Teveel slechte muziek is de hoofdoorzaak van het "suffe" imago, daarnaast uiteraard teveel onzin en niets-toevoegende gasten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Fokradio vind ik te suf om mijn tijd aan te besteden
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben beter in economie opbouwen (ja, écht waar!) dan in vechten.
Snel veel geld verdienen en dan rammen met het enorme leger dat je ervan kocht.
En de ogen daarbij dicht, want ik vind het vaak te eng
En dan realiseren dat ik op Marijnisse heb gestemd.quote:
Frontpage-banquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:51 schreef Floripas het volgende:
Wat is een FP-ban?
Fokradio kan je toch terug luisteren?quote:Ja, maar, ze noemde mij. Mij! Ze zei mevrouw tegen me.
Dan moet ik ff wat gappen bij een huisgenoot ben ik bang. Ik heb alleen regulier bier, in blik nog wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Herfstbok.
Met schuim zo dik dat ik mijn bovenlip ermee kan stuccen.
Als ik van vrienden zo'n spel moet spelen waarbij je in het nét echt rondloopt, en aliens en harpijen je bespringen, dan kijk ik niet eens. En op dingen die op mensen lijken kan ik niet schieten. Ik ben een whimp ass, weak ass lefty girly pinko.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:52 schreef Sickie het volgende:
[..]
te cute gewoon. Oogjes dicht voor civilazation, een spel dat vrijwel geen geweld expliciet in beeld brengt. Ik plant graag kogels tussen de ogen van mijn digitale tegenstanders tijdens online sessies battlefield 2. Oogjes open, egwaar
.
Het incrowd gehalte pleit ook niet voor Fokradio.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Teveel slechte muziek is de hoofdoorzaak van het "suffe" imago, daarnaast uiteraard teveel onzin en niets-toevoegende gasten.
Nou...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:54 schreef Sickie het volgende:
[..]
Dan moet ik ff wat gappen bij een huisgenoot ben ik bang. Ik heb alleen regulier bier, in blik nog wel.![]()
Helemaal geen sterke drank voor jou?
Een standaard uitsluiting van 48 uur van de reageermogelijkheid van de Frontpage. Gaat eigenlijk vanzelf, zelfs als je vrij gematigd bent in je opvattingen. De moderatie is daar even slecht als subjectief.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:51 schreef Floripas het volgende:
Wat is een FP-ban?
Zat er een stofje op de laatste 'n'?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
En dan realiseren dat ik op Marijnisse heb gestemd.![]()
Billen horen ook bij jongens.quote:Billen: tja, maar bij billen hoort dan ook een meisje, en met het meisje ook een relatie, en ik heb het niet meer zo op relaties, dan maar geen billen![]()
Links of rechts?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een standaard uitsluiting van 48 uur van de reageermogelijkheid van de Frontpage. Gaat eigenlijk vanzelf, zelfs als je vrij gematigd bent in je opvattingen. De moderatie is daar even slecht als subjectief.
Heb jij die ook weleens gehad?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een standaard uitsluiting van 48 uur van de reageermogelijkheid van de Frontpage. Gaat eigenlijk vanzelf, zelfs als je vrij gematigd bent in je opvattingen. De moderatie is daar even slecht als subjectief.
Ja dat staat los van het forumquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:57 schreef Floripas het volgende:
Huh? Kan dat apart?
http://actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3quote:Ik weet niet hoe.![]()
Het zijn maar stapeltjes poygonen, meer niet. Echt ideaal voor vermaak en om je ff op af te reageren. Tenzij je een echt meisje-meisje bent dan hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als ik van vrienden zo'n spel moet spelen waarbij je in het nét echt rondloopt, en aliens en harpijen je bespringen, dan kijk ik niet eens. En op dingen die op mensen lijken kan ik niet schieten. Ik ben een whimp ass, weak ass lefty girly pinko.
Ik weet het. Gebruikelijke scène:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:59 schreef Sickie het volgende:
[..]
Het zijn maar stapeltjes poygonen, meer niet. Echt ideaal voor vermaak en om je ff op af te reageren. Tenzij je een echt meisje-meisje bent dan he.
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:00 schreef Sickie het volgende:
[..]
En iets dat ook bij de Nederlandse slijter verkrijgbaar is?![]()
Ehm. Nee?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:04 schreef MrX1982 het volgende:
Serieus Floripas, dat méén je toch niet he.
Het is maar een computerspel
Mag ik hieruit concluderen dat je autistische broertje meer contact heeft met de realiteit op dit punt dan jij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik weet het. Gebruikelijke scène:
Floripas: Oh nee! Ik heb hem doodgeschoten! Bloed! Aan zijn hoofd! Arme hij.
Autistisch broertje: Arme bitmap.![]()
Floripas: Wat de fuck is een bitmap? Wat zit jij je nou druk te maken om een bitmap terwijl daar een man dood ligt te bloeden door mijn toedoen? Oh, the humanities!
*werpt zich dramatisch op bank*
Autistisch broertje: Wil je tomatensap? Ik heb ineens zo'n zin in tomatensap.
Op elk punt wel, eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:06 schreef Sickie het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat je autistische broertje meer contact heeft met de realiteit op dit punt dan jij?![]()
Alleen als ikin een roze bui ben, zoals vandaag.quote:Ontzettende drama-queen die je bent![]()
Damn, ik word nu wel ff met de neus op de feiten gedrukt voor wat betreft mijn kennis qua alcoholische dranken. Of zou het soms provinciegebonden zijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Het is een stolli, darling.
Nou ja, ik ben in een zoetige meisje-meisjebui, ik zou er bijna GroenLinks van gaan stemmen (Getver! Wat zeg ik zou weer? Even de mond spoelen met loog)
Dus doe mij maar een beetje Brut.
Alles helaas. Hoewel de crew aldaar niet alleen de hoofdverantwoordelijke is. Er zijn gewoon teveel mensen op de Frontpage actief wiens enige doel is zoveel mogelijk ondoordachte one-liners te plaatsen. Discussies lopen (onder druk van emoties) uit op commentaren die op Geenstijl per direct een IP-ban opleveren. Het beste voor hun is om bij "risico-berichten" de reageermogelijkheid te sluiten, maar zoiets is als roepen in een woestijn, aangezien zulke uitspattingen natuurlijk wel veel pagina-views opleveren en dat staat mooi op de rekening die uiteindelijk door de adventeerders betaald wordt.quote:
Dat weet ik heus ook wel, ik ben niet achterlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:04 schreef MrX1982 het volgende:
Serieus Floripas, dat méén je toch niet he.
Het is maar een computerspel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |