abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30980859
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen en alles is welkom, vooral Franse, Islamitische, fascistische, suïcidale vrouwen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30980943
.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 27 september 2005 @ 19:32:54 #4
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_30980966
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:13 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

je was weg?
Je pasfoto staat verkeerd om.
pi_30980989
Als ze nou eens Frankrijk zouden aanvallen.

De rotte appel van het Westen
pi_30981040
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:33 schreef MrX1982 het volgende:

Vertel.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30981080
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:33 schreef MrX1982 het volgende:

Ach zo slecht doet Frankrijk het niet eens eigenlijk. Het is een apart slag volk maar dat zijn de amerikanen ook.
pi_30981127
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach zo slecht doet Frankrijk het niet eens eigenlijk. Het is een apart slag volk maar dat zijn de amerikanen ook.
Net of je de inwoners van Frankijk nog een volk kunnen noemen .
pi_30981135
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:34 schreef RichardQuest het volgende:
Vertel.
Ze gaan ten onder aan hun eigen arrogantie en de plek die ze denken te vervullen in de wereld.

Dat hele land is vergane glorie. Sinds Napoleon en zijn ondergang stelt het niets meer voor. Verlies na verlies hebben ze geleden.
pi_30981203
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:36 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij wordt dat land kunstmatig op de been gehouden. Al die EU landbouwsubsidies.

Afschaffen die zooi

De zogenaamde binding die Frankrijk heeft met het platteland. Daar moeten wij ook voor betalen.
pi_30981237
Overigens wordt die fokker die een weekendtas met ballonen achter gelaten had op Den Haag CS nu via opsporing verzocht gezocht. hopelijk veel aandacht voor z'n actie .
pi_30981269
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt dat land kunstmatig op de been gehouden. Al die EU landbouwsubsidies.

Afschaffen die zooi

De zogenaamde binding die Frankrijk heeft met het platteland. Daar moeten wij ook voor betalen.
Franse wijn .

Overigens dat gezeur over die landbouwsubsidies ben ik ook wel een keer zat .
pi_30981273
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:43 schreef du_ke het volgende:
Overigens wordt die fokker die een weekendtas met ballonen achter gelaten had op Den Haag CS nu via opsporing verzocht gezocht. hopelijk veel aandacht voor z'n actie .
De wat? .
pi_30981291
pi_30981292
Wat een bagger. Mijn contract loopt ten einde en ik mag dus een nieuwe telefoon uitzoeken.

Nu zijn er totaal geen mooie telefoons op dit moment, wat moet je daar nou mee
pi_30981318
Pauper .
pi_30981342
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Franse wijn .

Overigens dat gezeur over die landbouwsubsidies ben ik ook wel een keer zat .
Ja, van zo zijn we alles zat. Dat linkse gezeik om de Irak oorlog de hele tijd .
pi_30981397
Het is meer dat nettobetalerschap van NL. Mensen weten helemaal niet wat daar achter zit en hoe Nederland jaren en jaren veel geld heeft laten liggen in Brussel.
pi_30981428
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:54 schreef du_ke het volgende:
Het is meer dat nettobetalerschap van NL. Mensen weten helemaal niet wat daar achter zit en hoe Nederland jaren en jaren veel geld heeft laten liggen in Brussel.
.

Dat we geld daar hebben laten liggen is JUIST het probleem van Brussel. Dat autisme daar.

En al zouden we dat geld wel hebben gekregen moesten de bijdrages WEER omhoog.
pi_30981852
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:32 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

Je pasfoto staat verkeerd om.
dat is mijn zoon
pi_30982159
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 20:58 schreef pberends het volgende:
A sad moment...

[afbeelding]
prachtig.
pi_30982167
2,5 jaar na de Irak-oorlog

Mijn eerste inhoudelijke topic in....heel lang. Wees er zuinig op . Wolff, stay out. .
pi_30982225
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:45 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een bagger. Mijn contract loopt ten einde en ik mag dus een nieuwe telefoon uitzoeken.

Nu zijn er totaal geen mooie telefoons op dit moment, wat moet je daar nou mee
Het *hoeft* niet. Blijf lekker contractvrij totdat je een leuke telefoon ziet, of neem een jaartje een sim-only
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30982244
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ze gaan ten onder aan hun eigen arrogantie en de plek die ze denken te vervullen in de wereld.
Welke rol denken ze te vervullen dan? Ze zijn in ieder geval niet het land dat de wereld denkt te beheersen, al sinds WO-II niet.
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef MrX1982 het volgende:
Dat hele land is vergane glorie. Sinds Napoleon en zijn ondergang stelt het niets meer voor. Verlies na verlies hebben ze geleden.
. Zoals Nederland?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')