Goed'morgen. Wil je nu aan mijn ampele boezem?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:53 schreef Sickie het volgende:
Meurning allen.
Ik heb ook een electrische kachel.. stekker in het stopcontact , en het ziet eruit als een houtvuur kacheltje. Wel duur stoken, maar het heeft wel een beetje "the looks"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:53 schreef sigme het volgende:
Aardgas is een luxe. Wel een beetje saai ook.
Gelukkig kan ik geen filmpjes bekijken. Dat scheelt een hoop kokhalzen. Ik ben evenals Floripas erg gevoelig voor beeldmateriaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:59 schreef Drugshond het volgende:
10 Duvels in 1 uur
Op het einde is het iets of wat onsmakelijk
Ja, dat deel viel dus niet te verenigen met het beperkte budget. Baanloos: geen geld, wel tijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb ook een electrische kachel.. stekker in het stopcontact , en het ziet eruit als een houtvuur kacheltje. Wel duur stoken, maar het heeft wel een beetje "the looks"
Yes please.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Goed'morgen. Wil je nu aan mijn ampele boezem?
Kom maarquote:
Sorry laivert . Kusje?quote:Je bent trouwens wel een beetje laat.![]()
*Sickie nestelt zich tegen de zachte voorgevel van Sigme.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Kom maarBeetje zachtjes vleien graag.
[..]
Sorry laivert . Kusje?![]()
Floripas kent mijn rooster niet goed. Madiwo ben ik niet echt vroeg. Ik log dan pas na 7'en vanaf kantoor in![]()
Hmmmquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:10 schreef Sickie het volgende:
[..]
*Sickie nestelt zich tegen de zachte voorgevel van Sigme.![]()
![]()
Tamelijk. Maar het sluit zoveel mogelijk aan bij het vroege rooster dat op andere dagen gehandhaafd wordt. En om 16u vrij is óók lekker vroeg.quote:Net na zevenen is wel behoorlijk vroeg om op kantoor te zijn niet?
Altijd prettig om gekoesterd te worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmmm. Ik heb niks met kinderen, maar mannen moet je koesteren
![]()
[..]
Tamelijk. Maar het sluit zoveel mogelijk aan bij het vroege rooster dat op andere dagen gehandhaafd wordt. En om 16u vrij is óók lekker vroeg.
Doe jij iets voor de kost?
Altijd fijn gewaardeerd te wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:28 schreef Sickie het volgende:
[..]
Altijd prettig om gekoesterd te worden.![]()
Ik ben 'tester' bij een groot ICT bedrijf. Tekstanalyse, scenarioschrijven, testuitvoer, rapporteren.quote:Momenteel is het half-half bij mij. Deels werken en deels masteren. Hopelijk op korte termijn alleen nog dat eerste. Ik ben werkzaam als vertegenwoordiger / marketingmedewerker bij een klein bedrijfje waar ook een stuk advieswerk bij komt kijken. En jij, waar houd jij de kachel mee brandende?![]()
Een echte ICT vrouw in ons middenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Altijd fijn gewaardeerd te worden
[..]
Ik ben 'tester' bij een groot ICT bedrijf. Tekstanalyse, scenarioschrijven, testuitvoer, rapporteren.
Nog een vraagje: hoe oud ben jij? Ik zie dat je op fok twee weekjes jonger bent dan ik. Jij moet dan ook lang een slapend bestaan geleid hebben, toch? Wat heeft je geactiveerd?
Afgelopen jaren naast werk Bedrijfskundige Informatica aan de HTS, kort HBO. Nauwelijksn kennis, wel papiertje opgestoken. Daarvoor gefaald in alle opleidingen: las-opleiding, NL taal & letterkunde. Bij PTT via eenvoudig telefoonwerk omhooggerold.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:43 schreef Sickie het volgende:
[..]
Een echte ICT vrouw in ons midden. Ook opgeleid in die richting?
Niet kon posten? Hoe doe je dat?quote:Ik ben 26 jaartjes![]()
. En ik heb inderdaad periodes gehad dat ik lurkte, weinig postte of simpelweg niet kon posten.
Ik kan me trouwens niet herinneren jou hier in het verleden gesignaleerd te hebben. Klopt dat?
Aha TMapquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:37 schreef sigme het volgende:
Ik ben 'tester' bij een groot ICT bedrijf. Tekstanalyse, scenarioschrijven, testuitvoer, rapporteren.
Nog een vraagje: hoe oud ben jij? Ik zie dat je op fok twee weekjes jonger bent dan ik. Jij moet dan ook lang een slapend bestaan geleid hebben, toch? Wat heeft je geactiveerd?
Wel op school, niet in de praktijk. Ook niet een beetje. We heten hier gestructureerd te testen. Hetgeen vervolgens geheel informeel wordt ingevuld.quote:
Nauwelijks kennisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Afgelopen jaren naast werk Bedrijfskundige Informatica aan de HTS, kort HBO. Nauwelijksn kennis, wel papiertje opgestoken. Daarvoor gefaald in alle opleidingen: las-opleiding, NL taal & letterkunde. Bij PTT via eenvoudig telefoonwerk omhooggerold.
[..]
Niet kon posten? Hoe doe je dat?
Ik heb me hier na registratie meer dan een jaar niet vertoond, vorig jaar ben ik maanden min of meer werkloos geweest, het tijdsoverschot heb ik deels hier lurkend doorgebracht. Via de vermakelijker subfora wat opvallender users gaan volgen, daarmee bij POL terecht gekomen. Uiteindelijk mijn schroom overwonnen en mee gaan babbelen.
Die lasopleiding kan ik me nóg kwaad over makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:00 schreef Sickie het volgende:
[..]
Nauwelijks kennis. Als ik je postgeschiedenis er eens op nasla moet ik zeggen dat me dat zeer verbazingwekkend in de oren klinkt. Waar zijn al die opleidingen op niets uitgelopen als ik vragen mag?
Ik ben niet zo overtuigd van mijn gelijkquote:Enne door soms op de wat lange tenen van een mod te springen is het prima mogelijk om een poosje niet te kunnen posten hoor.Vanwaar die schroom in de eerste instantie?
Hoeveel huillies112 ga je de klas uit bonjoeren ?. Denk je wel om je targetsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:08 schreef George-Butters het volgende:
morguh!! Ook ik ben ingelogd op mijn werk
De 1e les begint pas om 10.55
Volgende les hebben ze een grote toets. Alleen deze les nog voor vragen of om dingen na te kijken. Dat houdt ze wel rustig. (hoop ik)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoeveel huillies112 ga je de klas uit bonjoeren ?. Denk je wel om je targets
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet zo overtuigd van mijn gelijk![]()
OMG, ken het probleem. Uiteindelijk hebben we dat opgelost door de programmeurs de testwerkzaamheden te laten uitvoeren. Omdat ze haarfijn kunnen beschrijven wat er precies fout gaat, en een oplossingsrichting kunnen aanbieden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:58 schreef sigme het volgende:
Wel op school, niet in de praktijk. Ook niet een beetje. We heten hier gestructureerd te testen. Hetgeen vervolgens geheel informeel wordt ingevuld.
En dan bedoel ik echt dat hetzelfde document in de handen van de een tot 1 testgeval leidt en in handen van de ander tot 200. Maar meestal surfen we gewoon wat![]()
Wat is er die week voorgevallen dan? Boterde het gewoon niet of werd je buitengesloten of iets dergelijks? Klinkt iig niet mals allemaal. Ik ken het wel hoor, problemen op school / opleiding. Om soms moedeloos van te worden. Maar zo te horen is alles toch nog goedgekomen. Je bent wel happy met je huidige baan / collega's?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Die lasopleiding kan ik me nóg kwaad over maken. Uiteindelijk liep dat definitief mis doordat alle meisjes in de metaal (landelijk, meisjes in 1e jaar beroepsopleidingen metaal streekscholen) *gedwongen* met elkaar op kamp moesten. Een week weg van mijn opleiding dus, weg uit de groep met al die jongens. Het was al moeilijk genoeg als 18jarige VWO-meisje tussen die 16-jarige LTS-jongens, die week was de nekslag.
Daarna geprobeerd op "normaler" niveau te scholen, maar ik leefde toen nog in de veronderstelling een alfa te zijn. Ben ik niet, echt niet, wat een geneuzel. Toen dat ook mislukte ben ik maar gewoon werkloos geworden, dat was toch de verwachte uitkomst, of je nu een studie afrondde of niet.
[..]
Ik ben niet zo overtuigd van mijn gelijk![]()
De theorie is niet zo gek, en hier zelfs tot op een redelijk niveau best werkzaam. Met een afdeling die functioneel ontwerpen maakt, bouwers die zich bezig houden met de technische uitvoering ervan, en een testafdeling die vervolgens op basis van het functioneel ontwerp de interpretatie van de bouwers kritisch belicht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
OMG, ken het probleem. Uiteindelijk hebben we dat opgelost door de programmeurs de testwerkzaamheden te laten uitvoeren. Omdat ze haarfijn kunnen beschrijven wat er precies fout gaat, en een oplossingsrichting kunnen aanbieden.
Al dat testen is leuk...(kuche)... maar zonder direct contact met de ontwikkelafdeling krijg je vaak warrige toestanden van wat nu eigenlijk precies bedoeld wordt.
Hij schreef dat hij een hekel heeft aan mcs, maar eh... hij is zelf toch ook een MC, weliswaar met hoofdletters, maar toch...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:20 schreef Monidique het volgende:
Gezien McCarthy's algemene oeuvre en zijn opmerking dat de Turken en Marokkanen met hun stank de Duiters hebben verjaagd, weet ik niet waar men eigenlijk over moet speculeren.
quote:Van Dale wijzigt 'neger'
ROTTERDAM, 17 OKT. In de veertiende druk van de Grote Van Dale, die vanmiddag in Amsterdam is gepresenteerd, is onder meer de definitie van het woord neger aangepast. Toegevoegd is dat dit woord, in de betekenis 'afstammeling van de in vroeger tijd in Amerika ingevoerde negerslaven', door sommigen als scheldwoord wordt ervaren. In 2002 dreigde een actiegroep nog Van Dales op de brandstapel te gooien als het beledigende neger niet werd geschrapt.
Bij het woord allochtoon ontbreekt deze kanttekening, hoewel steeds meer allochtonen deze aanduiding als negatief en stigmatiserend ervaren. Bij deportatie is toegevoegd dat dit wordt gebruikt voor '(gedwongen) uitzetting van ongewenste personen'. In 2004 zette minister Verdonk (VVD, Vreemdelingenzaken) ex-minister Pronk nog haar werkkamer uit omdat hij dit woord had gebruikt.
Aan de nieuwe editie van de Grote Van Dale zijn zo'n tienduizend nieuwe woorden en betekenissen toegevoegd. Veel nieuwe woorden zijn afkomstig uit de 'integratieproblematiek', meldt de redactie, met woorden als allochtonenstop, inburgeringsplicht, monoculturalisme en uitburgeren. Ook zijn er relatief veel Turkse en Arabische woorden toegevoegd, waaronder halal, haram en hawala. De invoering van de euro heeft nieuwvormingen opgeleverd als euroconversie en gevoelsinflatie.
De vorige editie van de Grote Van Dale verscheen in 1999. Toen week het woordenboek nog op een aantal punten af van het Groene Boekje, de officiële spellinggids van het Nederlands. Nu zijn er geen spellingsverschillen meer met het Groene Boekje, waarvan de nieuwe editie afgelopen zaterdag werd gepresenteerd. Op de cd-rom bij de nieuwe Grote Van Dale is ook de vroegste voorloper van dit woordenboek opgenomen, uit 1864. In boekvorm is deze zeer zeldzaam.
Waren het allemaal maar Samir A. studenten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:14 schreef George-Butters het volgende:
Volgende les hebben ze een grote toets. Alleen deze les nog voor vragen of om dingen na te kijken. Dat houdt ze wel rustig. (hoop ik)
En anders gaan er maximaal 6 uit vandaag2 per les is vaak voldoende....
quote:Samir A. is 'voorbeeldige student'
Uitgegeven op 18 oktober 2005 om 08:11 uur
(Novum) - Samir A., het vermeende lid van terreurnetwerk de Hofstadgroep dat vrijdag met zes andere terreurverdachten werd aangehouden, is een 'voorbeeldige student'. Hij volgt de opleiding chemie aan de Hogeschool Leiden. Nederlands Dagblad sprak met directeur techniek John van der Willik.
Deze zegt dinsdag in de krant dat A. serieus met zijn studie bezig was. Hij was 'belangstellend' en miste nooit een les. "Als alle studenten dezelfde studiehouding hadden als Samir, hadden we minder studieuitval." De docenten hebben nooit iets gemerkt van de extreme denkbeelden die A. zou aanhangen. "Laat staan dat hij hier recruteerde voor de jihad," aldus de directeur.
Helemaal niks, maar ik moest als enige meisje een week op kamp, alle jongens uit mijn klas moesten gewoon naar school. Toen ik terugkwam lag ik definitief uit de groep.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:26 schreef Sickie het volgende:
[..]
Wat is er die week voorgevallen dan? Boterde het gewoon niet of werd je buitengesloten of iets dergelijks?
Ja hoor, lekker zakelijkquote:Je bent wel happy met je huidige baan / collega's?
Je noemt het alleen nog evenquote:Ik ook niet maar als je het met overtuiging brengt dan kom je met een hoop beweringen weg. En je hoeft ook niet gelijk bang te zijn voor de "pek en veren sanctie" als je er een keer naast zit.
Kijk maar in het "stel dat jij... " topic. Daar sloeg ons Floripas ook de plank mis voor wat betreft de privatisering van de NS. Het is heus niet zo dat ik nu elke kans aangrijp om haar dat onder de neus te wrijven hoor.
![]()
Dat is nu het recht/gelijk van de sterkste.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:35 schreef Monidique het volgende:
Saddam Hoessein staat terecht voor de executie van zo'n honderdvijftig burgers in 1982 nadat hij daar beschoten was. En terecht. Amerika doodt tientallen burgers, waaronder vrouwen en kinderen, nadat er in de buurt vijf Amerikanen zijn omgekomen. Dit echter is uiteraard de War on Terror.
Bekend probleem, omdat het F.O te kort door de bocht is. Maar is wel hetgeen waarvoor de klant betaald heeft. Het specificatie document (mits bijgewerkt) kan afwijkingen bevatten omdat er technisch (noodgedwongen) keuzes zijn gemaakt in overleg met de klant (die de klant altijd vergeet op belangrijke acceptatie momenten). En als tester kijk je primair naar het F.O. en niet zo zeer naar het uiteindelijke bouwsel. En vaak komt de klant nog on the fly met voorstellen om nog wat dingen aan te passen (= veelal meerwerk). Waardoor het FO alsook het specificatiedocument out of scope geraken en eigenlijk alle deelsystemen weer opnieuw getest moeten worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:29 schreef sigme het volgende:
Maar het niveau is bedroevend, het FO wordt uitgewerkt in een soort handleiding0achtige Usecase, glibberig en voor velerlei uitleg vatbaar. En dan heeft de testafdeling vanalles gefomaliseerd, maar níet de specificatie-aanpak.
Je zou eens moeten verdiepen in "Junctoren Logica", om stellingen te bewijzen of te verwerpen. Daaruit kun je soms leuke conclusies trekken. Heerlijk abstract, maar juist toegepast is het een heel bruikbaar concept. Lijkt een beetje op het vereenvoudigen van pneumatische WTB-schema's maar dit gaat veel verder.quote:Gelukkig is mijn rol: tekstanalyse en aannames opsporen is voor veel zaken bruikbaar. Discussiefora bijvoorbeeld
Een beetje kamp voorziet in voldoende alcohol om die nadelen te compenseren. Ik zou de organisatie aansprakelijk stellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar ik moest als enige meisje een week op kamp, alle jongens uit mijn klas moesten gewoon naar school. Toen ik terugkwam lag ik definitief uit de groep.
Verder is een week kamp toch al niet mijn hobby, laat staan een kamp *bedoeld* voor LTS-niveau leerlingen, of een kamp met *meisjes* (*ril*)
[..]
Ja hoor, lekker zakelijk
[..]
Je noemt het alleen nog evenMag ik assistente worden in je kabinet?
Ik bekijk de meeste problemen / ontwikkelingen / gewenste ontwikkeling genuanceerd. Dat staat lekkere stellingname wat in de weg. Maar soms weet ik er wel een aardig stukje proza uit te persen.
Een kamp voor 16jarige LTS meisjes, daar help geen alcohol tegen, en het is er ook niet. Kamp met gemixte bezetting en veel drank, ja dan vermaak ik mij en anderen. Kan ik wel beter vrijgezel zijn trouwensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:51 schreef Sickie het volgende:
[..]
Een beetje kamp voorziet in voldoende alcohol om die nadelen te compenseren. Ik zou de organisatie aansprakelijk stellen. Maar ik snap het wel hoor. Niks is zo kloten dan ergens moeten zijn en je er niet thuisvoelen.
Ik probeer me een paar jaar ambitieloos te houden. Vorige baan kreeg ik verantwoordelijkheden. *brr*quote:Mooizo. Nog ambities / groeimogelijkheden binnen het bedrijf waar je werkt?
Met 1/3 Balkenende ben ik tevree hoor, meer dan. Je kan me nuttiger ter ondersteuning inzetten, dan ben ik leuker, productiever en houdbaarder.quote:Ik denk trouwens dat ik nog wel een ministerschap voor je heb rondslingeren ergens. Voorkeur voor een bepaalde post, en hoeveel Balkenendes wil je verdienen? Daarna moeten we trouwens wel wat ongenuanceerde hardliners binnenlokken. Die rol kan ik niet meer op me nemen. Ik begin soft te worden.....![]()
Geduld, overzicht, een lichte vermoeidheidquote:Vroegah, toen drempels nog kuilen waren en de kippen nog achteruit liepen was ik een bevlogen, continue olie op het vuur gooiende provocateur. Tegenwoordig noem ik mezelf een gematigd liberaal. Wat het volgende is, ik wil het eigenlijk niet weten.![]()
Moet ik 'm knupppelen?quote:Ik kom er trouwens net achter dat tandartsen a-sociaal zijn.
Een vrouw die van herfstbok en Civilization houdt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:59 schreef achterhetspoor het volgende:
klote koekjes.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je zou eens moeten verdiepen in "Junctoren Logica", om stellingen te bewijzen of te verwerpen. Daaruit kun je soms leuke conclusies trekken. Heerlijk abstract, maar juist toegepast is het een heel bruikbaar concept. Lijkt een beetje op het vereenvoudigen van pneumatische WTB-schema's maar dit gaat veel verder.
http://www.humansecurityreport.info/press/Press_Release.pdfquote:The number of armed conflicts has declined by more than 40%
since 1992. The deadliest conflicts (those with 1000 or more
battle-deaths) dropped even more dramatically––by 80%.
The number of international crises, often harbingers of war, fell
by more than 70% between 1981 and 2001.
Wars between countries are more rare than in previous eras and
now constitute less than 5% of all armed conflicts.
The number of military coups and attempted coups has declined
by some 60% since 1963. In 1963, there were 25 coups or
attempted coups; in 2004, there were 10. All failed.
Twee-derde van de afname is te danken aan het einde van het kolonialisme en bemoeienis van internationale organisaties, met name de VN.quote:First, was the end of colonialism. From the early 1950s to the early
1980s, colonial wars made up 60–100% of all international conflicts
depending on the year. Today there are no such wars.
Second, was the end of the Cold War, which had driven approximately
one-third of all conflicts in the post–World War II. This removed any
residual threat of war between the major powers, and Washington and
Moscow stopped fueling “proxy wars” in the developing world.
Third, was the unprecedented upsurge of international activities
designed to stop ongoing wars and prevent new ones starting that took
place in the wake of the Cold War.
[...]
The UN did not act alone, of course. The World Bank, donor states,
regional organizations and thousands of NGOs worked closely with UN
agencies––and often played independent roles of their own. But the
UN, the only international organization with a global security mandate,
has been the leading player.
[..]
A
recent RAND corporation study, for example, found that two thirds of
the UN’s peace building missions had succeeded. In addition, the
sharp increase in peacemaking efforts led to a significant increase in
the number of conflicts that ended in negotiated settlements.
quote:The UK and France, followed by the US and Russia/USSR have
fought most international wars since 1946.
Dit zal het rechtsgevoel vast wel weer ten goede komen.quote:'Huurders krijgen lagere zorgtoeslag'
Uitgegeven: 18 oktober 2005 07:50
AMSTERDAM - Huurders moeten in het nieuwe zorgstelsel rekening houden met een lagere zorgtoeslag dan mensen met een eigen huis die ongeveer evenveel verdienen. Dat schrijft de Volkskrant dinsdag. Omdat huiseigenaren hypotheekrente kunnen aftrekken van de belasting, hebben zij een belastbaar inkomen dat lager uitvalt. Zij kunnen op basis van dit 'lagere' inkomen een hogere zorgtoeslag ontvangen. Huurders hebben dit voordeel niet.
Volgens belastinghoogleraar Leo Stevens heeft het kabinet deze 'onredelijke' uitkomst van het nieuwe zorgstelsel niet goed doordacht. Kamerlid Kees Vendrik (GroenLinks) denkt dat de ongelijkheid tussen huurders en huiseigenaren toeneemt met het nieuwe stelsel. Hij noemt de situatie 'absurd', en gaat er vragen over stellen in de Tweede Kamer.
Inkomen
De Belastingdienst heeft de krant laten weten dat de ongelijke behandeling tussen woningbezitters en huurders het gevolg is van de keuze voor het verzamelinkomen als basis voor de zorgtoeslag. Het verzamelinkomen wordt verlaagd door aftrekposten zoals hypotheekrente.
CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt accepteert de nadelige situatie voor huurders, die het gevolg is van deze politieke keuze. Frank Heemskerk zegt namens de PvdA dat de oorzaak van de scheve verhoudingen niet in het zorgstelsel ligt, maar in de fiscale behandeling van het eigen huis.
Belastbaar
Burgers met een belastbaar inkomen van veertigduizend euro voor een huishouden en 25 duizend euro voor een alleenstaande komen in aanmerking voor de zorgtoeslag. Vanaf 1 januari gaat iedereen een basistarief van elfhonderd euro betalen voor de zorgverzekering. De zorgtoeslag, die door de Belastingdienst wordt uitgekeerd, moet deze premiestijging compenseren.
Je treft het. Binnen ons kabinet nemen we nergens verantwoording voor. We zitten er immers 4 jaar waarna de wachtgeldregeling lonkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Een kamp voor 16jarige LTS meisjes, daar help geen alcohol tegen, en het is er ook niet. Kamp met gemixte bezetting en veel drank, ja dan vermaak ik mij en anderen. Kan ik wel beter vrijgezel zijn trouwensMijn opvoeding heeft geleid tot losse zeden.
[..]
Ik probeer me een paar jaar ambitieloos te houden. Vorige baan kreeg ik verantwoordelijkheden. *brr*
[..]
Met 1/3 Balkenende ben ik tevree hoor, meer dan. Je kan me nuttiger ter ondersteuning inzetten, dan ben ik leuker, productiever en houdbaarder.
Vooral als mijn favoriete ongenuanceerde hardliners elkaar in de haren vliegen, dan wapper ik wat met m'n rokjeEn kom daarna weer met de cijfertjes en een wat betere verwoording
![]()
[..]
Geduld, overzicht, een lichte vermoeidheid![]()
[..]
Moet ik 'm knupppelen?
Dat hangt er een beetje vanaf, zijn latex pakjes je ding vraag ik dan op mijn beurt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:31 schreef Floripas het volgende:
Sickie, mag ik dan jullie pitspoes zijn?
Graag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:32 schreef Floripas het volgende:
Monidique, ook een vrouw die van herfstbok en Civ houdt?
*Gaat op Monindiques schoot zitten*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |