abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25614511
Vandaag de dag bezetten kruisvaarders en zionisten grote delen van de ooit cultureel, moreel en wetenschappelijk superieure Islamitische wereld. Na de veronderstelde herverkiezing van George W. Bush wordt het plan dat deze oorlogsmisdadigers hebben met de wereld en de Islam in het algemeen steeds stouter geopenbaard.

Onder het mom van terreurbestrijding zijn in Afghanistan duizenden martelaren gestorven doordat de moordenaars van Bush en de zijnen hun massavernietigingswapens lieten vallen boven de steden en dorpen van dit moedige land. Nu het rechtmatige leiderschap verdreven is door de imperialisten en zodoende criminaliteit, drugs en krijgsheren weer welig tieren, kijkt geen mens meer om naar de volkerenmoord die nog elke dag gepleegd wordt op de dappere moslims van Afghanistan.

Irak en zijn vrome burgers worden elke dag nog geteisterd door criminaliteit, staatsbrutaliteit, honger en ziektes. De ware president die ervoor zorgde dat het land welvaart en vrede kende, is nu gegijzeld door imperialistische oorlogshitsers en hun verraderlijke wezels. Het effect is onmiddellijk duidelijk: zonder volksheld, zonder een man die weet hoe een land bestuurd dient te worden, is er slechts chaos en honger en ellende. En nog steeds, nu de Amerikanen al bijna twee jaar beweren dat de oorlog voorbij is, worden kinderen, vrouwen en de ouden van dag vermoord door de raketten en kogels van de coalitie. Het verzet tegen de bezetter bewijst maar weer eens dat hoe groot de verontwaardiging onder het dappere Irakese volk is dat ondemocratisch, onethisch en onmenselijk een leger van zionisten en kruisvaarders het land waar de beschaving ontstond, bezet om het zwarte goud.

De zionisten hebben in elk conflict wel een vinger in de pap, maar slechts in Palestina tonen zij zich zo opzichtig dat het hun arrogantie en haat jegens de beschaafde mensheid verraadt. Zonder ogenschijnlijk duidelijke motieven worden miljoenen Palestijnen onderdrukt en vermoord door Israël. Huizen worden vernietigd en bronnen van inkomen verwijderd en omgeploegd, opdat de bezetter zich veilig waant. Elke dag opnieuw worden kinderen neergeschoten door schietgrage militairen, worden pubers opgesloten in de martelkamers van het zionistische regime en worden vrouwen en bejaarden verwaarloosd en vernederd door de Israëlische bezetter.

Er zijn nog talloze landen waar al dan niet openlijk de bevolking wordt onderdrukt en vermoord door kruisvaarders en zionisten en landen als Iran en Syrië worden nu al bedreigd en hetzelfde tragische lot voorgeschoteld als het ooit machtige en welvarende Irak. Velen zeggen dat het om de olie gaat, en dat is voor een deel natuurlijk zeer goed mogelijk, maar als we kijken naar de gedeelde factor, dan zien we één ding: De Islam, het ware geloof ons geopenbaard door de Profeet. Zonder twijfel kunnen wij aannemen dat de zionisten en kruisvaarders vanuit hun superioriteitswaan zo handelen, omdat zij namelijk maar één ding willen en dat is de moord op een miljard moslims. Openlijk, zoals in Irak en Palestina, worden moslims vermoord door de bezetters, maar ook verborgen, zoals door allerlei door de imperialisten geïnstalleerde regimes. Het plan dat de inherent superieur wanende zionisten en kruisvaarders hebben met de dappere, moedige, doch onderdrukte moslims is dit: Genocide.
  zondag 20 maart 2005 @ 17:48:08 #2
32974 Xante
Levend en wel
pi_25614957

Neem er nog één .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_25615241
Saddam was een vreedzame president en het land kende vrede onder hem ?

Das een goeie...wat heb jij gerookt en waar kan ik het halen ? Vertel dat maar eens aan de Sji'iten in het zuiden van het land en aan de Koerden in het noorden.

Val nou gauw kapot mafkees.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_25615408
Wat een gelul over kruisvaarders, in dezelfde tijd waren moslims ook veroveraars die flink tekeer gingen. De kruisvaarders gingen jeruzalem bevrijden, dat betekend dat ze eerst verovert waren.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zondag 20 maart 2005 @ 18:05:14 #5
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25615417
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:58 schreef Hathor het volgende:
Val nou gauw kapot mafkees.
Tof, iemand met wie je het niet eens bent doodwensen.

Leuk stuk M.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 20 maart 2005 @ 18:07:04 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25615458
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:05 schreef longinus het volgende:
Wat een gelul over kruisvaarders, in dezelfde tijd waren moslims ook veroveraars die flink tekeer gingen. De kruisvaarders gingen jeruzalem bevrijden, dat betekend dat ze eerst verovert waren.
Iets meer dan 400 jaar vóór de Kruistochten. Snelle reactie van die Europeanen. .

Bevrijden
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_25615486
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:05 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Tof, iemand met wie je het niet eens bent doodwensen.

Leuk stuk M.
Oh, ik ben er van overtuigd dat hij de kruisvaarders en Zionisten, zoals hij ze zo kleurrijk noemt, hetzelfde toewenst.

Maar volle alle duidelijkheid...het is maar gewoon een uitdrukking...een cliche, net zoiets als "lik mijn reet" of zo.
  zondag 20 maart 2005 @ 18:13:15 #8
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25615622
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Oh, ik ben er van overtuigd dat hij de kruisvaarders en Zionisten, zoals hij ze zo kleurrijk noemt, hetzelfde toewenst.

Maar volle alle duidelijkheid...het is maar gewoon een uitdrukking...een cliche, net zoiets als "lik mijn reet" of zo.
Ah, in dat geval ken je de kanker krijgen eikel
pi_25615657
Heheh...dank u.
  zondag 20 maart 2005 @ 18:15:18 #10
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25615674
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik zou me trouwens íets meer verdiepen in Monidique alvorens met zulke uitlatingen te komen.
  zondag 20 maart 2005 @ 18:19:58 #11
117098 Hathor
Effe niet
pi_25615761
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:15 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik zou me trouwens íets meer verdiepen in Monidique alvorens met zulke uitlatingen te komen.
Ik hoef me niet in zo'n figuur te verdiepen, zijn post zegt al genoeg. En die opmerkingen van jou ook trouwens, dus waarom gaan jullie samen niet lekker effe buiten Amerikaanse vlaggen verbranden of zo, doe je wat voor de goede zaak.
  zondag 20 maart 2005 @ 18:21:41 #12
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25615793
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik hoef me niet in zo'n figuur te verdiepen, zijn post zegt al genoeg. En die opmerkingen van jou ook trouwens, dus waarom gaan jullie samen niet lekker effe buiten Amerikaanse vlaggen verbranden of zo, doe je wat voor de goede zaak.
Je snapt dus geen moer van Monidique. .
Dat bedoel ik.

Tip: lees ook tussen de regels, ga niet alleen af op de woorden die je leest.
  zondag 20 maart 2005 @ 18:23:07 #13
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25615824
  zondag 20 maart 2005 @ 18:23:24 #14
117098 Hathor
Effe niet
pi_25615828
Ik probeer hem niet te snappen, inderdaad. Ik voel dat ook niet echt als een gemis.
pi_25615874
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:21 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je snapt dus geen moer van Monidique. .
Oh ja, bij elk topic moeten we voortaan dus eerst een anyalyse maken van hoe en wie de topicstarter is. Puik plan Dagonet.
  zondag 20 maart 2005 @ 18:27:07 #16
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25615904
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:25 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Oh ja, bij elk topic moeten we voortaan dus eerst een anyalyse maken van hoe en wie de topicstarter is. Puik plan Dagonet.
Die heb ik wel vaker. .
Moet alles dan maar in hapklare brokjes worden geserveerd? Moet je gevoerd worden? Of kan je zelf ook wel íets meer dan meteen een mening hebben zonder te kijken wat er verder achter zit...
  zondag 20 maart 2005 @ 18:28:40 #17
117098 Hathor
Effe niet
pi_25615937
Wat zie jij er achter dan ? Voor mij is het duidelijk, maar misschien heb ik iets gemist of zo. Dat heb je wel eens met mensen die kanker hebben.
pi_25615958
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:23 schreef PLAE@ het volgende:

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25616039
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:07 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Iets meer dan 400 jaar vóór de Kruistochten. Snelle reactie van die Europeanen. .

Bevrijden
. Gelukkig werd Byzantium niet bedreigd.
  zondag 20 maart 2005 @ 18:34:42 #20
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25616062
don't give me that fucking bullshit
pi_25616101
Zionisme is sexy.
  zondag 20 maart 2005 @ 18:37:53 #22
117098 Hathor
Effe niet
pi_25616140
Je bent in de war met exhibitionisme.
pi_25616269
Uiteraard voel ik me als lokaal aanspreekpunt van de zionistische beweging in Nederland aangesproken een reactie te geven op dit verhaal vol met brute leugens, verborgen boodschappen en pure achterlijkheid.

Als het topic over 2 uur nog open is of Monidique over 2 nog leeft, zult u mijn mening kennen. Ik heb ook zo mijn verplichtingen.
pi_25616312
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
ik als lokaal aanspreekpunt van de zionistische beweging in Nederland
Zeg, flikker eens op.
  zondag 20 maart 2005 @ 18:46:44 #25
117098 Hathor
Effe niet
pi_25616329
Je bedoelt zeker Studio Sport kijken ? Maar laat maar komen, ben wel nieuwsgierig naar het andere standpunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')