Je moest mijn smeekbede aan Dagonet om mij weer te kunnen verlossen van uitsluiting van POL en NWS eens lezenquote:Jij bent een sensueel.
Maak me nu niet lekker.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je moest mijn smeekbede aan Dagonet om mij weer te kunnen verlossen van uitsluiting van POL en NWS eens lezen
Daarnaast is sensueel het mode-woordje van BSB en diens eeuwige jude hitsige islamitische jongevrouwen in tenten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je moest mijn smeekbede aan Dagonet om mij weer te kunnen verlossen van uitsluiting van POL en NWS eens lezen
Post eens.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Is die hier lid?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:23 schreef kLowJow het volgende:
Waar blijft Autist?
Dit doet je walging niet veel goeds.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:49 schreef MrX1982 het volgende:
Ik dacht mss heb je een schotel gericht op de vrije Arabische wereld
Je moet het ook van de andere kant bekijken. Onze westerse imperialistische wereld heeft in de loop der eeuwen een reputatie opgebouwd van meedogenloos en kil. Zo'n imago kan je niet zomaar door de wc spoelen omdat niet-westerse mensen daar eventueel aanstoot aan zouden kunnen nemen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:31 schreef Sidekick het volgende:
Aangezien autisme cool is verklaard door de kenners, ga ik nu even twee Tour-topics op Fok! zitten nalezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als dit echt was, zou ik het allang hebben geweten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:31 schreef MrX1982 het volgende:
wow ik wist niet dat ik zulke goede reacties heb gepost hier op fok
[..]
![]()
Klopt, dat was ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:31 schreef MrX1982 het volgende:
wow ik wist niet dat ik zulke goede reacties heb gepost hier op fok
[..]
Je bent nooit te jong om te lerenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Als dit echt was, zou ik het allang hebben geweten.
Dat verklaart idd een hoop. Bedankt voor het posten van dat fantastisch stukje realismequote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Klopt, dat was ik.
HBO?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je bent nooit te jong om te leren
Ik weet gewoon teveel daar baal ik soms weleens van
Ja maar ik denk academischquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:37 schreef Johan_de_With het volgende:
HBO?
Wat een contradictio,quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk academisch
Liever lui dan moe enzo![]()
Ik doe het rustig aan maar ga toch alweer naar het 3de jaarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:39 schreef kLowJow het volgende:
Dan doe je het vast niet goed op het HBO.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach Einstein was ook liever lui dan moe op school![]()
Ach ik overschat mezelf gelukkig nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:42 schreef George-Butters het volgende:
HBO, als er 1 bevolkingsgroep is die zichzelf overschat, dan zijn het wel HBOers....
DE mythe voor klaplopers.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach Einstein was ook liever lui dan moe op school![]()
Wat is er mis met mythes.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:48 schreef Johan_de_With het volgende:
DE mythe voor klaplopers.
Dat is toch ook zo? Ze zijn Duitsland binnengevallen!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:51 schreef MrX1982 het volgende:
Jij als historicus zou dat toch moeten beamen. Fransen die denken dat ze WOII hebben gewonnen
Vergeet ook niet de heldhaftige la résistancequote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat is toch ook zo? Ze zijn Duitsland binnengevallen!
Ja, alleen kwamen niet ver door het spel van de numerieke overmacht.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:03 schreef Johan_de_With het volgende:
De Franse tanks waren superieur. Geloof dat maar eens.
Uiteindelijk hebben ze gewonnen, dus naar de letter is het niet fout.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:06 schreef MrX1982 het volgende:
Maar serieus het is toch lariekoek om te zeggen dat Frankrijk mede overwinnaar is van WOII
Het is maar hoe je een overwinning omschrijft.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Uiteindelijk hebben ze gewonnen, dus naar de letter is het niet fout.
Als je daarna wint met hulp van je vriendjes, dan heb je gewonnen. Bovendien hebben de Fransen uiteindelijk wel enige indrukwekkende prestaties geleverd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je een overwinning omschrijft.
Ik blijft het onzin vinden om Frankrijk als overwinnaar te zien van WOII. Ze zijn verslagen en bezet door Duitsland.
Maar maakt verder niet uit. PR technisch hebben ze het slim gespeeld met De Gaulle als PR-man.
De officiële regering collaboreerde met de Duitsers en tijdens D-Day deed geen enkel Frans bataljon mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Als je daarna wint met hulp van je vriendjes, dan heb je gewonnen. Bovendien hebben de Fransen uiteindelijk wel enige indrukwekkende prestaties geleverd.
In Noord-Afrika hebben de Vrije Fransen af en toe vrijwel onmogelijke opdrachten uitgevoerd, en bij de invasie van Duitsland was er ook knap werk.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De officiële regering collaboreerde met de Duitsers en tijdens D-Day deed geen enkel Frans bataljon mee.
Er vocht slechts één divisie in Normandië.
Ze hebben handig meegelift op de echte overwinning van de VS, GB en Rusland.
Ik zeg ook niet dat ze niets hebben gedaan maar de status als grote overwinnaar lijkt me tamelijk overdreven.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:31 schreef Johan_de_With het volgende:
In Noord-Afrika hebben de Vrije Fransen af en toe vrijwel onmogelijke opdrachten uitgevoerd, en bij de invasie van Duitsland was er ook knap werk.
Het is natuurlijk een absurde mythe, maar ze hebben wel IETS gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |