Itomaatmodoms.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:09 schreef RichardQuest het volgende:
Islamoslims.
Wist je dat het gistingsproces van bier wordt bevordert door maaguur van varkens?quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:31 schreef George-Butters het volgende:
ik heb het gevonden:
Dat stamwortgehalte is het percentage extractstoffen in de wort, de suikerhoudende basisvloeistof van bier welke wordt gewonnen uit mout (gekiemde gerst-, tarwe- en/of roggekorrels). Hoe groter het stamwortgehalte, hoe hoger alcoholpercentage en smaakintensiteit in principe kunnen worden. Het stamwortgehalte ligt ten grondslag aan de beroemde categorie-indeling op bieretiketten. De Bierverordening van 1984 onderscheidt er vier: S (stamwortgehalte hoger dan 15,5 %), Cat.I (11-15,5 %), Cat. II (7-11 %) en Cat. III (1-7 %).
Eigenlijk betekent dat heel simpel; de eerste spoeling is kwaliteit, de tweede spoeling tezamen met alle crap die nog overblijft, is wat jij nu naar binnen gietquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:31 schreef George-Butters het volgende:
ik heb het gevonden:
Dat stamwortgehalte is het percentage extractstoffen in de wort, de suikerhoudende basisvloeistof van bier welke wordt gewonnen uit mout (gekiemde gerst-, tarwe- en/of roggekorrels). Hoe groter het stamwortgehalte, hoe hoger alcoholpercentage en smaakintensiteit in principe kunnen worden. Het stamwortgehalte ligt ten grondslag aan de beroemde categorie-indeling op bieretiketten. De Bierverordening van 1984 onderscheidt er vier: S (stamwortgehalte hoger dan 15,5 %), Cat.I (11-15,5 %), Cat. II (7-11 %) en Cat. III (1-7 %).
varkens horen eigenlijk cat II filters te etenquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wist je dat het gistingsproces van bier wordt bevordert door maaguur van varkens?
Moslims mogen dan eik sowieso geen bier.
ik drink cat I baas...quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Eigenlijk betekent dat heel simpel; de eerste spoeling is kwaliteit, de tweede spoeling tezamen met alle crap die nog overblijft, is wat jij nu naar binnen giet
U vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sizzler, wil je de topictitel veranderen in "9-11, de nacht van Uden" ?
Maakt het wel weer een maffe situatie. Zouden kaalkopjes zo ook denken, of ligt dat in de lijn van de religieuze fundamentalisten? In dat geval is het voer voor een complottheorie.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
LOL, met die zwarte humor ga ik pitten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:58 schreef George-Butters het volgende:
Voer, geiten, varkens, moslims![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |