Het is een stelling, ze veroorzaken voor miljoenen economische schade, maken relaties kapot en zetten aan tot moord. Lijkt mij een zinvolle discussie als we over wederinvoering van de doodstraf beginnen.quote:Op zondag 5 december 2004 19:51 schreef Bluesdude het volgende:
Doodsverwensingen en doodsbedreigingen?
Hoe laag kun je zinken Aaah ?
Het kan nog lager bij jou....dat is waarschijnlijk
Fo shizzle my nizzle.quote:Op zondag 5 december 2004 20:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Alles gekregen, van die lieve Sint.
Bluesdude, een oprechte vraag: kan jij alleen maar janken?quote:Op zondag 5 december 2004 19:51 schreef Bluesdude het volgende:
Doodsverwensingen en doodsbedreigingen?
Hoe laag kun je zinken Aaah ?
Het kan nog lager bij jou....dat is waarschijnlijk
Mijn zege heb je.quote:Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Snik het volgende:
POL SC 498: Destroy Drenthe
Even de gedachte vasthouden.quote:Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Snik het volgende:
Waarom ga je gewoon niet via je hoofdaccount verder posten?quote:Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Snik het volgende:
Een stapel DVD'squote:Op zondag 5 december 2004 20:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Alles gekregen, van die lieve Sint.
Hij heeft geen hoofdaccount. Hij is één grote relkloon.quote:Op zondag 5 december 2004 20:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom ga je gewoon niet via je hoofdaccount verder posten?
LOL, wat een kutstreek van je in FB.quote:Op zondag 5 december 2004 20:24 schreef Monidique het volgende:
Wheheh
Ik weet het, dat maakt het zo leuk.quote:Op zondag 5 december 2004 20:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
LOL, wat een kutstreek van je in FB.![]()
AaahikwordSCHquote:
Dat is organisatorisch te lastig voor mijn crew.quote:Op zondag 5 december 2004 20:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom ga je gewoon niet via je hoofdaccount verder posten?
POL SC 499: bekeer alle hagenezen tot moslim.quote:Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Snik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |