Oh? Waar, wat? Niet een lerarenopleiding?quote:Volgens mij wel, mijn Gothic buurmeisje wilde dat gaan doen.
Ik dacht dat jij dat deed?quote:Op donderdag 22 april 2004 22:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
HBO Geschiedenis bestaat niet, voor zover ik weet.
Beetje dimmen, potentieeltje.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:54 schreef dat tuig van de Withi het volgende:
Bek houden, toekomstige werknemer.
In Utrecht, meen ik. Maar jouw versie klinkt ook best.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oh? Waar, wat? Niet een lerarenopleiding?
Nee en ja.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waardeloze baggertitel, ook waardeloze inleiding.
Laten we de gewetensvraag gaan stellen. Mag Sidekick nog wel het jubileumtopic deel 250 openen en zo ja, gaat hij dan trakteren op bier?![]()
Hij lijkt nu weg te zijn. We lullen deze vol en ook de volgende. Dan is Sidekick verplicht voor de rest van zijn leven ranja te drinken.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waardeloze baggertitel, ook waardeloze inleiding.
Laten we de gewetensvraag gaan stellen. Mag Sidekick nog wel het jubileumtopic deel 250 openen en zo ja, gaat hij dan trakteren op bier?![]()
Nee, we moeten een straf voor hem verzinnen.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hij lijkt nu weg te zijn. We lullen deze vol en ook de volgende. Dan is Sidekick verplicht voor de rest van zijn leven ranja te drinken.
Weet je, ik kan niet geloven dat jij verwant bent aan speknek. Bewijs het eens gauw.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:03 schreef sizzler het volgende:
Vroeger hield sidekick nog weleens statistieken bij van de slowchat....
*Vlug....hij is weg!! Haal die verstopte kratten bier te voorschijn en laten we gezellig gaan doen. Nu kan het nog*quote:Op donderdag 22 april 2004 23:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hij lijkt nu weg te zijn. We lullen deze vol en ook de volgende. Dan is Sidekick verplicht voor de rest van zijn leven ranja te drinken.
Nostalgiequote:Op donderdag 22 april 2004 23:03 schreef sizzler het volgende:
Mijn ex heeft geschiedenis gestudeerd in A'dam (HBO) maar ik weet niet met zekerheid te zeggen of het wél of geen lerarenopleiding was... oké, hij was docent op middelbare, dus neem aan dat hij wel de lerarenopleiding heeft gedaan... maar je zal toch ook 'gewoon' geschiedenis kunnen studeren op HBO niveau?"quote:Op donderdag 22 april 2004 22:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oh? Waar, wat? Niet een lerarenopleiding?
Inderdaad, misschien voelt hij zich nu te goed daarvoor.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:03 schreef sizzler het volgende:
Ik voel spanning tussen het POL-kabinet sizzler-Sidekick.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:03 schreef sizzler het volgende:
I'm your man!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kijk maar in de fotoboeken.......quote:Op donderdag 22 april 2004 23:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Weet je, ik kan niet geloven dat jij verwant bent aan speknek. Bewijs het eens gauw.
Hij hoeft nu niet meer omhoog te likken, dus het getrap naar beneden zal snel beginnen.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien voelt hij zich nu te goed daarvoor.![]()
tvlxd ?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:05 schreef Monidique het volgende:
Ik heb ook verwanten zitten op Fok!,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |