Jezus man, wat een metafoor ook echtquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:16 schreef Biogarde het volgende:
Ja, want een scheet van een ander neem je ook eerst volledig over je longen om zo naderhand te bepalen of het wat was.
Dit dus, 99 van de 100 gevallen blijkt het dan gewoon kut te zijn. Je kan wel alles 'een kans geven' maar dan ben je gewoon steeds kutmuziek aan het luisterenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:20 schreef Flurry het volgende:
Als muziek de eerste 5 seconden al matig is, dan wordt het sowieso niks meer.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:19 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Nickelback is zo een 5 sec-en-afzet muziek.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:16 schreef Arcturus het volgende:
Niet helemaal eens bij sommige rappers bijvoorbeeld hoor je na 3 seconden al dat het niks is. Aan de andere kant eens als mensen al bij de eerste toon janken dit is oorkankergeef me de nieuwe dj sandstorm
Ik moest lachenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:16 schreef Biogarde het volgende:
Ja, want een scheet van een ander neem je ook eerst volledig over je longen om zo naderhand te bepalen of het wat was.
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Bij rappers weet je al dat het niks is nog voordat je het opzet
Na 3 seconden weggekliktquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:10 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Inderdaad want dit is echt ZO slechtHahaha degene die dit heeft gemaakt moet echt talentloos zijn! Ik ga nu maar weer even Iron Maiden aanzetten en met mijn lange ongewassen haren headbangen want dát is tenminste wel échte muziek ipv die fopnegers
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:16 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:10 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Inderdaad want dit is echt ZO slechtHahaha degene die dit heeft gemaakt moet echt talentloos zijn! Ik ga nu maar weer even Iron Maiden aanzetten en met mijn lange ongewassen haren headbangen want dát is tenminste wel échte muziek ipv die fopnegers
![]()
![]()
Hoeveel metal nummers heb jij uitgeluisterd? ... precies! (tenzij je antwoord meer dan 20 was)quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:10 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben jij het neefje van Crane/Ritmo?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:10 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Public Enemy.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:15 schreef Sinterlexxxus het volgende:
It ain't hard to tell![]()
![]()
''I got a letter from the government, the other day, I opened, and read it, it said they where suckers!''
Ik heb beter van hem gehoord, maar ik hou ook meer van maatschappelijk-kritische hiphop/rap (wat hij ook wel heeft gedaan).quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:10 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
heb jij toevallig de versie van zanger bob met dat ze een oude klassieke rap muziek hebbe draaie?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:18 schreef Bonzai. het volgende:
Nou TS, geef dit maar eens een kans![]()
Al is die tweede best wel een baas
Ken je Immortal Technique alquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:49 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Ik heb beter van hem gehoord, maar ik hou ook meer van maatschappelijk-kritische hiphop/rap (wat hij ook wel heeft gedaan).
Edit: dit dus
Als je dan toch maatschappelijk-kritische muziek wil moet je Pink Floyd's Animals luisteren, dat is pas muziekquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:49 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Ik heb beter van hem gehoord, maar ik hou ook meer van maatschappelijk-kritische hiphop/rap (wat hij ook wel heeft gedaan).
Edit: dit dus
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:29 schreef koffiegast het volgende:
[..]
heb jij toevallig de versie van zanger bob met dat ze een oude klassieke rap muziek hebbe draaie?
Ik hou niet van Pink Floyd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als je dan toch maatschappelijk-kritische muziek wil moet je Pink Floyd's Animals luisteren, dat is pas muziek
Ja omg ik praat wat in een microfoon op een beatje over Uzi's en het straatlevuh. Dat kennen we echt nog nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:10 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik pingel wat op een gitaar en zing een semi-filosofisch liedje over het leven, dat kennen we nog nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:44 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Ja omg ik praat wat in een microfoon op een beatje over Uzi's en het straatlevuh. Dat kennen we echt nog niet
Mijns inziens de definitie van kutmuziek, dit.
Nee er was een andere, je had nog een met 50 cent, maar diegene die ik zocht was echt zo'n gangsters paradise stem met een echte oldskool achtige rap nummer. Heb zelf nog zitten zoeken, maar denk dat ie weg isquote:
Mijn muzieksmaak is enorm eclectisch, maarPink Floyd valt gewoon niet in mijn smaak.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Stop dan maar meteen met muziek luisteren.
Dat was sarcastisch/cynisch, of was dat niet op mij bedoeld?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:25 schreef GioStyle het volgende:
Iron Maiden goed vinden en Nas bagger.
Waar gaat het toch heen met de wereld.
meh, pink floyd heeft voor een ''SUPERBAND'' veels te veel zaadnummers hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Stop dan maar meteen met muziek luisteren.
Pink Floyd heeft geen zaadnummers tot en met The Wall.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
meh, pink floyd heeft voor een ''SUPERBAND'' veels te veel zaadnummers hoor
Pink Floyd had natuurlijk wel de tijd mee, toendertijd was het wellicht nieuw en orgineel. Voor alles wat nu uit komt zijn er 100 andere bands die precies hetzelfde doen met de zelfde middelen voor promotie.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
meh, pink floyd heeft voor een ''SUPERBAND'' veels te veel zaadnummers hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |