Vijf borrels van Cohen. Theefestijn. Slotje.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:18 schreef Tafkahs het volgende:
zie hier, de 5 borrels van Yohen
Niet veel hoor, pentium 3 met video-out en wireless netwerkadapter.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:46 schreef Monidique het volgende:
Ik wil een laptop waarmee ik kan tekstverwerken en internetten, tevens wil ik er DivX's mee kunnen afspelen op m'n televisie. Het liefst met XP en draadloos internet en zo goedkoop mogelijk. Wat heb ik nodig?
en als je niet al te hoge eisen stelt en aan 11 mbps genoeg hebt, dan is deze aanbieding van paradigit misschien wel wat voor jou:quote:Op donderdag 8 september 2005 13:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Niet veel hoor, pentium 3 met video-out en wireless netwerkadapter.
yep, dat zijn pcmcia kaartjes, een soort pci voor laptops zeg maar. Volgens mij kun je al een heel eind komen met een p2 vanaf 400 mhz. Maar dan zul je toch echt moeten pielen om alles goed te krijgen.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef Monidique het volgende:
Kan een P2 ook? Hoeveel MHz en RAM minimaal? Die W-LAN-kaartjes kun je gewoon in een laptop steken?
Ja, maar dan moet je wel tegen Compaq kunnen. Ik heb er een grafhekel aan, net als aan Toshiba eigenlijk. Kijk eens op sjun.web-log.nl naar wat handige dingetjes om over na te denken bij het aanschaffen van een laptop, hij heeft er pas een gekocht.quote:
Linkse hippie'squote:Het verkiezingsspotje dat de Duitse anarchistische partij de kijkers vertoont, kan niet op veel sympathie van de Duitse kijker rekenen. Velen reageerden geschokt op de beelden die bestaan uit onder meer het leeggieten in de keel van bierflesjes, half blote lichamen die worden afgelebberd, injectiespuiten en het inelkaar trappen van spullen. En dat alles bijelkaar gepropt in een totaal chaotisch spotje, begeleidt door stevige muziek.
Normaal gesproken worden er in een verkiezingsspot de beleidspunten van een partij nader verklaard. Maar daar heeft de APPD (Anarchistische Pogo Partei Deutschlands) duidelijk geen boodschap aan. Aangezien de APPD een officieel erkende politieke partij is, krijgt ze de kans om gratis op tv publiciteit te maken. Maandagnacht staat de volgende uitzending geprogrammeerd.
De Duitse media gaan er vanuit dat de APPD, die naar schatting 750 medewerkers telt, een verwaarloosbaar aantal stemmen krijgt. Wellicht dat werkschuwe mensen getrokken worden door de anarchisten. De partij verkoopt via haar site namelijk T-shirts met teksten als 'Arbeit ist Scheisse', 'Ich bin ein Asozialer Parasit' en 'Fick heil'. De Duitse parlementsverkiezingen zijn op 18 september.
-
De APPD-verkiezingsspot.
ik vroeg je toch niet of je een woordenboek wilde gebruiken, hmmm?!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:26 schreef sigme het volgende:
par·ve·nu (de ~ (m.), ~'s)
1 iem. die tot een hogere klasse opgeklommen is, maar zich daar niet naar weet te gedragen => nouveau riche
linuxquote:
p3 is toch wel het minimum. Ik zou voor minimaal 1000 mhz gaan.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef Monidique het volgende:
Kan een P2 ook? Hoeveel MHz en RAM minimaal? Die W-LAN-kaartjes kun je gewoon in een laptop steken?
Gimmie gimmie gimmiequote:
Nee, maar ik heb toch aan je verzoek voldaan, hmmm?!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
ik vroeg je toch niet of je een woordenboek wilde gebruiken, hmmm?!
Wist je dat de letter l in links voor laf staatquote:Op donderdag 8 september 2005 14:29 schreef sigme het volgende:
Gimmie gimmie gimmie![]()
* sigme kruipt alvast in linkse slachtofferrol
Op de APPD?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:30 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
kan niet wachten om te stemmen
Ik ben nogquote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef MrX1982 het volgende:
Bashen is ok
Zeker omdat ik zojuist heb gewerkt
Werken én fokken. Relax werkquote:Op donderdag 8 september 2005 14:33 schreef George-Butters het volgende:
Ik ben nog
Ik ben nog steeds aan het werk. *zucht.
Over 20 minuten het laatste uurtje!
tussenuur. Ben aftekenlijsten aan het fabriceren.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Werken én fokken. Relax werk
Moet je geen kinderen les geven?
Zwakquote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef Sidekick het volgende:
De r is van racisme.
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Gimmie gimmie gimmie![]()
* sigme kruipt alvast in linkse slachtofferrol
Aha spijbelaars eruit aan het filteren.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:35 schreef George-Butters het volgende:
tussenuur. Ben aftekenlijsten aan het fabriceren.![]()
bron?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wist je dat de letter l in links voor laf staat
*neemt rechtse aanvalspositie in![]()
Racisme en realisme is tegenwoordig hetzelfde.quote:
quote:De partij verkoopt via haar site namelijk T-shirts met teksten als 'Arbeit ist Scheisse', 'Ich bin ein Asozialer Parasit' en 'Fick heil'. De Duitse parlementsverkiezingen zijn op 18 september.
De bron is de praktijkquote:Op donderdag 8 september 2005 14:36 schreef sigme het volgende:
bron?
* linkse verdedigingstactiek: probeer tegenstander murw te zeuren![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben nog
Ik ben nog steeds aan het werk. *zucht.
Over 20 minuten het laatste uurtje!
Generalisatie +1quote:Op donderdag 8 september 2005 14:36 schreef Sidekick het volgende:
Racisme en realisme is tegenwoordig hetzelfde.
Zodra je iemand hoort praten over realisme, dan weet je hoelaat het is.
Onderbouwing? Hoe lang loop jij al mee in de praktijk? Waarom zou ik jouw praktijkervaring hoger aanslaan dan de mijne? Waarom stel jij jezelf boven mij? Is jouw mening soms meer waard?quote:
Jij bent juist een exponent van het spaargedrag van de consument. Ipv te spenderen pot jij je geld op. Jij remt juist de economie afquote:Op donderdag 8 september 2005 14:37 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga straks naar de bank om meer dan ¤100 aan munten weg te brengen.
Ja aan mij ligt het niet dat de economie voor geen meter draait.
Lees mijn game set match post en alles word je duidelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 14:40 schreef sigme het volgende:
Onderbouwing? Hoe lang loop jij al mee in de praktijk? Waarom zou ik jouw praktijkervaring hoger aanslaan dan de mijne? Waarom stel jij jezelf boven mij? Is jouw mening soms meer waard?
nee, doe toch maar Partei Bibeltreurer Christenquote:
Morgen sta je als een Held voor de Lopende Bandquote:Op donderdag 8 september 2005 14:39 schreef Sidekick het volgende:
Ik ga naar Amerika voor een paar weken. Ik hoop dat ik zal slagen in mijn opdracht voor mijn Broeders.
Geld naar de bank brengen is niet het beste voor de economie hoor. Spaarbankboekjesmarkwerkingspropagandistquote:Op donderdag 8 september 2005 14:37 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga straks naar de bank om meer dan ¤100 aan munten weg te brengen.
Ja aan mij ligt het niet dat de economie voor geen meter draait.
Allemaal mooi praat, totdat het over de Islam gaat. Moet je eens kijken hoeveel zwakke autisten dan roepen om overheidsingrijpen.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:40 schreef MrX1982 het volgende:
Deze post heb ik vannacht nog in een ander topic gepost:
Rechts staat voor een kleine overheid met sterke en weerbare burgers en links voor een grote overheid met zwakke en weerloze burgers.
De rol van rechts ligt veel meer bij de eigen verantwoordelijkheid daar waar links de verantwoordelijkheid bij de overheid legt waardoor je een systeem krijgt waarbij mensen op de overheid leunen en de overheid haar burgers de hand blijft vasthouden waardoor burgers nooit op eigen benen kunnen staan.
Vergelijk het met de relatie ouder -> kind. Op een gegeven moment moet je als ouder je kind loslaten en hem de wereld laten verkennen met vallen en opstaan, daardoor leer je het kind op eigen benen te staan en verschaf je het kind een goede sterke basis voor de toekomst.
Game set match.
Ik stort het geld zodat de bank weer leningen kan versterken aan mensen die geen goede financiele huishouding hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:41 schreef George-Butters het volgende:
Jij bent juist een exponent van het spaargedrag van de consument. Ipv te spenderen pot jij je geld op. Jij remt juist de economie af
Je denkt toch niet dat ik op vrijdag werk he?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Morgen sta je als een Held voor de Lopende Band
Die kleine nietszeggende partijen zijn ruigquote:Op donderdag 8 september 2005 14:41 schreef zakjapannertje het volgende:
nee, doe toch maar Partei Bibeltreurer Christen:
http://www.duitslandweb.n(...)Kleine_partijen.html
ik zie trouwens nog geen Schlagerpartei oid staan
Voor de Sociale Dienstquote:Op donderdag 8 september 2005 14:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik op vrijdag werk he?
als ik je nu in de klas zou hebben, zou ik je nu in de hoek zetten met een stel ezelsoren op.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:40 schreef MrX1982 het volgende:
Deze post heb ik vannacht nog in een ander topic gepost:
Rechts staat voor een kleine overheid met sterke en weerbare burgers en links voor een grote overheid met zwakke en weerloze burgers.
De rol van rechts ligt veel meer bij de eigen verantwoordelijkheid daar waar links de verantwoordelijkheid bij de overheid legt waardoor je een systeem krijgt waarbij mensen op de overheid leunen en de overheid haar burgers de hand blijft vasthouden waardoor burgers nooit op eigen benen kunnen staan.
Vergelijk het met de relatie ouder -> kind. Op een gegeven moment moet je als ouder je kind loslaten en hem de wereld laten verkennen met vallen en opstaan, daardoor leer je het kind op eigen benen te staan en verschaf je het kind een goede sterke basis voor de toekomst.
Game set match.
Dan komt de binnenlandse veiligheid in gevaar juíst een kerntaak van de overheidquote:Op donderdag 8 september 2005 14:42 schreef Sidekick het volgende:
Allemaal mooi praat, totdat het over de Islam gaat. Moet je eens kijken hoeveel zwakke autisten dan roepen om overheidsingrijpen.
Je moet wat in die harde maatschappij waarbij je gedwongen wordt vooruit te gaan terwijl ik liever achteruit loopquote:Op donderdag 8 september 2005 14:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij bent vroegoud, Maarten, nog erger dan ik. Je wisselt het wel af met puberale provocaties, natuurlijk..
zie: gathering.tweakers.netquote:Op donderdag 8 september 2005 14:47 schreef Monidique het volgende:
Wat is het verschil tussen Composite TV-out en S-video TV-out?
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan komt de binnenlandse veiligheid in gevaar juíst een kerntaak van de overheid
Dat zou ik als een bevestiging van mijn gelijk ervaren.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:45 schreef George-Butters het volgende:
als ik je nu in de klas zou hebben, zou ik je nu in de hoek zetten met een stel ezelsoren op.
En welk rechts is dat precies? Er is nogal wat rechts wat een hoop overheid(sbeleid) vereist. Of is het alleen rechts als het vindt wat jij vindt?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:40 schreef MrX1982 het volgende:Rechts staat voor een kleine overheid met sterke en weerbare burgers en links voor een grote overheid met zwakke en weerloze burgers.
De rol van rechts ligt bij de eigen verantwoordelijkheid? Wat is dat voor kromzin? Hoezo leidt een vernatwoordelijke overheid tot leunende mensen, die niet op eigen benen leren staan? Hebben mensen minder lerend vermogen onder een verantwoordelijke overheid dan onder eigen verantwoordelijkheid?quote:De rol van rechts ligt veel meer bij de eigen verantwoordelijkheid daar waar links de verantwoordelijkheid bij de overheid legt waardoor je een systeem krijgt waarbij mensen op de overheid leunen en de overheid haar burgers de hand blijft vasthouden waardoor burgers nooit op eigen benen kunnen staan.
En als je het daarmee vergelijk, wat zou je dan benoemen als de analoge fase in de verhouding overheid-onderdaan met de situatie ouder-kind? De tijd dat *jij* kind was?quote:Vergelijk het met de relatie ouder -> kind. Op een gegeven moment moet je als ouder je kind loslaten en hem de wereld laten verkennen met vallen en opstaan, daardoor leer je het kind op eigen benen te staan en verschaf je het kind een goede sterke basis voor de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |