Heftige pijnen die steeds erger lijken te worden plus een tets op de smoel met een boken om het allemaal wat samen te vatten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar wat is er nou precies gebeurd?
Buiten dat het natuurlijk onwaar is, maar mensen kunnen zichzelf nu eenmaal niet ontkennen, ben je hopelijk zelf niet zo goedkoop als deze opmerking is.quote:
Nee, das Haagsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is dat een pars pro toto?
IS DAT EEN PARS PRO TOTO?!?
quote:Ik heb de cartoon gezien.
Hij legt een hypocrisie bloot die ik niet wíl zien.
Ik kan alleen maar naar die baby en die verschrompelde tietjes kijken.
Oh. Waar moet ik wrijven?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:02 schreef Sickie het volgende:
[..]
Heftige pijnen die steeds erger lijken te worden
Wat is een boken?quote:plus een tets op de smoel met een boken om het allemaal wat samen te vatten.
- Met name in mijn nek, hoofd, slapen en achter/in mijn ogen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh. Waar moet ik wrijven?
[..]
Wat is een boken?![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Buiten dat het natuurlijk onwaar is, mensen kunnen zichzelf nu eenmaal niet ontkennen, ben je hopelijk zelf niet zo goedkoop als deze opmerking is.
Wát wil ik precies niet zien, Harry?quote:
*pakt rozenolie*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:07 schreef Sickie het volgende:
[..]
- Met name in mijn nek, hoofd, slapen en achter/in mijn ogen.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
*pakt rozenolie*
Maar, zeg hé, ik ga niet in je ogen wrijven.
Hooguit verkapt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:03 schreef Floripas het volgende:
Hee, is dit anti-semitisch, of niet?
[Feedback] Het digitaal vragenuurtje
Wat denken jullie?
Ik slaap zelden voor half twee, en word zelden na achten wakker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:15 schreef Sickie het volgende:
Zeg moet jij niet in je nest liggen zo onderhand, of moet je morgen niet arbeiden? Of heb je net als ik insomnia als excuus?
Je hebt een punt. Wie maakt 'm erop attent?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hooguit verkapt.
Maar laat McCarthy er zelf antwoord opgeven. Speculaties leiden tot niets.
Tip: nooit Theo van Gogh serieus nemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:16 schreef Godslasteraar het volgende:
Wallage volgens Theo van Gogh
......
De haat tegen Amerika en de dwangmatige behoefte aan nieuwe verworpenen der aarde als clientèle, drijven stakkers als Wallage rechtstreeks in de armen van lieden die, eenmaal aan de macht, als eersten joden zullen willen onderwerpen.
Mochten de zegeningen van Allah in Nederland leiden tot een heerschappij van muzelmannen, dan zal Jacques Wallage als eerste gevraagd worden om namens de Joodse Raad samen te werken met de nieuwe bezetter.
Een hele eer.
![]()
McCarthy leest dat vast wel en anders post je het als 'sub' in een antwoord op hem in een andere threadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:17 schreef Floripas het volgende:
Je hebt een punt. Wie maakt 'm erop attent?
Een mod maar lief aankijken?
Hee, Sidekick...
Speculeren is de basis voor politiek gebabbel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hooguit verkapt.
Maar laat McCarthy er zelf antwoord opgeven. Speculaties leiden tot niets.
Klinkt me bekend in de oren. De enige uurtjes dat er echt rust is, is als de mensen om me heen liggen te ronken. Overdag valt zoiets ook wel te simuleren door gewoon je mobiel thuis te laten. Niks is zo lekker dan onbereikbaar zijn. Het blijven klotedingen eigenlijk, die telefoons.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik slaap zelden voor half twee, en word zelden na achten wakker.
's Nachts is Floripastijd. Geen telefoon, geen zeurende familie, geen mail. Hmmmm.
Maar wachten op het antwoord van McCarthy lijkt me een stuk beter dan nu allerlei conclusies te trekken aan de hand van zijn post.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:20 schreef Bluesdude het volgende:
Speculeren is de basis voor politiek gebabbel.
Gheghe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:20 schreef Sickie het volgende:
[..]
Klinkt me bekend in de oren. De enige uurtjes dat er echt rust is, is als de mensen om me heen liggen te ronken. Overdag valt zoiets ook wel te simuleren door gewoon je mobiel thuis te laten. Niks is zo lekker dan onbereikbaar zijn. Het blijven klotedingen eigenlijk, die telefoons.
Nu nog een keer weer fit en gezond. Ik wil ook wel weer es flink van leer kunnen trekken.
Deze drie lopen er nogal mee te koop, met hun joodse identiteit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:20 schreef MrX1982 het volgende:
Nooit geweten dat Wallage joods is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |