abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2004 @ 14:51:57 #1
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17285268
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, zelfs salon-facisten en Generaal Pardon.
Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal, genaamd #pol. Hoe je daar komt kun je lezen in [irc] #fok FAQ
De laatste 7 topics

[POLgebabbel #158] Fok!, het rechtse medium
[POLgebabbel #159] Nu zonder varkensvet!
[POLgebabbel #160] Het CDA is weer eens stoned
[POLgebabbel #161] Het titelloze chattopic
[POLgebabbel #162] Weisglas op je sofa
[POLgebabbel #163] Islamsterdam
[POLgebabbel #164] - Aaah! doet 't weer! -

Move on!

Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_17285363
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Niks mis met sommige rechtse mensen. Geert Wilders en Ayaan Hirsi Ali zijn toppie.

quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Rechts? Liberaal misschien, maar rechts? .

Hier spreek je jezelf wel behoorlijk tegen. Liberaal staat nog steeds voor het vrijlaten van mensen in hun doen en laten. Niet bepaald het levensdoel van Herr Wilders en Ahali.
pi_17285388
"Generaal Pardon"
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2004 @ 14:59:55 #4
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17285391
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hier spreek je jezelf wel behoorlijk tegen. Liberaal staat nog steeds voor het vrijlaten van mensen in hun doen en laten. Niet bepaald het levensdoel van Herr Wilders en Ahali.
Heer Wilders wil er juist voor zorgen dat Nederland ook vrij blijft.
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:01:27 #5
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_17285431
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Heer Wilders wil er juist voor zorgen dat Nederland ook vrij blijft.

Vrij blijven door het afnemen van andermans vrijheden? Niet bepaald liberaal imo. Eerder een fascistische en NoordKoreaanse insteek. Bestaat er al een stroming voor diegenen die vóór discriminatie zijn?
pi_17285468
Praat me ff bij over de nieuwe kloontjes
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2004 @ 15:04:21 #8
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17285501
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Vrij blijven door het afnemen van andermans vrijheden? Niet bepaald liberaal imo. Eerder een fascistische en NoordKoreaanse insteek. Bestaat er al een stroming voor diegenen die vóór discriminatie zijn?

Alles op zijn beloop laten gaat niet leiden tot vrijheid. Wilders snapt dat en begint alvast. De vergelijking met facisme en Noord-Korea ontgaat mij volledig.
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:05:18 #9
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_17285529
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Eerder een fascistische en NoordKoreaanse insteek.
Ja hoor, iemand die ook maar enigszins op welke wijze dan ook niet-liberale ideëen spuit teneinde langetermijn vrijheid en leefbaarheid te garanderen is meteen een fascist en kan zich meten aan Kim Jong-Il. .
pi_17285615
Wilders wil die vrijheid en leefbaarheid alleen garanderen voor een bepaald soort mensen, niet voor iedereen helaas.
pi_17285705
Wilders heeft een verwrongen relatie met hoofdbedekkingen.
Maar bedoelde hij nu : hoofddoekjes verbieden op straat etc uit het hele openbare leven ?
pi_17285738
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:07 schreef SCH het volgende:
Wilders wil die vrijheid en leefbaarheid alleen garanderen voor een bepaald soort mensen, niet voor iedereen helaas.
Jawel, hij heeft duidelijk aangegeven dat hij met de islamitische RELIGIE geen problemen heeft, alleen met fundamentalisten en met uitingen van fundamentalisme.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17285856
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Jawel, hij heeft duidelijk aangegeven dat hij met de islamitische RELIGIE geen problemen heeft, alleen met fundamentalisten en met uitingen van fundamentalisme.

Nou da's dan hartstikke mooi. Maar dan snap ik zijn kruistoch tegen bijvoorbeeld hoofddoekjes niet.
pi_17286071
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:02 schreef SCH het volgende:
Praat me ff bij over de nieuwe kloontjes
We zijn er zelf ook nog niet over uit.
pi_17286107
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:10 schreef Bluesdude het volgende:
Wilders heeft een verwrongen relatie met hoofdbedekkingen.
Maar bedoelde hij nu : hoofddoekjes verbieden op straat etc uit het hele openbare leven ?
Je moet klein beginnen. Hij wilde het eerst in openbare gebouwen geloof ik. Als de tijd rijp is zal hij hoogswaarschijnlijk voor een totaal verbod willen gaan.
pi_17286143
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou da's dan hartstikke mooi. Maar dan snap ik zijn kruistoch tegen bijvoorbeeld hoofddoekjes niet.

Het dragen ve hoofddoekje is in mijn ogen provocerend, denigrerend en onderdrukkend voor de vrouw en een uiting van fundamentalisme. Ik snap heel goed waarom Wilders niet blij is met hoofddoekjes.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17286204
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ook niet. Aangezien iedereen toch weet dat een hoofddoek maar een hoofddoek is en in de verste verte niets met fundamentalisme te maken heeft. Een hoofddoek is een simpel kledingvoorschrift, zet zoals mannen geen korte broek mogen of strakke kleding. Mensen vinden het moeilijk om te zeggen dat ze het niet 'mooi' vinden of niet vinden passen in het straatbeeld, vandaar dat ze het over een andere boeg gooien. Namelijk de illusie dat een hoofddoek een teken van fundamentalisme zou zijn.
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2004 @ 15:29:03 #18
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17286235
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Je moet klein beginnen. Hij wilde het eerst in openbare gebouwen geloof ik. Als de tijd rijp is zal hij hoogswaarschijnlijk voor een totaal verbod willen gaan.

Dat is puur speculeren. Nergens op gebaseerd dus.
pi_17286256
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Het dragen ve hoofddoekje is in mijn ogen provocerend, denigrerend en onderdrukkend voor de vrouw en een uiting van fundamentalisme. Ik snap heel goed waarom Wilders niet blij is met hoofddoekjes.

Dat dat zo is in jouw ogen, maakt het een probleem voor jou. Jij zult zelf moeten veranderen ipv andere proberen te veranderen. Vraag een hoofddoek dragende vrouw anders waarom ze het draagt. Dat je Heer Wilders hierin steunt is ook enkel omdat hij goed in jouw straatje lult. Je hebt geen concrete redenen om er tegen te zijn.
pi_17286283
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat is puur speculeren. Nergens op gebaseerd dus.

Klopt, ik zeg ook nergens dat het zo is. Ik zeg er duidelijk bij dat het volgens mij zo kan worden.
pi_17286295
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

In jouw ogen maakt het nog niet tot een algemeenheid. Het klopt dus niet wat je zegt. Wilders ageert niet tegen fundamentalisme alleen maar tegen de islam in het algemeen. Anders zou hij bv. de hoofddoekjes links laten liggen.
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2004 @ 15:31:54 #22
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17286326
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Klopt, ik zeg ook nergens dat het zo is. Ik zeg er duidelijk bij dat het volgens mij zo kan worden.

Kom met feiten, roepen is zo gemakkelijk. Mijn mening over hoofddoekjes ken je, daar ga ik niet meer op in. Hoofddoek = onderdrukking van vrouw namens een religie.
pi_17286377
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Kom met feiten, roepen is zo gemakkelijk. Mijn mening over hoofddoekjes ken je, daar ga ik niet meer op in. Hoofddoek = onderdrukking van vrouw namens een religie.

Dat is jouw mening. Kom met feiten.
pi_17286416
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Maar het blijft jouw mening, en wordt daarmee niet tot een gegeven.
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:35:21 #25
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17286454
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat is jouw mening. Kom met feiten.
Kom zelf nou eens met feiten. Jij komt in het algemeen namelijk ook niet verder dan dat sprookjesboek van je.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')