[edit: doe's lief]quote:
Waarom ze heeft er een streepjes overhemd voor aangetrokken, zodat je er ook nog wat bolling in kan ontdekkenquote:
Hey! Dat was eenquote:
Slisslerquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waarom ze heeft er een streepjes overhemd voor aangetrokken, zodat je er ook nog wat bolling in kan ontdekken![]()
Dit soort machtsmisbruik leidt tot nog veel meer gezeik. Bemoei je met je eigen post.quote:
Ohja, eerst wordt er in feedback gemiept dat er geen vrouwen in POL komen. Komt er één die zelfs haar tieten laat zien (wat wil je nog meer!quote:
Je bent gewoon jaloers menquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ohja, eerst wordt er in feedback gemiept dat er geen vrouwen in POL komen. Komt er één die zelfs haar tieten laat zien (wat wil je nog meer!), gaan jullie die wegjagen!
Eenquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ohja, eerst wordt er in feedback gemiept dat er geen vrouwen in POL komen. Komt er één die zelfs haar tieten laat zien (wat wil je nog meer!), gaan jullie die wegjagen!
O, dat zou ik heel fijn vinden, wanneer spreken we af?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Skatje toch! Je mag me weleens komen meeten om ze echt te zien hoor mops
Wat ben je lief vandaag zeg!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eendie hier alleen kwam om een
te scoren?
![]()
Nee, ik val niet opquote:
Ik ben regelmatig op een meet te vinden. Check de lijstjes maarquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:28 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O, dat zou ik heel fijn vinden, wanneer spreken we af?![]()
Ik word agressief van dat lukrake deleten van die modjes hier op fok.quote:
net had je het over je, niet julliequote:Op donderdag 31 maart 2005 21:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig op een meet te vinden. Check de lijstjes maar
Ja maar die knopjes zijn zo tofquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik word agressief van dat lukrake deleten van die modjes hier op fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |