abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30384461
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen en alles is welkom, zeker imperialisten.
pi_30384526
zie hier, de 5 borrels van Yohen
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30384547
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:18 schreef Tafkahs het volgende:
zie hier, de 5 borrels van Yohen
Vijf borrels van Cohen. Theefestijn. Slotje.
pi_30384598
Hedonisme.
pi_30384622
baggeraars
pi_30385291
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:21 schreef Chewie het volgende:
baggeraars
Immer!
pi_30385352
Ik wil een laptop waarmee ik kan tekstverwerken en internetten, tevens wil ik er DivX's mee kunnen afspelen op m'n televisie. Het liefst met XP en draadloos internet en zo goedkoop mogelijk. Wat heb ik nodig?
pi_30385411
Hoeveel noord-Korea-uitwerpselen moet ik noemen?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30385444
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:46 schreef Monidique het volgende:
Ik wil een laptop waarmee ik kan tekstverwerken en internetten, tevens wil ik er DivX's mee kunnen afspelen op m'n televisie. Het liefst met XP en draadloos internet en zo goedkoop mogelijk. Wat heb ik nodig?
Niet veel hoor, pentium 3 met video-out en wireless netwerkadapter.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30385656
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:50 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Niet veel hoor, pentium 3 met video-out en wireless netwerkadapter.
en als je niet al te hoge eisen stelt en aan 11 mbps genoeg hebt, dan is deze aanbieding van paradigit misschien wel wat voor jou:

NetVision Wirel. LAN CardBus Card 11Mbps

Wireless 11 Mbps (802.11b)
Interface PC Card (notebook)
Merk NetVision
Type Wireless LAN Cardbus Card

¤ 9,95
pi_30385994
Kan een P2 ook? Hoeveel MHz en RAM minimaal? Die W-LAN-kaartjes kun je gewoon in een laptop steken?
pi_30386111
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef Monidique het volgende:
Kan een P2 ook? Hoeveel MHz en RAM minimaal? Die W-LAN-kaartjes kun je gewoon in een laptop steken?
yep, dat zijn pcmcia kaartjes, een soort pci voor laptops zeg maar. Volgens mij kun je al een heel eind komen met een p2 vanaf 400 mhz. Maar dan zul je toch echt moeten pielen om alles goed te krijgen.
  donderdag 8 september 2005 @ 14:18:41 #14
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30386127
Linksbashtopic. Slotje.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_30386222
Ik heb geen ambitie
pi_30386223
Linksbashtopic
pi_30386233
Zoiets, bijvoorbeeld?
pi_30386258
Ik ben links, wie komt me bashen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30386282
Kunnen jullie parvenu's eens ophouden woorden als ''bashen'' in de mond te nemen?
pi_30386293
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:23 schreef sigme het volgende:
*meldt
pi_30386303
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:22 schreef Monidique het volgende:
Zoiets, bijvoorbeeld?
Ja, maar dan moet je wel tegen Compaq kunnen. Ik heb er een grafhekel aan, net als aan Toshiba eigenlijk. Kijk eens op sjun.web-log.nl naar wat handige dingetjes om over na te denken bij het aanschaffen van een laptop, hij heeft er pas een gekocht.
pi_30386332
quote:
Het verkiezingsspotje dat de Duitse anarchistische partij de kijkers vertoont, kan niet op veel sympathie van de Duitse kijker rekenen. Velen reageerden geschokt op de beelden die bestaan uit onder meer het leeggieten in de keel van bierflesjes, half blote lichamen die worden afgelebberd, injectiespuiten en het inelkaar trappen van spullen. En dat alles bijelkaar gepropt in een totaal chaotisch spotje, begeleidt door stevige muziek.

Normaal gesproken worden er in een verkiezingsspot de beleidspunten van een partij nader verklaard. Maar daar heeft de APPD (Anarchistische Pogo Partei Deutschlands) duidelijk geen boodschap aan. Aangezien de APPD een officieel erkende politieke partij is, krijgt ze de kans om gratis op tv publiciteit te maken. Maandagnacht staat de volgende uitzending geprogrammeerd.

De Duitse media gaan er vanuit dat de APPD, die naar schatting 750 medewerkers telt, een verwaarloosbaar aantal stemmen krijgt. Wellicht dat werkschuwe mensen getrokken worden door de anarchisten. De partij verkoopt via haar site namelijk T-shirts met teksten als 'Arbeit ist Scheisse', 'Ich bin ein Asozialer Parasit' en 'Fick heil'. De Duitse parlementsverkiezingen zijn op 18 september.

-
De APPD-verkiezingsspot.
Linkse hippie's
pi_30386343
par·ve·nu (de ~ (m.), ~'s)
1 iem. die tot een hogere klasse opgeklommen is, maar zich daar niet naar weet te gedragen => nouveau riche
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30386372
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:26 schreef sigme het volgende:
par·ve·nu (de ~ (m.), ~'s)
1 iem. die tot een hogere klasse opgeklommen is, maar zich daar niet naar weet te gedragen => nouveau riche
ik vroeg je toch niet of je een woordenboek wilde gebruiken, hmmm?!
pi_30386378
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:23 schreef sigme het volgende:
Waar moet ik in bashen
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: