Zou de Chinese president dan toch hetero zijn??quote:Op donderdag 22 april 2004 13:25 schreef Monidique het volgende:
Ze gaan samen de wereld vernietigen en eisen 1 miljoen dollar van Bush!quote:Op donderdag 22 april 2004 14:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou de Chinese president dan toch hetero zijn??
[afbeelding]
Ben je uit de kast gekomen?quote:Op donderdag 22 april 2004 14:38 schreef du_ke het volgende:
Dag lieve pollertjes bedankt voor de felicitaties.
Beer for everyone!
Ja ik heb mijn relatie met je eindelijk kenbaar gemaakt.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben je uit de kast gekomen?![]()
Nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 april 2004 14:38 schreef du_ke het volgende:
Enik ga taart halen.
quote:Op donderdag 22 april 2004 14:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn relatie met je eindelijk kenbaar gemaakt.
Kusje du_kequote:Op donderdag 22 april 2004 14:38 schreef du_ke het volgende:
Enik ga taart halen.
* pberends is playing Outhere Brothers - Whoomp There It Is.mp3quote:Op donderdag 22 april 2004 14:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Kusje du_ke
Zo gaat dat en ondertussen betalen Hell's angels in Haarlem gewoon geen parkeergeld en beveelt de gemeente zelfs om boetes in te trekken.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:43 schreef pberends het volgende:
http://nieuws.fok.nl/nieuws/40861
Achterlijke mongolen. Ga toch lekker verkrachters en andere echte misdadigers pakken!
Vrijheidsstrijders op internet krijgen het steeds moeilijkerquote:Op donderdag 22 april 2004 14:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo gaat dat en ondertussen betalen Hell's angels in Haarlem gewoon geen parkeergeld en beveelt de gemeente zelfs om boetes in te trekken.![]()
Word crimineel! Het loont echt!![]()
De amerikanen moeten de chinezen aanvallen, die weten pas wat illegale software is!quote:Op donderdag 22 april 2004 14:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Vrijheidsstrijders op internet krijgen het steeds moeilijker
China heeft soms ook wel z'n goede dingenquote:Op donderdag 22 april 2004 14:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De amerikanen moeten de chinezen aanvallen, die weten pas wat illegale software is!
quote:Op donderdag 22 april 2004 14:52 schreef pberends het volgende:
Frits Bom wordt nieuwe gezicht Frisia-spotjes
Ik ga een miljardenclaim indienen wegens de emotionele schade als gevolgd van hun baggerreclames op 16,3 miljoen Nederlanders.
Wat een NON-nieuws.quote:PvdA wil nieuwe veiligheidsanalyse Irak
DEN HAAG - De PvdA wil een nieuwe veiligheidsanalyse van minister Kamp van Defensie over de situatie voor de 1200 Nederlandse militairen in Irak. PvdA-Kamerlid Koenders heeft daar donderdag om gevraagd naar aanleiding van de bomaanslagen woensdag in Basra en de mortierbeschieting donderdag op het Nederlands kamp bij As-Samawah. "De vraag is hoe deze ontwikkelingen in het zuiden van Irak zich verhouden tot de relatief rooskleurige analyse van de minister van Defensie van vorige week", aldus Koenders.
de pvda stuurt pas troepen als de soldaten in hun nakie door Fallujah kunnen lopen.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een NON-nieuws.
Nog gefeliciteerd.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:38 schreef du_ke het volgende:
Dag lieve pollertjes bedankt voor de felicitaties.
quote:Beer for everyone!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |