Je moest mijn smeekbede aan Dagonet om mij weer te kunnen verlossen van uitsluiting van POL en NWS eens lezenquote:Jij bent een sensueel.
Maak me nu niet lekker.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je moest mijn smeekbede aan Dagonet om mij weer te kunnen verlossen van uitsluiting van POL en NWS eens lezen
Daarnaast is sensueel het mode-woordje van BSB en diens eeuwige jude hitsige islamitische jongevrouwen in tenten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je moest mijn smeekbede aan Dagonet om mij weer te kunnen verlossen van uitsluiting van POL en NWS eens lezen
Post eens.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Is die hier lid?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:23 schreef kLowJow het volgende:
Waar blijft Autist?
Dit doet je walging niet veel goeds.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:49 schreef MrX1982 het volgende:
Ik dacht mss heb je een schotel gericht op de vrije Arabische wereld
Je moet het ook van de andere kant bekijken. Onze westerse imperialistische wereld heeft in de loop der eeuwen een reputatie opgebouwd van meedogenloos en kil. Zo'n imago kan je niet zomaar door de wc spoelen omdat niet-westerse mensen daar eventueel aanstoot aan zouden kunnen nemen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:31 schreef Sidekick het volgende:
Aangezien autisme cool is verklaard door de kenners, ga ik nu even twee Tour-topics op Fok! zitten nalezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als dit echt was, zou ik het allang hebben geweten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:31 schreef MrX1982 het volgende:
wow ik wist niet dat ik zulke goede reacties heb gepost hier op fok
[..]
![]()
Klopt, dat was ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:31 schreef MrX1982 het volgende:
wow ik wist niet dat ik zulke goede reacties heb gepost hier op fok
[..]
Je bent nooit te jong om te lerenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Als dit echt was, zou ik het allang hebben geweten.
Dat verklaart idd een hoop. Bedankt voor het posten van dat fantastisch stukje realismequote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Klopt, dat was ik.
HBO?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je bent nooit te jong om te leren
Ik weet gewoon teveel daar baal ik soms weleens van
Ja maar ik denk academischquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:37 schreef Johan_de_With het volgende:
HBO?
Wat een contradictio,quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk academisch
Liever lui dan moe enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |