abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31518286
Ik ben benieuwd wat voor zaak het OM hieruit weet te formuleren.

Indien hij weer wordt vrijgesproken is de geloofwaardigheid van het OM totaal verdwenen.
  maandag 17 oktober 2005 @ 21:51:37 #252
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31518399
Maar dan moeten ze wel een goede zaak formuleren zodat de rechter hem kan veroordelen.
  maandag 17 oktober 2005 @ 21:59:55 #254
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31518583
Ik vond het jammer dat die klootzak de vorige keer werd vrijgesproken, maar de rechter had natuurlijk wel gelijk.
pi_31518615
Het OM in de rebound
pi_31518828
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 21:59 schreef Floripas het volgende:
Ik vond het jammer dat die klootzak de vorige keer werd vrijgesproken, maar de rechter had natuurlijk wel gelijk.
Dat is het punt inderdaad. Als het OM te hoog inzet bestaat de kans altijd dat ze op hun bek gaan. Het lijkt me dat er voldoende capabele OM'ers zijn om wel een goede aanklacht te maken.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31518866
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 21:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article27023951.ece?rss

Wat een mongool
Ja, het lijkt erop dat dit ''the real thing'' is, en er mensenlevens gered zijn door de AIVD en politie.
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:16:27 #258
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31519062
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:09 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ja, het lijkt erop dat dit ''the real thing'' is, en er mensenlevens gered zijn door de AIVD en politie.
Dat doet de politie dagelijks door snelheidscontroles.

Ik hou ook van de duivel.
O, diablo, strozzami!
pi_31519216
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:16 schreef Floripas het volgende:

[..]

O, diablo, strozzami!
Wat zou per uitgegeven euro meer leven besparen? Drempels en flitsinstallaties of de AIVD?
pi_31519461
quote:

O, diablo, strozzami!
Je moet op de frontpage het topic Fokradio zoeken.
Daar staat een link naar het tweede uur van Fokradio vandaag.
Ong om 21.50 noemde Yvonne je een nieuwe rijzende ster van Pol.
Gefeliciteerd, je bent nu al in Yvonne's roddelrubriek geweest ..
pi_31519611
quote:

[..]

O, diablo, strozzami!
Zeker, maar de politie heeft mischien niet alleen een aanslag voorkomen, maar ook de maatschappelijke gevolgen van zo'n aanslag. Totdat ze er een keer niet op tijd bij zijn natuurlijk.
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:36:01 #262
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_31519665
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:05 schreef sigme het volgende:
Even iets anders, kennen jullie deze al?
Brrrr... ik sta al bijna op het punt om een grasmaaier bij Boels te gaan huren.
pi_31519666
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:34 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Zeker, maar de politie heeft mischien niet alleen een aanslag voorkomen, maar ook de maatschappelijke gevolgen van zo'n aanslag. Totdat ze er een keer niet op tijd bij zijn natuurlijk.
Uiteraard preventie is beter dan achteraf je wonden likken. Maar het is ook wel erg paniekvoetbal momenteel. Een structurele echt preventieve aanpak zit er niet in .
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:38:27 #264
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31519738
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Check!!!

Gaat gelijk op zoek.
pi_31519756
quote:

[..]

Luisteren daar mensen naar ?!
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:41:36 #266
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31519819
quote:

[..]

Aargh, hoe wekrt dat?

*Krijgt hijgerige, broeierige narcistische neigingen*
pi_31520167
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Uiteraard preventie is beter dan achteraf je wonden likken. Maar het is ook wel erg paniekvoetbal momenteel. Een structurele echt preventieve aanpak zit er niet in .
Dat zou een frank en vrije discussie vereisen over de islam en daarmee over de rol van religie in het algemeen, daar zitten de mannenbroeders van het CDA niet op te wachten.

En er zou een soort van Delta plan moeten komen voor onderwijs, banen, etc, en dat vergt enige visie, lange termijn perspectief, tja
pi_31520261
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:53 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Dat zou een frank en vrije discussie vereisen over de islam en daarmee over de rol van religie in het algemeen, daar zitten de mannenbroeders van het CDA niet op te wachten.

En er zou een soort van Delta plan moeten komen voor onderwijs, banen, etc, en dat vergt enige visie, lange termijn perspectief, tja
Yep al zijn er ook prima maatregelen te bereiken die wel effect sorteren en meer doen dan slechts grote groepen mensen tegen de schenen schoppen.
pi_31520302
Overigens een heel leuk spelletje om wat tijd mee te slijten

http://w3.frw.rug.nl/ibn/5.leden/sog/games/rayray.php
pi_31520349
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:41 schreef Floripas het volgende:
*Krijgt hijgerige, broeierige narcistische neigingen*
Vertel....de macho's hier zijn daar dol op.

Ik heb net gekeken en ik denk dat de uitzending van vandaag ong 21.50 nog niet online is.
Probeer het morgen dan .
http://actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3
pi_31520523
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

.......grote groepen mensen tegen de schenen schoppen.
Ja zeg, wat is daar mis mee?
pi_31520640
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:05 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ja zeg, wat is daar mis mee?
Op zich niet zoveel maar je moet het niet tot beleid maken lijkt me. Ik ben nog altijd voor inkapselen in plaats van segregeren...
pi_31520705
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:04 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]

Een van de eerste plaatjes van die nozzman die ik leuk vind .
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:13:25 #275
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31520729
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Vertel....de macho's hier zijn daar dol op.

Ik heb net gekeken en ik denk dat de uitzending van vandaag ong 21.50 nog niet online is.
Probeer het morgen dan .
http://actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3
Shie. Wat zei ze?
Ik ken d'r trouwens helegaar niet.
pi_31520924
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:10 schreef du_ke het volgende:

Op zich niet zoveel maar je moet het niet tot beleid maken lijkt me. Ik ben nog altijd voor inkapselen in plaats van segregeren...
Ja, mee eens, de vraag is alleen of dat ook gaat lukken. En hoe.
quote:
Een van de eerste plaatjes van die nozzman die ik leuk vind .
Het vereist geloof ik een beetje vreemd gevoel voor humor.
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:21:28 #277
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31520966
*Zit in ik-modus*
Wat zei ze, wat zei ze, wat zei ze?

Gaat verder alles goed met jullie?
pi_31521004
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:19 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ja, mee eens, de vraag is alleen of dat ook gaat lukken. En hoe.
[..]
Klopt maar het is al snel beter dan het huidige paniekvoetbal. Er zit geen heldere gedachtengang en coordenatie achter.
quote:
Het vereist geloof ik een beetje vreemd gevoel voor humor.
Zou goed kunnen vind het vooral vrij lomp en onbenullig. Hoewel ik wel van harde humor houd (kamagurka en Gummbah b.v.).
pi_31521036
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:21 schreef Floripas het volgende:
*Zit in ik-modus*
Wat zei ze, wat zei ze, wat zei ze?

Gaat verder alles goed met jullie?
Zou het echt niet weten die onzin luister ik liever niet. 1 keer geprobeerd maar na 10 minuten afgehaakt.
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:24:09 #280
130955 Floripas
Blast from the past
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:24:42 #281
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31521057
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zou het echt niet weten die onzin luister ik liever niet. 1 keer geprobeerd maar na 10 minuten afgehaakt.
Mijn plan was natuurlijk wel om door te zappen.
pi_31521172
quote:
If the referendum on Iraq's draft constitution next month is conducted fairly, it now appears very likely that the document will be defeated by a two-thirds majority in the three Sunni-dominated provinces of Anbar, Salahadeen and Nineveh, plunging Iraq into a new political crisis.

However, one way such a defeat could be averted is by massive vote fraud in the key province of Nineveh. According to an account provided by the U.S. liaison with the local election commission, supported by physical evidence collected by the Independent Electoral Commission of Iraq (IECI), Kurdish officials in Nineveh province tried to carry out just such a ballot-stuffing scheme in last January's election.

The Sunni Arab majority of about 1.7 million in Nineveh -- including Sunni insurgent organisations -- appears to be united behind a "no" vote on the constitution. Kurds number only about 200,000 and non-Kurdish, non-Arab minorities another 500-600,000.

The non-Arab, non-Kurdish minorities -- Assyrian Christians, Shabaks, Yezidis and Turkmen -- which hold the balance in the province, are overwhelmingly opposed to the constitution.
http://www.ipsnews.net/news.asp?idnews=30451
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:30:28 #283
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31521268
quote:
Evidence is building that the probe conducted by Patrick Fitzgerald, special prosecutor, has extended beyond the leaking of a covert CIA agent's name to include questioning about the administration's handling of pre-Iraq war intelligence.

According to the Democratic National Committee, a majority of the nine members of the White House Iraq Group have been questioned by Mr Fitzgerald. The team, which included senior national security officials, was created in August 2002 to “educate the public” about the risk posed by weapons of mass destruction on Iraq.
http://news.ft.com/cms/s/(...)2f-00000e2511c8.html

.
pi_31521339
Assimilatie is het sleutelwoord.
pi_31521428
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

Klopt maar het is al snel beter dan het huidige paniekvoetbal. Er zit geen heldere gedachtengang en coordenatie achter.
Die indruk heb ik ook.
quote:
Zou goed kunnen vind het vooral vrij lomp en onbenullig. Hoewel ik wel van harde humor houd (kamagurka en Gummbah b.v.).
Daar vind ik nu juist niet veel aan, en Gregorius Nekschot is soms zeer raak
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:37:42 #287
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31521436
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:34 schreef MrX1982 het volgende:
Gezellig.
Ik heb de dikke bleek al klaargezet.
pi_31521486
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:34 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe zie je dat voor je? Is er 1 nederlandse cultuur waaraan geassimmileerd kan worden?
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:39:32 #289
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31521499
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:37 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Daar vind ik nu juist niet veel aan, en Gregorius Nekschot is soms zeer raak
Wansmakelijk en racistisch.
Ik noem niet snel iets racistisch, maar zoals hij duidelijk de semitische kenmerken van zijn subjecten afbeeldt als goor en naar, nee, daar pas ik voor.
pi_31521502
Dat Nekschot-gedoe is zo slécht. Het is walgelijke troep en nooit, maar echt nooit grappig.
pi_31521548
quote:
What's Holding the Dems Back?

These are dark days for the Bush administration. According to the polls, most Americans say the country's going in the wrong direction. And today, the president's top adviser, Karl Rove, testified again in front of a grand jury investigating the Valerie Plame (search) case. If Rove is indicted, we should know within two weeks, more chaos befalls the Bush administration.

Now you would think the Democrats would be looking better to Americans because the Republican administration is having so many problems, but according to a new poll taken by Pew last week, Americans like the Democratic leadership less than they like Mr. Bush.

The poll question asked do you approve or disapprove of the job the Democratic leaders in Congress are doing? Only 32 percent approve; 48 percent disapprove; 20 percent don't know.

So 40 percent of Americans approve of President Bush's job performance, according to the latest FOX News poll. And only 32 percent approve of the Democratic leadership. The question is why?

Now the answer's two-fold. First, the Democratic leadership has not been able to articulate solutions to big energy prices, Iraq, the porous borders, among other big problems.

And secondly, many Americans perceive the Democrats as mean- spirited and petty. That perception comes from people like Howard Dean when he says stuff like this.

HOWARD DEAN, DNC CHAIR: You think people can work all day and then pick up their kids at child care or wherever and get home, and then have a -- still manage to sandwich in an eight-hour vote? Well, and Republicans I guess can do that because a lot of them have never made an honest living in their lives.

(END VIDEO CLIP)

And from far-left fanatics like Cindy Sheehan when she says:

(BEGIN VIDEO CLIP)

CINDY SHEEHAN, ANTI-WAR PROTESTOR: If nobody else will hold them accountable, we will. We'll do our job. We'll be the checks and balances on this out of control, criminal government.

(END VIDEO CLIP)

Now most Americans are not "Kool-Aid" ideological fanatics. They're fair minded people who don't like smears, and would like to hear rational solutions to complicated problems.

It's tough for the Democrats to sell an anti-Iraq message when standard bearers Hillary Clinton support the action and Democrats in general have no alternative strategy.

It's tough for Democrats to criticize energy prices when it is the party that opposed domestic oil drilling and more refineries. It's tough for the Democrats to get traction when that party continues to promote a tax-and-spend agenda, when most working Americans are strapped for cash. Higher taxes are not going to sell in the USA no matter how they're framed.

As for the war on terror, the committed left wants lawyers for captured terrorists. You think that's going to resonate with middle America?

So while President Bush is down, the Democrats have not risen. Both parties better take a hard look at themselves. The folks are getting fed up.

And that's "The Memo."
De democraten blijken dus helemaal geen winst te behalen nu er wat problemen zijn binnen het republikeinse kamp.
pi_31521619
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De democraten blijken dus helemaal geen winst te behalen nu er wat problemen zijn binnen het republikeinse kamp.
Democraten zijn niet zo slim, nee, bleek wel uit het feit dat ze in 2004 verloren. Ik hoop dat het gaat veranderen, want na deze wat problemen (in de orde van Iran-Contra en Watergate, het is maar wat je "wat problemen" noemt) zal het zeer gemakkelijk zijn om eindelijk te tonen hoe corrupt, ook op moreel gebied, deze Republikeinse partij is. Wat is je bron trouwens?
pi_31521635
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:39 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wansmakelijk en racistisch.
Ik noem niet snel iets racistisch, maar zoals hij duidelijk de semitische kenmerken van zijn subjecten afbeeldt als goor en naar, nee, daar pas ik voor.
Ik geloof ook dat het als vrij ongewenst van Fok is verbannen (in elk geval was het niet welkom in het POL spotprententopic).
pi_31521648
O, Fox! ! Dat verklaart de grote hoeveelheden bullshit in het 'artikel' wel.
pi_31521653
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:39 schreef du_ke het volgende:
Hoe zie je dat voor je? Is er 1 nederlandse cultuur waaraan geassimmileerd kan worden?
Mensen hebben nog een te sterke band met het land van herkomst. Door die band vallen ze tussen wal en schip en kunnen ze nooit volwaardig deel uitmaken van de Nederlandse samenleving.

Mensen moeten een keuze maken. Hier blijven en gewoontes van het thuisland loslaten of spullen pakken en teruggaan naar land van herkomst.

Het is allemaal veel te vrijblijvend. Niet en/en maar of/of
pi_31521695
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:44 schreef Monidique het volgende:
mss zou je moeten lezen
quote:
but according to a new poll taken by Pew last week
pi_31521720
Er zijn ook 'mensen' met groen haar. Je veegt veel en veel te veel op 1 hoop. Het gros van de mensen integreert gewoon prima en wil hier wonen, werken en een leven voor hun en hun kinderen opbouwen. Of ze dat nou met een kebabzaak of werkend in een fabriek doen maakt mij niet veel uit.
pi_31521726
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:46 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

mss zou je moeten lezen
[..]
quote:
according to the latest FOX News poll
Maar wat is je bron nou?
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:47:26 #299
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31521729
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:44 schreef Monidique het volgende:
Jij stemt toch fox, du_ke?
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:48:41 #300
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31521768
WMD's zijn yesterday's hype.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')