervuiling en lelijkheid gesproken.
Het spijt me meiske maar je hebt ongelijk. De NS zijn niet geprivatiseerd maar verzelfstandigd. Dat betekent dat het overheidsbedrijf is omgevormd tot een privaatrechtelijk bedrijf, maar dat de overheid nog wel de aandelen in bezit heeft. Deze aandelen worden momenteel beheerd door het ministerie van financien. In het geval van privatisering is dit laatste niet het geval. Ergo, de NS is niet geprivatiseerd.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Note to self: zorgvuldiger formuleren.
De NS zijn overigens wél geprivatiseerd.![]()
Technicalitiesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:18 schreef Sickie het volgende:
[..]
Het spijt me meiske maar je hebt ongelijk. De NS zijn niet geprivatiseerd maar verzelfstandigd. Dat betekent dat het overheidsbedrijf is omgevormd tot een privaatrechtelijk bedrijf, maar dat de overheid nog wel de aandelen in bezit heeft. Deze aandelen worden momenteel beheerd door het ministerie van financien. In het geval van privatisering is dit laatste niet het geval. Ergo, de NS is niet geprivatiseerd.
![]()
![]()
Ik zit nu hardop te lachen van pret hier achter mijn pc. Is dit de Floripas-manier van toegeven dat ze er een tikkeltje naast zat?quote:
Misschien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:49 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik zit nu hardop te lachen van pret hier achter mijn pc. Is dit de Floripas-manier van toegeven dat ze er een tikkeltje naast zat?![]()
En wat voor reactie kan ik verwachten van Floripas als ze er echt een roteind naast zit? Zegmaar, als ze privatisering en verzelfstandiging door elkaar haalt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Misschien.![]()
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
Dit is de Floripasmanier van toegeven van een tikje ernaast.
at is geen roteind.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:56 schreef Sickie het volgende:
[..]
En wat voor reactie kan ik verwachten van Floripas als ze er echt een roteind naast zit? Zegmaar, als ze privatisering en verzelfstandiging door elkaar haalt?![]()
Hmmm ik vind het toch wel een aanzienlijk eindje hoor. Zeker voor een staatssecretaris in spe is het een niet te onderschatten eind. Dit soort slip-ups kan tot aftreden leiden zegmaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |