Vertel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:33 schreef MrX1982 het volgende:
Als ze nou eens Frankrijk zouden aanvallen.
De rotte appel van het Westen![]()
Ach zo slecht doet Frankrijk het niet eens eigenlijk. Het is een apart slag volk maar dat zijn de amerikanen ook.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:33 schreef MrX1982 het volgende:
Als ze nou eens Frankrijk zouden aanvallen.
De rotte appel van het Westen![]()
Net of je de inwoners van Frankijk nog een volk kunnen noemenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach zo slecht doet Frankrijk het niet eens eigenlijk. Het is een apart slag volk maar dat zijn de amerikanen ook.
Ze gaan ten onder aan hun eigen arrogantie en de plek die ze denken te vervullen in de wereld.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:34 schreef RichardQuest het volgende:
Vertel.
Volgens mij wordt dat land kunstmatig op de been gehouden. Al die EU landbouwsubsidies.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:36 schreef du_ke het volgende:
Ach zo slecht doet Frankrijk het niet eens eigenlijk. Het is een apart slag volk maar dat zijn de amerikanen ook.
Franse wijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat land kunstmatig op de been gehouden. Al die EU landbouwsubsidies.
Afschaffen die zooi
De zogenaamde binding die Frankrijk heeft met het platteland. Daar moeten wij ook voor betalen.
De wat?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:43 schreef du_ke het volgende:
Overigens wordt die fokker die een weekendtas met ballonen achter gelaten had op Den Haag CS nu via opsporing verzocht gezocht. hopelijk veel aandacht voor z'n actie.
Ja, van zo zijn we alles zat. Dat linkse gezeik om de Irak oorlog de hele tijdquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Franse wijn.
Overigens dat gezeur over die landbouwsubsidies ben ik ook wel een keer zat.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:54 schreef du_ke het volgende:
Het is meer dat nettobetalerschap van NL. Mensen weten helemaal niet wat daar achter zit en hoe Nederland jaren en jaren veel geld heeft laten liggen in Brussel.
dat is mijn zoonquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:32 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Je pasfoto staat verkeerd om.
Het *hoeft* niet. Blijf lekker contractvrij totdat je een leuke telefoon ziet, of neem een jaartje een sim-onlyquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:45 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een bagger. Mijn contract loopt ten einde en ik mag dus een nieuwe telefoon uitzoeken.
Nu zijn er totaal geen mooie telefoons op dit moment, wat moet je daar nou mee
Welke rol denken ze te vervullen dan? Ze zijn in ieder geval niet het land dat de wereld denkt te beheersen, al sinds WO-II niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze gaan ten onder aan hun eigen arrogantie en de plek die ze denken te vervullen in de wereld.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef MrX1982 het volgende:
Dat hele land is vergane glorie. Sinds Napoleon en zijn ondergang stelt het niets meer voor. Verlies na verlies hebben ze geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |