abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23205999
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

En juist doordat iedereen zichzelf maar zit op te jutten wordt alles aangegrepen om de reden voor die opjutting te staven. Self-fulfilling prophecy heet dat. Jut genoeg mensen op, en op een gegeven moment is het genoeg dat iemand een kauwgompapiertje in je tuin gooit om maar weer te gaan gillen over groepje zus-enzo die het land naar de verdommenis helpen.
Dat kan je wel zeggen, maar het is gewoon niet te voorkomen dat mensen zo gaan denken...
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:10:19 #202
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_23206000
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:07 schreef nozem het volgende:
Naderhand ben ik weg uit dit land, want dan wordt het oorlog.
Kom nou, niet van dat laffe gedoe hier hoor. Mobiliseren zul je!!
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_23206011
quote:
Naderhand ben ik weg uit dit land, want dan wordt het oorlog.
Ik zie het logische verband niet helemaal. Doordat je weggaat stopt de oorlog dan ofzo
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 23:11:06 #204
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23206024
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:08 schreef Meki het volgende:

dit mag wel he
Let jij nu maar op jezelf.

En anders is er het FB topic.
pi_23206044
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:08 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Klopt. Ik denk dat we op het randje van een ware burgeroorlog zitten.
Ik heb heel lang gedacht:"Ach, zo'n vaart loopt het niet" , maar 1 grote Islamitische aanslag op een trein o.i.d. en de pleuris breekt los. En dan worden grote delen van ons land onleefbaar.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:11:56 #206
97934 ASroma
Flamboyant
pi_23206062
quote:

[..]

zou niet zo gek zijn met al die verwende mensjes in dit land! Tijd dat we weer eens met de harde werkelijkheid te maken krijgen, hard werken voor je eten!
pi_23206072
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:10 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik zie het logische verband niet helemaal. Doordat je weggaat stopt de oorlog dan ofzo
Voor mij wel ja, want oorlog is het laatste waar ik om heb gevraagd.
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:12:25 #208
92476 Gallo
Zinfandel
pi_23206074
quote:
Overigens, ik zie het somber in. Die grootschalige islamitische aanslag gaat binnenkort komen. Honderden keiharde fundamentalisten staan klaar om ergens in Nederland een flink bloedbad aan te richten. Naderhand ben ik weg uit dit land, want dan wordt het oorlog.
Nederland verdient niet beter, men wil het kennelijk graag. Totale anarchie waarin iedereen slachtoffer is. Maar goed, ik doe niet mee aan dit soort doemdenkerij, je speelt alleen die extremisten in de kaart.
pi_23206086
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:09 schreef Gallo het volgende:

[..]

Gekken heb je in beide kampen idd, helaas is de afkeer van het extreem-rechtse wat minder sterk aanwezig. Waar blijven nu de protestacties op de dam waarin we gezamelijk de regering tot de orde roepen dit soort excessen kei- en keihard aan te pakken, moeten we nu eerst wachten tot er een dode valt ? We staan erbij en kijken ernaar lijkt het wel.
protestacties? kom op zeg, de laatste protestactie was 10/15 jaar geleden. Protestacties hadden er moeten zijn, maar kijk naar de demonstratie in Amsterdam dit jaar, komen er 200.000 mensen... dat is toch godverdomme helemaal nix! Mensen gaan niet demonstreren want ze willen liever op hun luie reet voor de tv blijven zitten. Jongeren van tegenwoordig (waar ik zelf ook onder val, maar niet die groep) hebben totaal geen benul van politiek.... wel van msn, en die mensen gaan ook echt niet demonstreren, ze weten niet eens waarvoor/tegen.

helaas, maar zo gaat het.

edit 200.000 is een boel, maar niet genoeg aangezien het 15miljoen mensen aangaat....
pi_23206088
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:09 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Is er al iemand aangehouden dan?
geduld is een schone zaak
pi_23206122
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:11 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik heb heel lang gedacht:"Ach, zo'n vaart loopt het niet" , maar 1 grote Islamitische aanslag op een trein o.i.d. en de pleuris breekt los. En dan worden grote delen van ons land onleefbaar.
Niet alleen Nederland. Ik denk dat het heftige reacties in de hele wereld kan oproepen, maar ja er is nog niks gebeurd
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:13:52 #212
37444 SMOOGY
Ja ik wel..(ook doordeweeks)
pi_23206134
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:43 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Ik maak zelf wel uit of ik blij ben of niet.
Ik ben slechts toeschouwer van een voorspelbaar gebeuren.
/edit : laat maar
als je denk van wel..?? dan wat of.?
pi_23206135
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:12 schreef nozem het volgende:

[..]

Voor mij wel ja, want oorlog is het laatste waar ik om heb gevraagd.
En de rest interesseerd je geen fuck?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:14:01 #214
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23206138
Probleem is wel dat je op deze manier al dommere moslims krijgt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_23206159
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:09 schreef Gallo het volgende:

[..]

Hoop gezwets...
De afkeer voor extremen is sowieso groot. En nogmaals is het nogmaal hypocriet om te beweren dat van Gogh zijn moord over zichzelf afriep en nu wel vooraan te staan om deze aanslagen op islamitische doelen te veroordelen.

Ik zal het nog maar eens roepen: terrorisme is volstrekt intolerabel. Van beide zijden. Zonder gemaar.
pi_23206181
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Probleem is wel dat je op deze manier al dommere moslims krijgt.
ja en de nederlanders worden alsmaar slimmer zeker
pi_23206192
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:12 schreef Gallo het volgende:

[..]

Nederland verdient niet beter, men wil het kennelijk graag. Totale anarchie waarin iedereen slachtoffer is. Maar goed, ik doe niet mee aan dit soort doemdenkerij, je speelt alleen die extremisten in de kaart.
Ik probeer ook niet te doemdenken, maar het werkt niet echt mee als je veel politieke geografie-vakken hebt bij je opleiding en dus precies leert hoe en waar het in het verleden mis is gegaan. In de meeste gevallen is de voorgeschiedenis vrijwel identiek aan de situatie waarin wij op het moment zitten.

Maar och, het zal vast meevallen allemaal.
pi_23206201
quote:

[..]

Jammer genoeg valt er niet echt iets aan te vallen en zal het bij kleine groepjes rellende blijven, als je het echt zo extreem schetst. Er zijn hier niet bepaald moslimwijken die tegenover rechtse wijken oid staan zoals in Ierland

Zal Nederland dan echt een land worden zoals we die kennen bij kleine conflicten in het nieuws? Kijken vanuit Italie, Duitsland e.a. landen naar de ontwikkelingen van Nederland? 13 doden vandaag, 2 morgen?
pi_23206203
ander topic

[ Bericht 90% gewijzigd door nikky op 09-11-2004 23:18:44 ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 november 2004 @ 23:16:03 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23206214
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:15 schreef allure112 het volgende:

[..]

ja en de nederlanders worden alsmaar slimmer zeker
Ehmz, ja want als tegenactie brand 'men' kerken af. 'onze' scholen blijven overeind
pi_23206236
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:12 schreef Gallo het volgende:

[..]

Ik ben even benieuwd; meen je die eerste zin?
geen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 november 2004 @ 23:16:51 #222
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23206244
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Dit krijg ik weer net weer in me Mail
vervelend, maar wat doet dat in dit topic?
pi_23206249
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ehmz, ja want als tegenactie brand 'men' kerken af. 'onze' scholen blijven overeind
pi_23206258
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:10 schreef robh het volgende:
Kom nou, niet van dat laffe gedoe hier hoor. Mobiliseren zul je!!
Grappig, ik ben bezig met een baan in Barcelona. Het anti-semitisme tiert er welig, de moslimhaat staat er in hoog vandel, het fascisme is nog alom aanwezig. Ergo; Franco is niet dood.
Ik denk dat ik het maar doe.
pi_23206268
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:13 schreef Tikorev het volgende:

[..]

En de rest interesseerd je geen fuck?
Wat bedoel je? Ik weiger sowieso om mezelf te bemoeien met een belachelijk strijd tussen mensen met het iq van een strijkijzer..
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 november 2004 @ 23:17:31 #226
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23206275
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:17 schreef allure112 het volgende:

[..]

Je begrijpt geloof ik het sarcasme niet
pi_23206302
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:15 schreef Youssef het volgende:

[..]

Jammer genoeg valt er niet echt iets aan te vallen en zal het bij kleine groepjes rellende blijven, als je het echt zo extreem schetst. Er zijn hier niet bepaald moslimwijken die tegenover rechtse wijken oid staan zoals in Ierland

Zal Nederland dan echt een land worden zoals we die kennen bij kleine conflicten in het nieuws? Kijken vanuit Italie, Duitsland e.a. landen naar de ontwikkelingen van Nederland? 13 doden vandaag, 2 morgen?
Nog niet nee. Maar als het echt tot uitbarstingen komen dan gaan steeds meer mensen partij kiezen. Nu heb je nog (de meerderheid) die zegt "de moord was fout maar het in de fik steken van deze school ook", maar naarmate het conflict verder uit de hand loopt worden die mensen steeds kleiner in getal denk ik.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_23206307
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Daar hebben wel meer mensen met extreme denkbeelden last van.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_23206311
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:15 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het probleem is als er een of andere moslim extremist komt die een flinke aanslag pleegt er een flinke omezwaai naar rechts komt van de autochtone bevolking en wat er dan allemaal kan gebeuren...
pi_23206317
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

that makes two of us
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:19:00 #231
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23206324
Wat een idioten...
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:19:56 #232
92476 Gallo
Zinfandel
pi_23206365
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:14 schreef Jalu het volgende:

[..]

De afkeer voor extremen is sowieso groot. En nogmaals is het nogmaal hypocriet om te beweren dat van Gogh zijn moord over zichzelf afriep en nu wel vooraan te staan om deze aanslagen op islamitische doelen te veroordelen.
Je ziet toch zelf wel het verschil tussen van Gogh, de 'dader' , en een islamitische basisschool die niks met de moordenaar van doen heeft ? Daar is niks hypocriets aan.

edit: ook dat maakt het niet goed en is dus niet nodig om te zeggen

[ Bericht 18% gewijzigd door nikky op 09-11-2004 23:21:12 ]
pi_23206374
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:18 schreef Biggs. het volgende:

[..]

Het probleem is als er een of andere moslim extremist komt die een flinke aanslag pleegt er een flinke omezwaai naar rechts komt van de autochtone bevolking en wat er dan allemaal kan gebeuren...
Niet alleen dat. Ik denk dat er een week na die aanslag nog weinig islamitische bouwwerken in Nederland overiend zullen staan.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 november 2004 @ 23:20:08 #234
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23206376
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:18 schreef allure112 het volgende:

[..]

that makes two of us
je bent nog schizofreen ook?
pi_23206378
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:18 schreef Biggs. het volgende:

[..]

Die ommezwaai wordt zowel naar links, naar rechts en richting de islam gemaakt. Momenteel wordt niemand er beter van Jongens, wacht nou even want ik wil graag nog een toekomst opbouwen, studeren en vredig sterven
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:20:45 #236
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23206401
Die gasten die dit doen zouden ze eens een week lang moeten spanken !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23206406
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

je bent nog schizofreen ook?
pi_23206412
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:19 schreef Gallo het volgende:

[..]

Je ziet toch zelf wel het verschil tussen van Gogh, de 'dader' , en een islamitische basisschool die niks met de moordenaar van doen heeft ? Daar is niks hypocriets aan.
Je begrijpt toch hopeliojk wel dat deze gasten de hele moslimgemeenschap zals dader zien...

[ Bericht 22% gewijzigd door nikky op 09-11-2004 23:21:36 ]
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:21:11 #239
11923 I.R.Baboon
pi_23206415
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:12 schreef allure112 het volgende:

[..]

geduld is een schone zaak
Hoho, ik ga er natuurlijk ook vanuit dat het een Nederlander is (met bijna 100% zekerheid) maar als Meki zulke onzin gaat uitkramen dan druk ik hem toch graag nog even met de neus op de feiten.
pi_23206428
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Daar hebben wel meer mensen met extreme denkbeelden last van.
Ik en Bansheeboy zijn denk ik extreem overtuigd van ons gelijk, geldt dat ook? Want dan verpulveren we je theorie namelijk
pi_23206450
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:18 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nog niet nee. Maar als het echt tot uitbarstingen komen dan gaan steeds meer mensen partij kiezen. Nu heb je nog (de meerderheid) die zegt "de moord was fout maar het in de fik steken van deze school ook", maar naarmate het conflict verder uit de hand loopt worden die mensen steeds kleiner in getal denk ik.
Klopt helemaal. Anti-sympathieen versterken zichzelf. En dat gaat erg snel als de ''geschikte'' situatie zich voordoet.
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:22:22 #242
11923 I.R.Baboon
pi_23206457
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Bah, je moet ook echt alles uitleggen tegenwoordig. Maar wel lief dat je het doet. .
pi_23206466
Doem denkers.. op het moment dat er twee rellers worden opgepakt is de boel weer stil
pi_23206487
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:19 schreef Gallo het volgende:

[..]

Je ziet toch zelf wel het verschil tussen van Gogh, de 'dader' , en een islamitische basisschool die niks met de moordenaar van doen heeft ? Daar is niks hypocriets aan. Als deze laffe mietjes nou eens een gebouw in brand staken waar extremisten samenscholen, maar nee. De moordenaar van van Gogh blies ook niet een trein op, maar pakte degene die hij persoonlijk verantwoordelijk hield. Al is het allemaal ziek wat er gebeurt natuurlijk.
Eigenlijk zie ik geen verschil. Er worden onschuldigen vermoord of aangevallen omdat ze een andere mening toegedaan zijn of bij een andere bevolkingsgroep horen. Zonder enige geldige reden worden mensen afgeknald, scholen, moskeeën en kerken in brand gestoken. Is het nou zo moeilijk te begrijpen dat het allemaal even verwerpelijk is? Dat er dus eigenlijk helemaal geen verschil is?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 november 2004 @ 23:23:14 #245
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23206494
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:22 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Bah, je moet ook echt alles uitleggen tegenwoordig. Maar wel lief dat je het doet. .
Gespannen tijden I.R.... Je mocht eens verkeerd begrepen worden
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:23:16 #246
92476 Gallo
Zinfandel
pi_23206495
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:16 schreef Contino het volgende:

[..]

Ik ben even benieuwd; meen je die eerste zin?
Ja, als ik de algehele tendens van islamhaat in Nederland bekijk dan gun ik het de Nederlanders graag in hun gelijk gesteld te worden. Een selffufilling prophecy, men wil het kennelijk graag. Van mij hoeft het niet, ik zit er zelfs helemaal niet op te wachten.
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:23:26 #247
13462 BansheeBoy
pi_23206503
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:20 schreef Youssef het volgende:

[..]

Die ommezwaai wordt zowel naar links, naar rechts en richting de islam gemaakt. Momenteel wordt niemand er beter van Jongens, wacht nou even want ik wil graag nog een toekomst opbouwen, studeren en vredig sterven
Dat heb je mooi gezegd waarde Youssef. Ik vind dat je altijd precies datgene zegt wat ik ook vind. We voelen elkaar goed aan wat dat betreft. Ik gun de daders overigens een goede dosis SARS-enzymen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_23206559
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:23 schreef Jalu het volgende:

[..]

Eigenlijk zie ik geen verschil. Er worden onschuldigen vermoord of aangevallen omdat ze een andere mening toegedaan zijn of bij een andere bevolkingsgroep horen. Zonder enige geldige reden worden mensen afgeknald, scholen, moskeeën en kerken in brand gestoken. Is het nou zo moeilijk te begrijpen dat het allemaal even verwerpelijk is? Dat er dus eigenlijk helemaal geen verschil is?
Ik denk dat zelfs Femke Halsema van mening is dat het één even verwerpelijk is als het ander.
pi_23206565
ik hoop dat dit de laaste is
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:25:01 #250
11923 I.R.Baboon
pi_23206573
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gespannen tijden I.R.... Je mocht eens verkeerd begrepen worden
Er zijn ook mooie kanten. Wij zijn het bijvoorbeeld eens.
pi_23206582
Heeft dit nou ook iets te maken met de datum?

9/11 ???
pi_23206596
mijn doem scenario;

14 november, ramadan feest, grote groepen moslims in de stad, nederlander die op de hoek van de straat een moslim ziet, gefrustreerd denkt ie een slimme opmerking te maken 'hey kutmoslim zeker cursus integratie gemist', maar slimme nederlander weet niet dat om de hoek 123456 vriendjes staan

oops
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:25:51 #253
92476 Gallo
Zinfandel
pi_23206606
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:23 schreef Jalu het volgende:

[..]

Ik vind het ook allemaal even verwerpelijk, alleen kan ik de motivatie om van Gogh om te leggen iets beter rationaliseren dan het in de fik steken van een willeukeurige basisschool. Niets meer niets minder hoor. Dit soort ellendige extremisten moeten we gewoon keihard aanpakken, of ze nou Mohammed of Klaas heten. Ze verzieken het voor de mensen die wel normaal met elkaar willen omgaan, allochtoon en autochtoon.
pi_23206629
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:25 schreef allure112 het volgende:
mijn doem schenario;

14 november, ramadan feest, grote groepen moslims in de stad, nederlander die op de hoek van de straat een moslim ziet, gefrustreerd denkt ie een slimme opmerking te maken 'hey kutmoslim zeker cursus integratie gemist', maar slimme nederlander weet niet dat om de hoek 123456 vriendjes staan

oops
Och, als het daar bij blijft. Ik denk eerder aan een.. och welnee, het valt allemaal best mee.
pi_23206642
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:25 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Er zijn ook mooie kanten. Wij zijn het bijvoorbeeld eens.
Wat een smerige manier om te zeggen dat je zijn dochter wil misbruiken
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:26:59 #256
8369 speknek
Another day another slay
pi_23206648
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
We voelen elkaar goed aan
wanker!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_23206658
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:25 schreef Gallo het volgende:

[..]

Ik vind het ook allemaal even verwerpelijk, alleen kan ik de motivatie om van Gogh om te leggen iets beter rationaliseren dan het in de fik steken van een willeukeurige basisschool. Niets meer niets minder hoor. Dit soort ellendige extremisten moeten we gewoon keihard aanpakken, of ze nou Mohammed of Klaas heten. Ze verzieken het voor de mensen die wel normaal met elkaar willen omgaan, allochtoon en autochtoon.
Wat maakt het nou uit of je het beter kan rationaliseren. Het is allemaal even erg.
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:27:27 #258
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_23206664
Dit kon je verwachten.
Ben benieuwd wie die kerken in de hens heeft gezet in Utrecht...
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:27:30 #259
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_23206670
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:25 schreef allure112 het volgende:
mijn doem scenario;

oops
En wat is de toegevoegde waarde van deze droom van je?
Als mensen nu eens stoppen met het fantaseren over een burgeroorlog, want juist dat fantaseren zien bepaalde extremisten als een vrijbrief voor hun daden.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:27:40 #260
92476 Gallo
Zinfandel
pi_23206674
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:21 schreef Biggs. het volgende:

[..]

Je begrijpt toch hopeliojk wel dat deze gasten de hele moslimgemeenschap zals dader zien...
Ja, dat snap ik. Waarom zou ik het niet begrijpen ?
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:27:43 #261
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_23206678
Alloctoon of autochtoon, maakt niets uit. De rotte appels moeten alleen weg. De rest mag blijven.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:27:55 #262
97934 ASroma
Flamboyant
pi_23206687
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:26 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wat een smerige manier om te zeggen dat je zijn dochter wil misbruiken
pi_23206696
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:25 schreef stevieR het volgende:
Heeft dit nou ook iets te maken met de datum?

9/11 ???
8 dagen na de moord op van Gogh. 9-1/1 is 8.

Tadaaa!
pi_23206713
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:25 schreef Gallo het volgende:

[..]

Ik vind het ook allemaal even verwerpelijk, alleen kan ik de motivatie om van Gogh om te leggen iets beter rationaliseren.
Ik niet. Het is niet te rationaliseren.
pi_23206719
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:27 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

En wat is de toegevoegde waarde van deze droom van je?
Als mensen nu eens stoppen met het fantaseren over een burgeroorlog, want juist dat fantaseren zien bepaalde extremisten als een vrijbrief voor hun daden.
droom

maar je hebt gelijk
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:28:45 #266
92476 Gallo
Zinfandel
pi_23206723
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:27 schreef Biggs. het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit of je het beter kan rationaliseren. Het is allemaal even erg.
Ja pipo, lees je voor het gemak over m'n eerste zin heen ?
pi_23206751
Goed, ik ben weer rustig. Ik word morgenochtend echt niet wakker met de gedachte: "Owjee, het is oorlog", daar ben ik veel te nuchter voor.

Ik word wel weer onrustig bij de volgende moskee of kerk die in de fik vliegt.
pi_23206765
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat heb je mooi gezegd waarde Youssef. Ik vind dat je altijd precies datgene zegt wat ik ook vind. We voelen elkaar goed aan wat dat betreft. Ik gun de daders overigens een goede dosis SARS-enzymen

Ik denk dat we na 4 jaar door dik en dun elkaar hebben kunnen steunen terwijl we dezelfde ideologieën hebben moeten concluderen dat we misschien wel soulmates zijn

pi_23206772
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

8 dagen na de moord op van Gogh. 9-1/1 is 8.

Tadaaa!
You found the hidden message!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_23206773
als jij nou eens eventjes lekker ergens anders heengaat meki?

[ Bericht 80% gewijzigd door nikky op 09-11-2004 23:32:58 ]
pi_23206824
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

You found the hidden message!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weet jij er soms meer van ?
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:31:15 #272
53142 method21
FREE MANSON
pi_23206837
Ik kom er net vanaf en het is een puinhoop ...beredruk en volgens mij de hele school afgefikt ... het brand al sinds vanmiddag trouwens ...dus de foto's van maanvis zijn niet zo up to date ... hij woont er trouwens achter ....mischien zit maanvis er wel achter .....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_23206885
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:28 schreef Gallo het volgende:

[..]

Ja pipo, lees je voor het gemak over m'n eerste zin heen ?
Maar door die tweede zin lijkt het weer net of je de moord op van gogh minder erg vind. Laat het dan alleen bij de eerste zin.
pi_23206901
woon er 500meter vanaf, brand nog altijd ik zie de gloed vanuit mijn raam..

erg zinloos dit, er zaten kinderen van 5-11 jaar op die school wat hebben zij nederland aan gedaan?! Wat voor nut heeft het om hun schriften, boeken en etui's en klasseprojecten af te branden?
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:33:11 #275
13462 BansheeBoy
pi_23206925
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:29 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik denk dat we na 4 jaar door dik en dun elkaar hebben kunnen steunen terwijl we dezelfde ideologieën hebben moeten concluderen dat we misschien wel soulmates zijn

Klopt Youssef, door de jaren heen hebben we een band ontwikkeld waar vele anderen alleen maar jaloers op kunnen zijn, wederzijds respect is in dat verband uiteraard van groot belang, en dat tonen we telkens weer.

Ik als Moslim-scout zie overigens veel potentie in onze broeder Meki

pi_23206967
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:27 schreef Gallo het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Waarom zou ik het niet begrijpen ?
Nou dan is het toch logisch dat deze gasten ook scholen en moskeeen in de fik steken (hoe triest het ook is).
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:35:08 #277
11923 I.R.Baboon
pi_23207016
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:32 schreef Tasma het volgende:

erg zinloos dit, er zaten kinderen van 5-11 jaar op die school wat hebben zij nederland aan gedaan?! Wat voor nut heeft het om hun schriften, boeken en etui's en klasseprojecten af te branden?
Het hele idee van terrorisme (laat ik daar vanmiddag nou nog college over hebben gehad) is dat het niet persoonsgericht is. Daarom is het de vraag of de aanval op van gogh terrorisme is (definitiekwestie) maar het feit dat er nu een school wordt aangevallen is absoluut niet vreemd (denk ook maar eens aan Beslan).
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:35:17 #278
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23207023
hele foute opmerking

[ Bericht 87% gewijzigd door nikky op 09-11-2004 23:37:34 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_23207050
ik hoop dat de islamitische gemeenschap inziet dat dit het werk is van gestoorde, onderontwikkelde tuig jeugd en dat een enorm deel van de samenleving deze daden -NIET- goed vinden of ondersteunen.

Ik ben er een van, ben "ras" nederlander maar vind al dit gedoe echt te gek voor woorden en zo zinloos en onderontwikkeld.
  Milf dinsdag 9 november 2004 @ 23:36:11 #280
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_23207063
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:34 schreef Biggs. het volgende:

[..]

Nou dan is het toch logisch dat deze gasten ook scholen en moskeeen in de fik steken (hoe triest het ook is).
Ik hoop dat je dat niet meend dat je dat lochisch vind
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_23207081
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:35 schreef Re het volgende:
knip
dit verdient in dit topic, onder deze sfeer een ban.

[ Bericht 14% gewijzigd door nikky op 09-11-2004 23:37:54 ]
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:36:35 #282
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_23207082
quote:

Inderdaad helemaal geen nut.
Tevens hebben die kinderen nu een traumatische situatie meegemaakt, waardoor de kans op extremisme in de toekomst alleen maar groter wordt.

Als mensen nu toch gewoon eens van elkaar en van elkaars spullen afbleven, wat zou de wereld dan mooi zijn.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_23207099
Eigenlijk hoop ik dat de daders gelynched worden
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:37:31 #284
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_23207120
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:37 schreef Meh7 het volgende:
Door Nederlanders...
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_23207135
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:36 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat als je dergelijke "logica" op de moord van Van Gogh kunt loslaten; dan kun je die ook loslaten op de gebeurtenissen van de afgelopen dagen.
pi_23207157
quote:

[..]

Dat is wel logisch. Deze gasten hebben het op de gehele moslimgemeenschap gemunt dus ook op moskeeen en scholen. Behoorlijk triest dus.
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:38:38 #287
92476 Gallo
Zinfandel
pi_23207164
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:34 schreef Biggs. het volgende:

[..]

Ja, dat die gasten het logisch vinden snap ik, maar ik lees hier ook van mensen dat ze het zelf logisch vinden.
pi_23207165
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Klopt Youssef, door de jaren heen hebben we een band ontwikkeld waar vele anderen alleen maar jaloers op kunnen zijn, wederzijds respect is in dat verband uiteraard van groot belang, en dat tonen we telkens weer.

Ik als Moslim-scout zie overigens veel potentie in onze broeder Meki

Misschien moeten we een eigen subforum vragen in Feedback om zo toekomstige Bansheeboytjes en Banhegirltjes alsmede Youssefjes kunnen worden gecreëerd. Ik zie gewoon op het forum dat er behoefte is aan tegengas vanuit de moslim hoek, . Als we nou deze toekomstige beschermers van de Democratie te Fok goed opleiden gaat de kunst van het sarcastisch en op gepaste wijze reageren nooit teloor

Ik zie nu ook potentie! Ik ben echter wel van mening dat Meki een woordvoerder nodig heeft.

Zoals je in mijn ondertitel en signature kunt beamen sta ik op het punt te vertrekken om mijn tijd in andere belangrijke dingen te steken.
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:38:47 #289
13462 BansheeBoy
pi_23207170
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:36 schreef Tasma het volgende:

[..]

dit verdient in dit topic, onder deze sfeer een ban.
Nee joh, hij bedoelt het niet serieus

pi_23207209
morgen zal de moskee wel aan staan vrees ik :|
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 23:40:08 #291
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_23207212
quote:
Ik ben ook niet echt verbaasd. Jij wel dan?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_23207243
wat nog erger is:

ik heb hier wat rondgevraagd, en wat blijkt. Op -VEEL- scholen gonsde DIT idee al door de gangen, over -deze- school en "white power" (IDIOTEN!) .

En NIEMAND die dacht, goh, misschien even melden?

Dit was uitvoerig geplanned en al bekend bij een GROOT deel van de jeugd uit Uden, Oss, Veghel.
pi_23207247
quote:
Wat voor nut heeft het om hun schriften, boeken en etui's en klasseprojecten af te branden?
Niets, maar dan ook helemaal niets...

Waardeloos dit...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:41:21 #294
11923 I.R.Baboon
pi_23207248
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:37 schreef Meh7 het volgende:
He ja, dat zal echt helpen om Nederland weer een beetje tot rust te laten komen.

Idioot!
  Milf dinsdag 9 november 2004 @ 23:41:25 #295
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_23207253
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik ben ook niet echt verbaasd. Jij wel dan?
Verbaasd? Nee dat niet. Helaas had ik het al wel zien aankomen.. hoe triest ook.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_23207254
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:38 schreef Gallo het volgende:

[..]

Ja, dat die gasten het logisch vinden snap ik, maar ik lees hier ook van mensen dat ze het zelf logisch vinden.
Hmmm volgens mij heb ik hier nog niet een keer gelezen dat het goedgekeurd wordt (heb ook lang niet alle topics doorgelezen), maar het zou heel fout zijn als dit goedgekeurd wordt
pi_23207258
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:35 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Het hele idee van terrorisme (laat ik daar vanmiddag nou nog college over hebben gehad) is dat het niet persoonsgericht is. Daarom is het de vraag of de aanval op van gogh terrorisme is (definitiekwestie) maar het feit dat er nu een school wordt aangevallen is absoluut niet vreemd (denk ook maar eens aan Beslan).
Het enige 'nut' van terrorisme is het zaaien van angst. Wie of wat daar voor moet sneuvelen is in weze volstrekt irrelevant. Sterker nog, hoe willekeuriger het doel, hoe beter, aangezien er dan geen oorzaak -> gevolg kan worden aangewezen.

Juist het hebben van een aanwijsbare oorzaak voor moord of brandstichting (of wat dan ook voor actie) maakt het dat mensen zich toch nog veilig voelen. Een aanslag zonder oorzaak voedt de angst dat je niets kan doen tegen de mogelijkheid zelf ook slachtoffer te worden.
pi_23207263
quote:

[..]

meend

dinsdag 9 november 2004 @ 23:42:50 #299
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23207304
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:35 schreef Re het volgende:
hele foute opmerking
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_23207311
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:35 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Het hele idee van terrorisme (laat ik daar vanmiddag nou nog college over hebben gehad) is dat het niet persoonsgericht is. Daarom is het de vraag of de aanval op van gogh terrorisme is (definitiekwestie)
Wel als het doel groter is dan de persoon zelf. In de brief die Mohammed had geschreven stond duidelijk dat het tegen de Nederlandse samenleving gericht was. De ongelovigen blablabla.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')