linuxquote:
p3 is toch wel het minimum. Ik zou voor minimaal 1000 mhz gaan.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef Monidique het volgende:
Kan een P2 ook? Hoeveel MHz en RAM minimaal? Die W-LAN-kaartjes kun je gewoon in een laptop steken?
Gimmie gimmie gimmiequote:
Nee, maar ik heb toch aan je verzoek voldaan, hmmm?!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
ik vroeg je toch niet of je een woordenboek wilde gebruiken, hmmm?!
Wist je dat de letter l in links voor laf staatquote:Op donderdag 8 september 2005 14:29 schreef sigme het volgende:
Gimmie gimmie gimmie![]()
* sigme kruipt alvast in linkse slachtofferrol
Op de APPD?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:30 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
kan niet wachten om te stemmen
Ik ben nogquote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef MrX1982 het volgende:
Bashen is ok
Zeker omdat ik zojuist heb gewerkt
Werken én fokken. Relax werkquote:Op donderdag 8 september 2005 14:33 schreef George-Butters het volgende:
Ik ben nog
Ik ben nog steeds aan het werk. *zucht.
Over 20 minuten het laatste uurtje!
tussenuur. Ben aftekenlijsten aan het fabriceren.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Werken én fokken. Relax werk
Moet je geen kinderen les geven?
Zwakquote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef Sidekick het volgende:
De r is van racisme.
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Gimmie gimmie gimmie![]()
* sigme kruipt alvast in linkse slachtofferrol
Aha spijbelaars eruit aan het filteren.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:35 schreef George-Butters het volgende:
tussenuur. Ben aftekenlijsten aan het fabriceren.![]()
bron?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wist je dat de letter l in links voor laf staat
*neemt rechtse aanvalspositie in![]()
Racisme en realisme is tegenwoordig hetzelfde.quote:
quote:De partij verkoopt via haar site namelijk T-shirts met teksten als 'Arbeit ist Scheisse', 'Ich bin ein Asozialer Parasit' en 'Fick heil'. De Duitse parlementsverkiezingen zijn op 18 september.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |