abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19738879
Welkom bij het topic voor onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, ZELFS Meki.

Voor het echte slappe persoonlijke ballen, neuken en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.

Op MSN is er tevens gelegenheid tot mijnenvegen, en de aanverwante activiteit van afspraakjes maken en samenzweren.

Allah on.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_19738896
quote:
Priemgetal met zeven miljoen cijfers ontdekt

Een Amerikaanse wetenschapper is erin geslaagd om het priemgetalrecord te verbeteren. Het nieuwe recordgetal bestaat uit 7.253.733 cijfers en draagt volledig uitgeschreven de naam 'twee tot de 24.036.583ste macht min 1'. Om het getal met de hand helemaal uit te schrijven zijn vermoedelijk zo'n zes weken nodig, maar dan staat er ook een getal van meer dan 25 kilometer lang op papier.

Josh Findley maakte tijdens zijn zoektocht gebruik van een computer die met verscheidene andere priemgetalfanaten via een netwerk verbonden was en kon hierdoor het vorige record met ongeveer een miljoen cijfers verbeteren. Het voorlopige doel is door het internetproject 'Great Internet Mersenne Prime Search' echter op tien miljoen cijfers gesteld. De vinder van een priemgetal dat uit zoveel getallen bestaat wint 100.000 dollar die door de 'Electronic Frontier Foundation' wordt uitgereikt.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_19738914
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Welkom bij het topic voor onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, ZELFS Meki.

Voor het echte slappe persoonlijke ballen, neuken en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.

Op MSN is er tevens gelegenheid tot mijnenvegen, en de aanverwante activiteit van afspraakjes maken en samenzweren.

Allah on.
Jij mag nooit binnen mij huis komen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_19738937
@Meki
quote:
oow jah
Jij bent een ongewest zonder manieren persoon
Lezen is moeilijk he? Ik zou Verdonk jouw Nederlandse paspoort laten intrekken, en in je Marokkaanse/Israelische/Turkse heel groot laten stempelen: PERSONA NON GRATA .
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_19738943
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:08 schreef RichardQuest het volgende:

[..]
Oud nieuws, ...
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_19738962
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:08 schreef Meki het volgende:

[..]

Oh, jammer. Dan zal het ingooien van je ruiten moeten volstaan .
pi_19738976
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:09 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Oud nieuws, ...
Klopt
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2004 @ 22:10:47 #8
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19738979
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:08 schreef Meki het volgende:

[..]

Lekker gastvrij ben je dan zeg

Ik ook niet?
pi_19738982
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
@Meki
[..]

Lezen is moeilijk he? Ik zou Verdonk jouw Nederlandse paspoort laten intrekken, en in je Marokkaanse/Israelische/Turkse heel groot laten stempelen: PERSONA NON GRATA .
als ik president ben dan ben je de lul
Ik laat je overreden door 80 olifanten
pi_19738993
Wat is de URL naar de Meki Shop, ik kan het niet vinden?
pi_19738995
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:10 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Lekker gastvrij ben je dan zeg

Ik ook niet?
Jij wel
Dora noemde mij een ezel daarom niet
pi_19739010
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Komt dat van die liefdevolle religie?
pi_19739019
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Boehoehoe... snik, in jouw dromen ben ik de lul.
quote:
.
pi_19739036
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:11 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wat is de URL naar de Meki Shop
http://www.gestolenwaren.nl/
pi_19739040
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:11 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wat is de URL naar de Meki Shop, ik kan het niet vinden?
Inderdaad, ik wil ook mekispulletjes kopen.

Wat verkoop je zoal, Meki?
pi_19739049
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij wel
Dora noemde mij een ezel daarom niet
Ik noemde jou geen ezel hoor, JIJ noemde RichardQuest een ezel.
pi_19739063
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:12 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Inderdaad, ik wil ook mekispulletjes kopen.

Wat verkoop je zoal, Meki?
Fietsen natuurlijk. Vers gejat.
pi_19739066
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

in jouw dromen ben ik de lul.
....en hij de aars

pi_19739089
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:13 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

....en hij de aars
.
pi_19739090
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Fietsen natuurlijk. Vers gejat.

Hij heeft vast wel iets moois in de mekishop
pi_19739113
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:14 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Hij heeft vast wel iets moois in de mekishop
Mijn verlopen EU-identiteitskaart (inclusief een prachtige foto uiteraard)? Die was een tijdje geleden gejat.
pi_19739151
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Mijn verlopen EU-identiteitskaart (inclusief een prachtige foto uiteraard)? Die was een tijdje geleden gejat.
Nu bij Meki Shop, kaart Dora ... lekker, lekker.
pi_19739174
Foei, je mag Meki niet pesten.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 22:17:15 #24
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19739186
Wat een homo-TT
pi_19739205
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Foei, je mag Meki niet pesten.
Ik zeg alleen waar het op staat hoor. Als dat al niet mag, kun je het mensen net zo goed het recht ontzeggen om te zeggen dat de aarde niet plat is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')