Als je me in zo'n hoekje wilt laten plaatsnemen kun je me beter gelijk Russisch roulette laten spelen met een vol magazijn aan kogels.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:51 schreef Floripas het volgende:
Te laat, ziekje. We zitten al aan het bier. Maar je ma gerust even in de GroenLinks-hoek gaan zitten, hoor. Daar staat een zakje kruidenthee dat nog maar vijfmaal is gerecycled (oeps...daar begin ik zowaar GroenLinksers te dehumaniseren...)
Wie weet er nog leuke jarentachtigdingetjes?
Dat verhaal van dat getapete c64-spelletje is hilarisch, overigens.
Naar de inspiratie die van mijn territoriumdrift uitgaat, en het resultaat hiervan wanneer zij via jou haar weg naar buiten vindt.quote:
Oh ja! Goed dat je het zegt. Ik ga er gelijk aan werken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Naar de inspiratie die van mijn territoriumdrift uitgaat, en het resultaat hiervan wanneer zij via jou haar weg naar buiten vindt..
Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh ja! Goed dat je het zegt. Ik ga er gelijk aan werken.
Dat jij de inspiratie bent wil nog niet zeggen dat je 't leuk vindt, hè?
...en daar issie: "Economische analyses te mannelijk"quote:
FF kijken of ik een FA aan zijn jas kan trekken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:32 schreef sigme het volgende:
kLowJow, kan jij ExtraWaskracht aan z'n jas trekken? Medemod enzo
Ik heb een verzoek in FB open staan, volgens mij ziet hij 't niet.
Alvast dankquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
FF kijken of ik een FA aan zijn jas kan trekken.
Het verzoek staat uit .. Dagonet is alleen even aan het eten, even geduld dus.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Alvast dank
Ik heb verdorie vingertoppen versleten op bijdragen aan het eerste topic.
Blijkbaar kan Dagonet dat tussen twee happen doorquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het verzoek staat uit .. Dagonet is alleen even aan het eten, even geduld dus.
Nee. echt? Ik weet er alles van en het dateert van enige tijd terug.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, jij hebt inmiddels ook een naamtopic gekregen![]()
Ná de uitbarsing in dat naamtopic heb ik besloten in de meer inhoudelijke discussies me te mengen. Gaat prima, eigenlijk. Ik moei me in veel niet, maar waar ik het wel doe word ik goed behandeld.quote:Leuke discussiepartners daar, echt van die mensen waar je eens leuk een boom mee gaat opzetten![]()
Goh, economie... daar reageer ik uit principe niet in, al is het wel hartverwarmend te zien hoe mijn tussenkomst, zelfs bij een steriel onderwerp als economie, het begrip liefde in de discussie kan introduceren.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
...en daar issie: "Economische analyses te mannelijk"
Ik was iets te hard bezig met Lord_Vetinari zieken.
Slappe post met niks nieuws.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goh, economie... daar reageer ik uit principe niet in, al is het wel hartverwarmend te zien hoe mijn tussenkomst, zelfs bij een steriel onderwerp als economie, het begrip liefde in de discussie kan introduceren.
Overigens dacht ik dat "vertrouwen" tegenwoordig een vrij belangrijk onderwerp is in de economie. Het vertrouwen van de consument, producent en wat er al niet meer op de aarde rondzwerft, wordt in ieder geval zeer frequent gemeten met betrekking tot ieder denkbaar economisch onderwerp.
Mjah, hoe meet je vertrouwen? Vertrouwen wordt niet zelden gemeten aan zaken als verkoopcijfers, op zich is vertrouwen niet te kwantificeren, lijkt mij.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:47 schreef kLowJow het volgende:
Overigens dacht ik dat "vertrouwen" tegenwoordig een vrij belangrijk onderwerp is in de economie. Het vertrouwen van de consument, producent en wat er al niet meer op de aarde rondzwerft, wordt in ieder geval zeer frequent gemeten met betrekking tot ieder denkbaar economisch onderwerp.
behoorlijk subjectief, uiteraard. Met telefoonenquettes doet men dit wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mjah, hoe meet je vertrouwen? Vertrouwen wordt niet zelden gemeten aan zaken als verkoopcijfers, op zich is vertrouwen niet te kwantificeren, lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |