quote:Priemgetal met zeven miljoen cijfers ontdekt
Een Amerikaanse wetenschapper is erin geslaagd om het priemgetalrecord te verbeteren. Het nieuwe recordgetal bestaat uit 7.253.733 cijfers en draagt volledig uitgeschreven de naam 'twee tot de 24.036.583ste macht min 1'. Om het getal met de hand helemaal uit te schrijven zijn vermoedelijk zo'n zes weken nodig, maar dan staat er ook een getal van meer dan 25 kilometer lang op papier.
Josh Findley maakte tijdens zijn zoektocht gebruik van een computer die met verscheidene andere priemgetalfanaten via een netwerk verbonden was en kon hierdoor het vorige record met ongeveer een miljoen cijfers verbeteren. Het voorlopige doel is door het internetproject 'Great Internet Mersenne Prime Search' echter op tien miljoen cijfers gesteld. De vinder van een priemgetal dat uit zoveel getallen bestaat wint 100.000 dollar die door de 'Electronic Frontier Foundation' wordt uitgereikt.
Jij mag nooit binnen mij huis komenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Welkom bij het topic voor onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, ZELFS Meki.
Voor het echte slappe persoonlijke ballen, neuken en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.
Op MSN is er tevens gelegenheid tot mijnenvegen, en de aanverwante activiteit van afspraakjes maken en samenzweren.
Allah on.
Lezen is moeilijk he? Ik zou Verdonk jouw Nederlandse paspoort laten intrekken, en in je Marokkaanse/Israelische/Turkse heel groot laten stempelen: PERSONA NON GRATAquote:oow jah
Jij bent een ongewest zonder manieren persoon
Oud nieuws, ...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, jammer. Dan zal het ingooien van je ruiten moeten volstaanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij mag nooit binnen mij huis komen![]()
Lekker gastvrij ben je dan zegquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij mag nooit binnen mij huis komen![]()
als ik president ben dan ben je de lulquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
@Meki
[..]
Lezen is moeilijk he? Ik zou Verdonk jouw Nederlandse paspoort laten intrekken, en in je Marokkaanse/Israelische/Turkse heel groot laten stempelen: PERSONA NON GRATA.
Jij welquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lekker gastvrij ben je dan zeg
Ik ook niet?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:10 schreef Meki het volgende:
[..]
als ik president ben dan ben je de lul
Ik laat je overreden door 80 olifanten
Boehoehoe... snik, in jouw dromen ben ik de lul.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:10 schreef Meki het volgende:
[..]
als ik president ben dan ben je de lul
quote:Ik laat je overreden door 80 olifanten
http://www.gestolenwaren.nl/quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:11 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wat is de URL naar de Meki Shop
Inderdaad, ik wil ook mekispulletjes kopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:11 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wat is de URL naar de Meki Shop, ik kan het niet vinden?
Ik noemde jou geen ezel hoor, JIJ noemde RichardQuest een ezel.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij wel
Dora noemde mij een ezel daarom niet
Fietsen natuurlijk. Vers gejat.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil ook mekispulletjes kopen.
Wat verkoop je zoal, Meki?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
....en hij de aars
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Fietsen natuurlijk. Vers gejat.
Mijn verlopen EU-identiteitskaart (inclusief een prachtige foto uiteraard)? Die was een tijdje geleden gejat.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hij heeft vast wel iets moois in de mekishop
Nu bij Meki Shop, kaart Dora ... lekker, lekker.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Mijn verlopen EU-identiteitskaart (inclusief een prachtige foto uiteraard)? Die was een tijdje geleden gejat.
Ik zeg alleen waar het op staat hoor. Als dat al niet mag, kun je het mensen net zo goed het recht ontzeggen om te zeggen dat de aarde niet plat is.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Foei, je mag Meki niet pesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |